Nem a hirdetés szövege, nem a képanyag, nem a célzás: ez az, ami növeli a hirdetésed eredményességét

Az előző részben odáig jutottunk el, hogy nem érdemes a vakvilágba hirdetned a termékedet, mert nem éri meg. Helyette először szerezz követőket, feliratkozókat. De mi a következő lépés? 

Tovább →

Ne hirdesd a termékedet! Ezt hirdesd, ha jó eredményt szeretnél elérni:

Nagy lépés előre: végre rászántad magad, hogy hirdess a Facebookon. Beállítod a célcsoportot, írsz egy frappáns szöveget, feltöltesz néhány képet és tádám: már el is indult! Lelkesen ülsz a gép előtt és várod a vásárlókat. De nem jönnek.

Tovább →

Így lesz jól célzott a hirdetésed! Remarketing stratégiák

Költs kevesebbet a hirdetéseidre és szerezz mégis több vevőt! Hogyan? Remarketinggel! Ebben az élő adásban megnéztük: – Mi az a remarketing és hogyan vágj bele? – Hogyan érd el újra azokat, akik már jártak az oldaladon, de nem vásároltak? – Hogyan érd el azokat, akik már vásároltak nálad, de van nekik egy új ajánlatod? –…

Tovább →

Hogyan hirdess hatékonyan a Facebookon?

Milyen hirdetési stratégiákkal tudsz a leghatékonyabban vevőket szerezni? Hogyan érd el hatékonyan és olcsón a célcsoportodat hirdetésekkel? Hogyan remarketingezz, ha még nincs nagy remarketing listád? Milyen szöveg és kép működik a legjobban a hirdetéseknél? – erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Csak lájkolnak, de nem vásárolnak: Mit tehetsz?

Az emberek csak lájkolják az oldaladat, de nem vásárolnak? Hiába állítottad be a Facebook boltot, töltötted fel a szolgáltatásaidat, teszel ki posztokat, hirdetsz, csak kevés vevőd érkezik a közösségi médiából? Hogyan érj el jobb eredményeket? Ezt tudhatod meg ebből a videóból.

Tovább →

Ezért nem hoz vevőket a hirdetésed

Szóval rászántad magad, elindítottad az első hirdetésed és a dolgok nem úgy alakulnak, ahogyan szeretted volna. Kattintgatnak rá, de nem jönnek vevők, pedig már ezren látták a hirdetést, nem igaz, hogy ezer emberből egynek sem kell a terméked. De vajon pontosan mi lehet gond? Rossz helyen hirdetsz? Nem jó a hirdetés? Nem jó a kép?…

Tovább →

3 ötlet érdekes videós hirdetésekre (megvalósítási útmutatóval)

Az elmúlt hónapokban a legjobb eredményeket videós hirdetésekkel értük el. Sokan nem mernek ebbe belevágni, mert bonyolultnak tűnik és félnek a technikai megvalósítástól is, ezért gyűjtöttem most össze néhány egyszerűen megvalósítható ötletet.

Tovább →

Esettanulmány: Hirdetés kis pénzből okosan

Ebben az élő adásban egy esettanulmányon keresztül mutattam be, hogyan lehet Facebook hirdetéssel egy kisebb büdzsével hatékony kampányt csinálni.

Tovább →

ÉLŐ: Az elmúlt 2 év 3 legjobban sikerült kampánya

Bemutatom a legjobb eredményeket hozó kampány stratégiáinkat lépésről lépésre.

Tovább →

Marketing 5 perc: Hogyan nem éri meg hirdetni a Facebookon?

És hogyan igen?

Tovább →

Page 3 of 4