3 mód, ahogyan MÁS lehet a blogod

Ha mindenki blogol, akkor egyre nehezebbnek tűnik úgy blogot írni, hogy kitűnj a tömegből, főként, ha a te célcsoportodat már sokan bombázzák blogokkal, ha a te témádban már sokféle blogot írnak. Ilyenkor bizony már nem elég csak jókat írni: arculatot kell adnod a blogodnak, pozicionálnod kell és kilógni a sorból – hogy ne csak egy…

Tovább →

Facebook és marketing

A legtöbb embernek borsódzik a háta a Twitter és a Facebook gondolatára, fellép az „újabb púp a hátamon effektus”. Először meg kellett szoknod a blogolást, aztán elkezdtél hírlevél-listát építeni, most meg itt a legújabb trend, amit meg kéne tanulnod, tehát lehetőség szerint halogatod, mert egyébként is annyi más dolgod lenne, amivel valódi pénzt lehet keresni,…

Tovább →

Elmondom hát mindenkinek, avagy: Hogyan írj érdekes és egyben szakmai blogot egyszerre?

A blogírás egyik legnehezebb kérdése kezdőként, hogyan legyen egyszerre szakmai és egy kicsit személyes is a blogod, azaz hogyan írjál úgy szakmai blogot, hogy ne csak a szaktudásod, de a személyiséged is megjelenjen a blogban, mégse alakuljon az egész énbloggá és a tárgytól se térj el nagyon.

Tovább →

Blogsztárok

Ha nem csak 1-2 ismerősödnek szeretnél blogot írni, hanem üzleti céljaid is vannak az egésszel, akkor nagy felelősség ám a blogírás, ugyanis minél többet írsz, minél nagyobb az olvasóközönséged, annál inkább tömegmédia-formát kezd ölteni az egész, és a hírneveddel párhuzamosan egyre nő a felelősséged is. Érdemes már kezdő bloggerként felkészülni a hírnévvel járó nehézségekre…

Tovább →

7 tipp a blogod olvasóinak megtartására

Nem elég a látogatókat megszerezni, meg is kell tartani őket. Erre való többek között a usability, azaz a felhasználóbarát honlap, de még számos más eszköz is létezik arra, hogy megkedveljék a blogodat és rendszeresen visszatérjenek oda. Lássunk ezek közül néhányat!

Tovább →

7 tipp a blogod látogatószámának növelésére

Ha blogot írsz, akkor már nyilván nagyon jól tudod, hogy a blogolás rákfenéje a látogatottságnövelés. A hagyományos taktikák itt nem mindig jönnek be, pl. a linkgyűjtemények többsége nem szívesen látja a blogokat, különösen az ingyenes blogszolgáltatóknál levő blogokat, a többi módszer (pl. a videómarketing, keresőoptimalizálás, bannerhirdetés stb.) persze alkalmazható, de a használathoz némi kreativitás szükségeltetik.

Tovább →

Közösségi oldalak és webkettő

Tegnap végre rendes kötés került a kezemre, így ma már majdnem teljes értékűen vagyok képes írni (8 ujjal a 10 helyett) és végre eljutottam odáig, hogy összeszedjem a web2-vel kapcsolatos alapvető tudnivalókat. Mostanában többen is kérdeztétek, hogy mi az a web2 és mire jó. Ezekre az alapvető kérdésekre szeretnék most válaszolni.

Tovább →

A megfejtés, a nyertes és a show

A tegnapi játék azon felül, hogy nagyon izgalmas volt, bebizonyította mennyi optimista ember él közöttünk: hiszen még órákkal az első helyes megfejtés után is érkeztek válaszok, voltak, akik reménykedtek benne, hogy hátha még nyerhetnek 🙂 Köszönöm mindenkinek, aki vette a fáradtságot, hogy kirakja a puzzle darabjait! A helyes megfejtés tehát így néz ki:

Tovább →

Szereted a puzzle-t?

Elkészült a Gazdagmami Motivátor 2. számának tartalma, de nemcsak erről fog szólni ez a bejegyzés. A végén lesz egy kis feszültség, egy fejtörő és még nyerhetsz is, figyelj csak…

Tovább →

Mutasd az oldalad, megmondom, ki vagy!

Most azokhoz szólok, akinek már van kész weboldaluk vagy blogjuk: április 3.-án pénteken ugyanis a tiétek lesz a terep itt a Gazdagmami blogon! Ha szeretnéd tudni, a meglevő oldaladon hol tudsz még csiszolni, alkalmas-e egyáltalán pénzkeresésre és hogyan javíthatsz rajta, akkor most itt a lehetőség!

Tovább →

Page 2 of 3