30 követőszerző ötlet

Nincs elég követőd a Facebookon és az Instagramon? Fogalmad sincs, mit tehetnél érte még, hogy többen legyenek? Ebben az élő adásban 30 követőszerző ötletet mutattam most induló oldalaknak/profiloknak, kevés követővel rendelkező profiloknak és azoknak is, akiknek már régi oldaluk van, de csak kevés új követőjük jön.

Tovább →

🤩 Hogyan rázd fel a fásult közönséget? 🤩

Igyekszel, de rád sem hederítenek? Kérdezel tőlük és nem válaszolnak? Posztolsz, de alig van reakció? Ezen segítettem ebben az élő adásban.

Tovább →

Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?

Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Tovább →

Miért nincs még elég követőd?

Miért nincs még elég követőd? (és még 2 szuperhasznos téma)

🦆Miért nincs még elég követőd? 🦄 5 új trend, amire figyelj oda most ősszel 🕹 Szoktál játékokkal játszani a telefonodon? Ezt a trükköt tanuld el tőlük… – ezekről a témákról beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Vevőszerzés a Facebookon túl

Vevőszerzés a Facebookon túl

Ha a Facebook eredményeid estek, ha nem szeretnéd kizárólagosan ezt használni a marketingre: Milyen lehetőségeid vannak még? Mit lehet tenni? Hova lehet menni helyette? Milyen eszközt válassz? Hogyan szerezz vevőket Facebook nélkül online? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Videót készítenél, de nem akarod, hogy amatőr legyen? Ezekre figyelj oda:

Induló vállalkozóként, amikor meg kell fontolnod mire mennyit költesz, nyugodtan elkezdheted a videókészítést házilag is. De hogyan legyen jó minőségű az otthon elkészített amatőr videód? Ehhez szedtem össze néhány bevált módszert ebben a bejegyzésben.

Tovább →

13 figyelemfelkeltő közösségi média bejegyzés ötlet

Jó bejegyzéseket készítesz, de a kutya se figyel rá? Alig látják néhányan és a reakciók száma is csekély? Miért kéne ennek így lennie? Ebben a hétfői élő adásban bemutattam 13 olyan formátumot, amit leutánozva és a saját témádra átírva máris megszerezheted a követőid figyelmét, sőt: újakat szerezhetsz!

Tovább →

Youtube marketing: Hogyan és miért fogj bele?

Kinek és hogyan érdemes marketingeznie a vállalkozását a Youtube-on? Miért érdemes egyáltalán még ezzel is foglalkozni? Hogyan támogathatja a vállalkozásodat a Youtube megjelenés? Élő? Rövid videók? Vlogolás? Milyen megjelenési lehetőségeid lehetnek? Milyen tartalmat készíts Youtube-ra? Hogyan támogasd a kampányaidat, értékesítésedet Youtube videókkal? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

A sok megosztást hozó posztok titka

A sok megosztást hozó posztok titka: Sikeres posztok, amiket a saját témádra átültethetsz – Milyen posztok hoznak sok megosztást? – Min múlik, hogy megosztanak-e egy posztot vagy sem? – Hogyan készíts te is ilyeneket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” „Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Page 2 of 10