
30 követőszerző ötlet
Nincs elég követőd a Facebookon és az Instagramon? Fogalmad sincs, mit tehetnél érte még, hogy többen legyenek? Ebben az élő adásban 30 követőszerző ötletet mutattam most induló oldalaknak/profiloknak, kevés követővel rendelkező profiloknak és azoknak is, akiknek már régi oldaluk van, de csak kevés új követőjük jön.

🤩 Hogyan rázd fel a fásult közönséget? 🤩
Igyekszel, de rád sem hederítenek? Kérdezel tőlük és nem válaszolnak? Posztolsz, de alig van reakció? Ezen segítettem ebben az élő adásban.

Tartalommarketing VS: Vevőszerzés: Hogyan jusson mindegyikre idő?
Facebook, Instagram, blog, videó: Rengeteg tartalmat kellene készíteni? De hogyan jusson rá idő? És mi legyen a vevőszerzéssel közben? 📺 Erre adtam megoldásokat az eheti GazdagmamiShow-ban!

Miért nincs még elég követőd? (és még 2 szuperhasznos téma)
🦆Miért nincs még elég követőd? 🦄 5 új trend, amire figyelj oda most ősszel 🕹 Szoktál játékokkal játszani a telefonodon? Ezt a trükköt tanuld el tőlük… – ezekről a témákról beszéltem ebben az élő adásban.

Vevőszerzés a Facebookon túl
Ha a Facebook eredményeid estek, ha nem szeretnéd kizárólagosan ezt használni a marketingre: Milyen lehetőségeid vannak még? Mit lehet tenni? Hova lehet menni helyette? Milyen eszközt válassz? Hogyan szerezz vevőket Facebook nélkül online? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Videót készítenél, de nem akarod, hogy amatőr legyen? Ezekre figyelj oda:
Induló vállalkozóként, amikor meg kell fontolnod mire mennyit költesz, nyugodtan elkezdheted a videókészítést házilag is. De hogyan legyen jó minőségű az otthon elkészített amatőr videód? Ehhez szedtem össze néhány bevált módszert ebben a bejegyzésben.

13 figyelemfelkeltő közösségi média bejegyzés ötlet
Jó bejegyzéseket készítesz, de a kutya se figyel rá? Alig látják néhányan és a reakciók száma is csekély? Miért kéne ennek így lennie? Ebben a hétfői élő adásban bemutattam 13 olyan formátumot, amit leutánozva és a saját témádra átírva máris megszerezheted a követőid figyelmét, sőt: újakat szerezhetsz!

Youtube marketing: Hogyan és miért fogj bele?
Kinek és hogyan érdemes marketingeznie a vállalkozását a Youtube-on? Miért érdemes egyáltalán még ezzel is foglalkozni? Hogyan támogathatja a vállalkozásodat a Youtube megjelenés? Élő? Rövid videók? Vlogolás? Milyen megjelenési lehetőségeid lehetnek? Milyen tartalmat készíts Youtube-ra? Hogyan támogasd a kampányaidat, értékesítésedet Youtube videókkal? Erről volt szó ebben az élő adásban.

A sok megosztást hozó posztok titka
A sok megosztást hozó posztok titka: Sikeres posztok, amiket a saját témádra átültethetsz – Milyen posztok hoznak sok megosztást? – Min múlik, hogy megosztanak-e egy posztot vagy sem? – Hogyan készíts te is ilyeneket? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?
Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” „Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…