Hogyan legyen érdekesebb a vállalkozásod?

A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Tovább →

10 ötlet, hogyan könnyítheti meg a vállalkozásod életét az AI

Mindenki erről beszél, de tényleg hasznos? Miben könnyítheti meg a vállalkozásod életét az AI? – Hogyan tud segíteni az ügyfélszolgálati munkában? – Hogyan tud időt megtakarítani neked? – Milyen marketing feladatokban lehet a hasznodra? – Hogyan is kell használni és mennyire tud magyarul? – Mire nem alkalmas és hogyan ne használd? – 10 ötlet, mire…

Tovább →

Követőből bevétel: Hogyan?

– Hogyan írj olyan vevőszerző posztokat, amik nem kikövetőket, hanem vevőket hoznak? (és még lájkolják is őket) – Hogyan adj el kis követőtábornak? – És mit tegyél, ha nagyobb a követőtáborod, de egy részük még sosem vásárolt? Mit tehetsz, hogy elérd őket az ajánlataiddal? Erről volt szó a ma reggeli élő adásban.

Tovább →

15 ötlet, hol szerezhetsz vevőket a Facebookon és az Instagramon túl

A Facebook megbízhatatlan, az Instagramon nagy a verseny: hol találhatsz vevőket még? Milyen eszközök léteznek és merre indulj el? Mi az, amit ingyen is elkezdhetsz és melyik kinek való? Erre mutattam 15 ötletet ebben a 🌞 Gazdgmami Hétindító 🌞 élő adásban!

Tovább →

Mikor milyen tartalmat használj a jobb elérésekhez?

Van ez a sokféle tartalomformátum: rövid videó és hosszú, blog, webinár, sztori, képes poszt, galéria, szöveges poszt… Sokan véletlenszerűen használják azt, amelyikhez kedvük van. De vajon melyik hoz jobb elérést? – Melyik való inkább követőszerzésre és melyik a vevőszerzésre? – Mit használj, ha egyszerre több felületre is szeretnél posztolni? – Mikor melyiket használd, ha nem…

Tovább →

Mivel érhetsz el igazán sok embert?

Milyen marketing eszközökkel, milyen kommunikációval lehet igazán sok embert elérni? – Mivel tudod megfogni a figyelmüket? – Mi legyen a stratégiád, ha sok emberhez szeretnél elérni? – Milyen üzenet, téma az, amire sokan fogékonyak? Hogyan találd meg ezt a témát? Erről volt szó ebben a ☀ Gazdagmami Hétindító ☀ élő adásban!

Tovább →

Őrülten vagány követőszerző ötletek

Nagy (és valóban a célcsoportodba tartozó) követőbázist kétféleképpen lehet szerezni: – Aprólékos munkával napról-napra, hétről hétre felépítve – vagy egy-egy nagy dobással ugrásszerűen. Az aprólékos verzió a tartalommarketing, a kiemelés, egy-egy tartalmi együttműködés. De vajon mi hoz ugrásszerű növekedést? Erre mutatok őrülten vagány példákat a holnap reggeli élő adásban. És még elárulom azt is, melyik…

Tovább →

Itt a közösségi média rendszerváltás: Mi jön most?

Ez a Facebook már nem az a Facebook, mint 2-3 vagy 5 évvel ezelőtt. És az Instagram se ugyanolyan, mint régen. Ezt talán te is tapasztalod. Lassan megváltoztak ezek a felületek és a felhasználók se úgy használják már a közösségi médiát, mint korábban. Már nem működik az, hogy egyetlen felületen próbálsz mindenkit elérni. Már nem…

Tovább →

Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?

A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…

Tovább →

Miből lehet passzív jövedelmed vállalkozóként?

– Mit is jelent pontosan a passzív jövedelem? (és mi nem az) – Miért kéne minden vállalkozásnak törekednie arra, hogy legyenek passzív bevételi forrásai? (nem azért, hogy Hawaiion nyaralhass, miközben a számládra magától jön a pénz 😉) – Milyen passzív jövedelmi forrásaid lehetnek icipici vállalkozásként is? (mutatok néhány ötletet) – Hogyan vághatsz bele a passzív…

Tovább →