Elmondom hát mindenkinek, avagy: Hogyan írj érdekes és egyben szakmai blogot egyszerre?

A blogírás egyik legnehezebb kérdése kezdőként, hogyan legyen egyszerre szakmai és egy kicsit személyes is a blogod, azaz hogyan írjál úgy szakmai blogot, hogy ne csak a szaktudásod, de a személyiséged is megjelenjen a blogban, mégse alakuljon az egész énbloggá és a tárgytól se térj el nagyon.

Tovább →

A blog nem csak az írásról szól

Most nem arról lesz szó, hogyan írjál tartalmas és olvasmányos blogot, hanem arról, milyen apró részletekből áll még egy blog, amikről rendszeresen megfeledkezünk, holott érdeklődőket vesztünk általa. De kezdjük csak az elején…

Tovább →

Amit bedobsz a gépbe…

Képzeld el, hogy a nagy nyári melegben hideg üdítőitalra vágysz, bedobod az automatába az aprópénzt, az automata pedig kiadja a finom hideg italt és már ihatod is – korrekt üzlet nem? Ugyanez érvényes a vállalkozásodra (sőt: az egész életedre) is. Ha sokat adsz bele, sokat kapsz vissza – ha értéket adsz az ügyfeleidnek, kamatostól kapod…

Tovább →

Blogsztárok

Ha nem csak 1-2 ismerősödnek szeretnél blogot írni, hanem üzleti céljaid is vannak az egésszel, akkor nagy felelősség ám a blogírás, ugyanis minél többet írsz, minél nagyobb az olvasóközönséged, annál inkább tömegmédia-formát kezd ölteni az egész, és a hírneveddel párhuzamosan egyre nő a felelősséged is. Érdemes már kezdő bloggerként felkészülni a hírnévvel járó nehézségekre…

Tovább →

A 10 legjobb blog között a Gazdagmami

Magyarország 10. legjobb tanácsadói blogja közé sikerült bekerülnie a Gazdagmami blognak a HVG Goldenblog versenyében. Nagy öröm ez számomra, mert tavaly egy másik blogom, a Kismamablog került be a TOP10 tanácsadó blog közé (5.lett).

Tovább →

7 tipp a blogod látogatószámának növelésére

Ha blogot írsz, akkor már nyilván nagyon jól tudod, hogy a blogolás rákfenéje a látogatottságnövelés. A hagyományos taktikák itt nem mindig jönnek be, pl. a linkgyűjtemények többsége nem szívesen látja a blogokat, különösen az ingyenes blogszolgáltatóknál levő blogokat, a többi módszer (pl. a videómarketing, keresőoptimalizálás, bannerhirdetés stb.) persze alkalmazható, de a használathoz némi kreativitás szükségeltetik.

Tovább →

Page 5 of 5