Marketing tippek – de miről?





Ha egyetlen témában lenne szükséged tippre, ötletre a továbblépéshez, akkor mi lenne az? Írd le péntek estig és hétfőn érkezik a válasz!

Például ilyen kérdéseket szoktak feltenni az olvasóink:

Hogyan lehet jó ötletet találni?

Mivel lehetne ismertebbé tenni a blogomat?

Hogyan döntsem el, mi legyen az új termékem?

Hogyan írjak jobb hírleveleket?

Hétfőn egy új tanulmánnyal jelentkezem majd, amit te is letölthetsz majd, benne rövid, azonnal megvalósítható marketing tippekkel, amik révén továbbléphetsz majd. Semmi rizsa és hosszas magyarázat csak kész ötletek, amiket máris hasznosíthatsz.
Te mire szeretnél leginkább ötleteket kapni? Írd le péntek estig a hozzászólások közé és a hétfői tanulmányban érkezik a válasz!





95 Comments

Comment navigation

  • Boros Éva

    Reply Reply 2011. augusztus 29. hétfő

    Kedves Ági, befektetési arany értékesítésével foglalkozom MLM rendszerben.Segítséget szeretenék kérni, hogy ezt hogyan tudnám interneten is értékesíteni.
    Érdemes-e internetes felületen próbálkozni ezt még nem tudom magam eldönteni.
    Köszi
    Éva

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. augusztus 29. hétfő

      Lehet próbálkozni, de itt nagyon fontos, hogy pontosan “lődd be” a célcsoportot, és őket próbáld meg többféle felületen elérni, valamint, hogy legyen egy kis “előképzés” is, amelynek során felismerhetik, miért is lehet jó nekik egy ilyen fajta befektetés.

  • J. Tünde

    Reply Reply 2011. július 27. szerda

    Kedves Ági!

    Szeretném neked megköszönni a hírleveledben kapott marketing tanácsokat. Amikor feliratkoztam a hírlevélre, nem is gondoltam, hogy ilyen kézzel fogható hasznos tanácsokat fogok kapni. Először csak kíváncsiságból olvastam a leveleidet, de ma már vissza is keresem a régebbieket, hátha okulok belőle, és kifejezetten várom az újakat.
    További sikeres tanácsadást:

    Köszi: Tünde

    • Vida Ági

      Reply Reply 2011. július 27. szerda

      Örülök, hogy tetszik 🙂 Jó tanulást!

  • Kereki Kriszta

    Reply Reply 2011. július 07. csütörtök

    Na megint én, nézem az anyagot, amit írtál, én is kézműves témában vagyok benne 🙂 Amiket írtál, hogy többféle motivációjú célcsoport, azt a bőrömön érzem, és pont ez a bajom, nem bírok ezer felé szakadni! Pl a kész termékem eladásánál mindegyikre külön aloldalt érdemes csinálni? Pl cégeknek ajánlat, esküvőre ajánlat, annak, aki magának keres valami egyedit, meg aki ajándékba vinne valami egyedit? De hogyan tudom a megfelelő célcsoportot a megfelelő oldalra irányítani???
    És akkor ott lennének ezek a vásárok, kiállítások, ezek szervezése az alkotás mellett rengeteg időt vesznek igénybe…
    Vagy ne akarjak egyszerre mindent, csak fókuszáljak egy területre, és ha az megvan, lépjek tovább?

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. július 11. hétfő

      Elsőként érdemes egy területre fókuszálni és abból kihozni minél többet.

  • Ani

    Reply Reply 2011. július 05. kedd

    Szia Ági!

    Először is gratulálok!! Szuper ötleteid vannak!!
    Két gyermekes kismama vagyok és épp itt az ideje, hogy kezdjek egy vállalkozást. 🙂
    Sokat olvastam és jegyzeteltem, de a témát illetően bizonytalan vagyok. Rengeteg babás oldal van. Szerinted labdába lehet itt még rúgni?
    Illetve nagyon sok jó cikk van. Amit fontosnak tartok és szeretném a honlapomra is feltüntetni, de már sokkal jobban megírta más (szakértők). Ebben az esetben hogy kell engedélyt kérnem hogy feltegyem az oldalamra? Vagy elég lehivatkozni? Őszintén azt látom, hogy sok a plagizálás. 🙁 Illetve marketing szempontból veszít egy honlap az értékéből ha a cikkeket nem a üzemeltető írja?
    Köszi
    Ani
    Szeretnék segítséget kérni abban, hogy konkrétan hogy is kezdjem a piackutatást.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. július 05. kedd

      Nem lehet átvenni más cikkét az ő engedélye nélkül, ha át akarsz venni egy cikket, fel kell venni a kapcsolatot a szerzőjével. Ha te nem tudsz írni egy témáról, akkor lehet hívni szakértőket, akik írják a tartalmat kis reklámért cserébe, te pedig főszerkesztőként működsz közre. Szakértői oldal is tud ilyen módon működni, de nyilván nagyobb a személyes hitelességed, ha te magad írod a cikkeket. A cikkek teljes átvétele a Google szempontjából sem kimondottan jó, hiszen ez nem egyedi tartalom.

      A piackutatás komplex dolog, elsőként érdemes megnézni az adott területen, milyen kulcsszavakra keresnek az emberek (a Google Kulcsszóválasztó Eszköz segíthet ebben) és milyen trendek vannak az egyes kulcsszavak keresettségében (a Google Trends segíthet ebben)

  • Líska Katalin

    Reply Reply 2011. június 28. kedd

    Drága Ági.

    Egy régi rajongod vagyok szlovákiábol, immáron Kecskemétre költöztünk. Nagyon sok energiát és pozitív gondolatot koszonhetek neked.
    Most a tanácsodat kérném. Szeretnék saját blogot indítani. Ebben a témában még kezdo vagyok, és szukségem lenne pár érdekes tippre, szakirodalombol. Szeretnék egy noies, divattal foglalkozó, vidám, pozitív energiával teli blogot indítani, s mivel hogy szlovákiai magyarnak vallom magam, talán .net vagy .com -végzodésu blog lenne a megfelelo. Tudnál pár -kezdéshez alapirodalomnak számító- konyv, vagy ujságtippet adni, amelyik a blog indítással, szerkesztéssel foglalkozik? Lehet internet forrás is.

    Nagyon sokat segítene. Még arra lennék kiváncsi, ez a blog indítás, s majd szerkesztés, idoben mennyi energiádba telik naponta? Estetleg van külön blogoldal szerkesztőd?

    Azért kérdem, h. sok ido kell-e rá, h. inkább várjak vele, ha már otthonhoz leszek kotve, vagy munka mellett is lehet-e vállalni?

    Koszonok minden fontos, értékes tanácsot, szép napot kívánok, és jó munkát!

    Líska Katka Kecskemétről.

    Válaszodat kérlek küldd el címemre is.

    • Vida Ági

      Reply Reply 2011. június 30. csütörtök

      Katka, én a wordpress rendszert használom, erről sokat tanulhatsz a wp-suli.hu oldalon. Kevés időből is ki lehet hozni, ha folyamatosan csinálod, tehát munka mellett is lehet (sokan csinálják is), de minél több időt fektetsz bele, annál gyorsabban hoz eredményt.

  • Kereki Kriszta

    Reply Reply 2011. június 28. kedd

    Nem tudom, melyik pénteki határidőre gondoltál, hátha beleférek 🙂
    Videómarketing technikai kérdései: a felvett anyagot hogy tudom megvágni, hogy tudom lejátszani a honlapon -milyen alkalmazással esetleg?
    Köszi 🙂

    • Vida Ági

      Reply Reply 2011. június 30. csütörtök

      Vágás: a Windowsban alapból benne van a Movie Maker nevű ingyenes videóvágó szoftver, keresd meg a Start menüben.
      Lejátszás: a legegyszerűbb, ha feltöltöd egy videómegosztóra és onnan beágyazod az oldaladba, de ha teljesen saját megoldásra van szükséged, akkor léteznek lejátszóprogramok, mint a flowplayer és a jwplayer, amik a saját tárhelyedről játsszák le a videót.

  • Néva

    Reply Reply 2011. június 27. hétfő

    Off
    Nagyon sokat olvasgattam a régebbi bejegyzéseket is, de nem találom azt, aminek kapcsán kérdésem lenne. Elnézést, hogy ezért ide írok, de szeretném használni az ott találtakat.
    Thunderbird-ről volt szó, én is azt használom. Említetted, hogy van lehetőség arra, hogy a beérkező leveleket adott mappába irányítsuk, így már eleve rendszerezve, hogy miket kell gyorsan megválaszolni, és mi az, amit ráérek elolvasni. Ennek a beállításait szeretném megkérdezni. Pl. ha csinálok egy gazdagmami mappát, akkor az érkező hírlevelet, hogyan tudom oda letöltetni?
    köszönöm!

  • WebKata

    Reply Reply 2011. június 19. vasárnap

    Kedves Ági!

    Elkezdtem építeni weblapomat két fő témában, ahol olyan szakmai infot szeretnék adni, amiben sokat olvasok, illetve művelem is a gyakorlatban.
    Főleg az érdekelne, hogyan építsem, hogyan vonzzam a látogatókat, linképítéssel, SEO-val, AdSens-szel, keresőoptimalizálással kapcsolatban érdekelnének infók.

  • Sára

    Reply Reply 2011. június 17. péntek

    Keresőoptimalizálással kapcsolatos kérdésem lenne: ha offline tevékenységünk van, pl. fodrászat, virágbolt; akkor hogyan lehet keresőbaráttá tenni az oldalunkat, hogy az adott településről és annak környékéről találjanak meg bennünket?

  • Juhász Franciska

    Reply Reply 2011. június 17. péntek

    Még mindíg nem tudom merre bóklászik a célcsoportom a neten? És vajon kik is ők?

  • angel

    Reply Reply 2011. június 17. péntek

    Szia Ági!
    Üzleti tervet, és különösen marketingkoncepciót szeretnék!!!!!!

    És hogy hogyan mérhetjük a rendezvények látogatottságát, és mindezt hogyan demonstrálhatjuk hitelesen a külvilágnak.
    Kössz. Angel

  • Tóthné B. Krisztina

    Reply Reply 2011. június 17. péntek

    Nagyon szuper, hogy kérdezed tőlünk. 🙂

    Én most odáig jutottam, hogy üzletkötői tapasztalatra szeretnék szert tenni. Ha lenne két napos gyorstalpaló tanfolyam, lehet hogy elmennék.
    Konkrétan amiatt kellene, hogy a késztermékeimet egy sporttáskában boltokba elvigyem, és házaljak velük, megkössem az üzletet.
    Na, ilyen tapasztalatom nagyon nincs.
    Iyesmi kérdésem lenne most.

    Köszönöm: Kriszti

  • Anna

    Reply Reply 2011. június 17. péntek

    Szia Ági!
    Nekem a hirlevelekkel kapcsolatban lenne kerdesem:
    – mit kezdjunk a visszapattanasokkal es hogyan csokkentsuk oket?
    – kb hany fo utan erdemes reszekre bontani a listat es hogy kezdjek ehhez hozza?
    köszi előre is!

Comment navigation

Leave A Response

* Denotes Required Field