Közösségi média és automatizálás





“Nem használok közösségi oldalakat, mert sok időt vesz el, kényelmetlen, folyton ott kell lenni: egyszerűen nem fér bele az időmbe. Most abban szeretnék segíteni, hogyan tudsz időt nyerni, gyorsabbá és hatékonyabbá tenni a Facebook és Twitter kommunikációdat.

Ebben a tanulmányban olyan módszereket gyűjtöttem össze, amik segítenek akkor is használnod a Twittert és a Facebookot, amikor éppen nem tudsz a gép előtt lenni, amik révén automatizálhatod a közösségi marketing jelenlétedet. Tudtad például, hogy van olyan szolgáltatás, ami automatikusan megköszöni az új Twitter követőidnek, hogy követnek? Apróság, de az emberek nagyon örülnek neki, tapasztalatból tudom, hogy 10-ből 6 ember kedvesen visszaválaszol rá.

Az automatizálás hatástöbbszöröző eszköz, lehetővé teszi, hogy több embert érj el akkor is, amikor éppen nem vagy a gép előtt, vagy magától menjen a kampányod, miközben te éppen mással foglalkozol. A saját első vállalkozásom is elsősorban az automatizálásnak köszönheti sikerét, annak, hogy akkor is dolgozik helyettem a hírlevél rendszer, amikor éppen nyaralok, és az időzítés kényelmét már a közösségi marketingben is megtapasztalhatod.

A mini Motivátor 4. számát a Facebook és a Twitter automatizálásáról elolvashatod ide kattintva >>

Vagy letöltheted itt >>

Mire használjam a Facebookot és a Twittert? Hogyan lesz nekem pénzem ebből? Válaszok itt >>





7 Comments

  • Ildikó

    Reply Reply 2010. szeptember 16. csütörtök

    szia Ági!
    Köszönöm a gyors választ!
    Ildikó

  • Vida Agi

    Reply Reply 2010. szeptember 16. csütörtök

    Ildikó, az nem duplikálás, ha két helyen is megosztod a tartalmaidat a Facebookon. Viszont célszerű csak egy oldalt üzemeltetni ilyen esetben. Gondold át, melyik név képviseli jobban a tevékenységedet? Melyik a márkaneved? És azt használd.

  • Ildikó

    Reply Reply 2010. szeptember 15. szerda

    Szia Ági,
    lehetne még egy kérdésem hozzád? Facebook oldalat szeretnék létrehozni a cégemnek. Ha 2 domainem van, és az egyikben a fő kulcsszavaim vannak, a másik viszont a cég neve. Ha mind a kettőnek létrehozok facebook oldalt, viszont csak a keresőszavas domain-en fog futni a blog, és a blogbejegyzéseket mind a két facebook oldalra is feltenném, akkor az duplikálásnak számít? Vagy inkább csak a keresőszavas domainre létrehozott facebook oldalt hozzam létre? Célszerű csak egyet üzemeltetni nem?
    Köszönöm előre is a segítségedet!
    Ildikó

  • A facebook veszélyei: A yahoo.de mai egyik legfrissebb híre, hogy az Isec kutatólabor legutóbbi tanulmányában kifejtette, hogy a szociális webhálózatoknál (Facebook, xing stb.) rés van a pajzson. Aki ezekbe a valódi nevével jelentkezik be, bizonyos módon beazonosítható lesz számtalan más webhelyen is, ahol nem adta meg a nevét és így számos információ gyűjthető a webes szokásaikról ill. bűnözők ezekkel a tagokkal akár közvetlenül is felvehetik a kapcsolatot. Németül tudók előnyben: http://de.news.yahoo.com/2/20100202/tts-it-forscher-decken-daten-sicherheits-c1b2fc3.html

  • Királyhegyi Sport

    Reply Reply 2010. január 22. péntek

    Ági!
    Köszönöm , a tippet!
    Épp ebben a témában kerestem egy jó mintát!
    S megtaláltam!
    Köszönöm!
    Királyhegyi László
    http://www.kiralyhegyisport.hu/blog

  • Kriszta

    Reply Reply 2010. január 21. csütörtök

    Sziasztok 🙂

    Ági nagyon profin vezeti a tanitványait a siker felé.Nagyon sokat fejlődött a csipet-csapat.

    Zoli,

    Igen nem mindegyik híres ember van sajét maga az oldalán, a media irodából nézik át az üzeneteket. De azt a híres emberek tudtával. Képzeld el a Facebook-on olyan marhaságokkal lennének elfoglalva, hogy virtuális farmon játszanak, vagy maffiawar csapatmeghívásokat fogadjanka el, vagy virtuális kutyákat vagy tevéket küldjenek a rajongói táboruknak.Egyébként üzletileg biztosan bevállik mert egy tájvani ismerösöm így kedveskedik az alkalmazottjainak.
    Képzeld el a vállalat igazgatójától nem elfogadni ilyen virtuális kütyüt.

    Obama elnök volt amikor 2 órán keresztül saját maga válaszolt a kérdédeinkre a Facebook-on. Igaz ez előtte be volt jelentve a CNN-en, a hírcsatorna munkatársai biztosan segítettek az igazán érdekes hozzászólások kiválasztásában.

    Egyébként tudjátok, hogy a MI5 (angol titkosszolgálat) is a Facebookon keresett új munkatársakat.

    Az összes jelentős nagyvállaltnak van Facebook és Twitter elérhetősége.

    Ági nagyon jó, hogy felhívja a figyelmet ezekre a lehetősségekre.

  • Zoli

    Reply Reply 2010. január 21. csütörtök

    Sziasztok,

    nagyon köszönöm az eddigi értékes információkat, és aki építi az üzletét, annak tényleg fontos, hogy minél hatékonyabban menjen ez.
    A köszönetnyílvánítás tényleg jó, vagy az üdvözlés automatizálása, ezekkel nincs baj.
    Nem akarok senkit sem megbántani, de engedjétek meg légy szíves, hogy vitatkozzak egy kicsit egy terület kapcsán, köszi:

    Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor írtak arról, hogy a híres embereknek bér-twitterezőik vannak.Ezt azért túlzásnak tartom.
    Ez szerintem nem szép, mert a twitterező azt hiszi, hogy a híres emberrel beszél, ha rájönne, hogy más, akkor nem olvasná el ezeket.
    Vagy olyan, mint a mostani Michael Jackson koncert, ismerjük a történetet, hogy nagyon elégedetlenek voltak az emberek.

    Szóval összegezve ezen eszközök hatékonységnövelők és bizonyos fokig hasznosak, meg minden, de az olvasók irányába szerintem egy adott ponton túl nem annyira elfogadhatók.

    Jobb az, amikor konferenciát tart valaki, vagy élőben írja a hírleveleket, mert akkor tényleg ott van az illető,és ez is hatástöbbszörözés.

Leave A Response

* Denotes Required Field