Nehéz ügyfelek meggyőzése: Így kezeld profin a kifogásokat!


Alkudozik, kérdezősködik, kötözködik, kattintgat, olvas, de mégsem vásárol: Vajon mit rontottál el?
Vajon mit válaszolj a vevőd kifogásaira? Mit mondj, ha mindenbe beleköt? Hogyan reagálj, ha lecsillagoz, pedig sosem vásárolt?
És hogyan kezeld azokat a kifogásokat, amikről nem is tudsz, mert azok csak a vevőd fejében léteznek, miközben a weboldaladat böngészi és azon gondolkodik, rendeljen-e, merjen-e megbízni benned vagy nem?

Az élő adás felvételét itt nézheted meg:

A vázlatot pedig itt tudod elolvasni:

Tetszett? Gyere el a következőre is! A téma: Hogyan válassz nevet a termékednek, márkádnak, amit nem csak megjegyeznek, de el is ad? Részletek itt: http://facebook.com/events/497583717305165/

Leave A Response

* A hozzászóláshoz el kell fogadnod az adatvédelmi tájékoztatónkat

*

Elfogadom

* Denotes Required Field