Instagram újdonságok: Hogyan marketingezz most?

Az elmúlt hónapokban sokat változott az Instagram felülete. Új funkciók érkeztek és változott a felület, az algoritmus is. De vajon mi változott még?
Milyen új funkciók vannak, amiket vevőszerzésre használhatsz?
Milyen új stratégiák vannak, amiket bevethetsz a vállalkozásod marketingjében?

Erről beszéltem ebben az élő adásban:

Az újdonságok röviden:

Hamarosan érkezik:

1. Reels: Az Instagram rövid videó szerkesztője (számos országban már elérhető Magyarországon még nem)

2. Nagyobb felületet kapnak a történetek, mert egyre többen nézik őket vagy csak ezt nézik.

Újdonságok, amik már itt vannak:

– Új betűtípusok és hátterek a sztoriban,
– Új ecsetek
– Új fotó effektek
– Színmintavétel

Statisztikák, felhasználói szokások, amik megváltoztak:

– Egyre többen nézik a profilokat és azon belül a fókuszokat: legyenek egységes fókusz borítóképeid! Ilyeneket készíthetsz Highlight Cover appokkal. Néhány applikáció, ami segíthet:
Google Play (Androidos telefonokra): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ryzenrise.storyhighlightmaker&hl=hu

Apple készülékekre: https://apps.apple.com/us/app/story-highlight-cover-maker/id1488652788

Vagy le is tölthetsz kész borítóképeket ingyenesen innen: https://www.freepik.com/free-photos-vectors/instagram-highlight-cover

Instagram algoritmus: abból mutat többet, ami érdekel, ezért számít a:
– fotók minősége (többen veszik észre az egyszerű, de jól elkészített képet, mint az életlen, rossz minőségűt vagy túlzsúfoltat)
– rendszeres sztorihasználat (naponta többször): közvetlen hatása nincs az algoritmusra, de a felhasználókra igen (ha találkoznak veled a sztoriban, megnézik a posztjaidat is)

Ehhez egy tipp az Instagramról:

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Egyszerű, de nagyszerű tipp a jobb elérésekért 🙂

Gazdagmami (@gazdagmami_azigazi) által megosztott bejegyzés,

– Videók, Live, Szöveg, sztori interaktív funkciók: növelik az aktivitást és ezáltal a márkádhoz való kötődést és nézettséget.

Comments are closed.