Most kezdtél Instagramozni és valahogy nem akar nőni a követőid száma?
Már egy ideje Instázol, de nem nő a követőszám?
Ebben az élő adásban megnézzük, milyen lehetőségek és módszerek vannak, mit lehet tenni:
– Lesz szó tartalommarketingről.
– Megosztásokról és olyan posztokról, amiket sokan osztanak meg.
– Bevált hirdetési megoldásokról (érdemes-e, mit és hogyan érdemes).
– Bevált formátumokról.
– Hashtagekről.
– Más felületekkel való összekötésről.
– És olyan közkézen forgó, de vitatott módszerekről is, amik nagy követőszámmal kecsegtetnek, mint pl. a botokkal való követőszerzés (megéri-e belefogni vagy sem), valamint a legújabb botokkal kapcsolatos szigorításról is.
Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban.
A élő adás vázlata a 11 + 1 tippel, ha gyorsan átfutnád a pontokat:
1. Legyen keresőoptimalizált a profilod! (név, hashtagek, leírás)
2. Rendszeres és a témádba vágó releváns posztok: nagyobb elérést hoznak a kollázsok és a videók, mint a sima képek, mindig legyen leírás a posztokhoz!
3. Sztori: használj rendszeresen hashtageket és helymegjelölést itt is
4. Aktivitás: szavazások, kérdések, rövid tesztek, őszinteség – ne csak kérdezd a közönségedet, hanem te is reagálj válaszolj!
5. Partnerkedés: közös fotók, jelöljétek meg egymást, készíts interjúkat!
6. Használd a többi felületedet: kommunikáld ott is, hogy jelen vagy Instán! Hírlevél, Facebookra posztok kiküldése, összefoglaló a legnépszerűbb posztokról, Youtube-on, blogon jelöld be, hogy jelen vagy itt is
7. Hashtagek: márka, kampány, a témához kapcsolódó és gyűjtő hashtagek (akár 30-at is bejelölhetsz), magyar és angol hashtageket is használhatsz magyar célcsoportnál
8. Kövesd be az ügyfeleidet, partnereidet és a célcsoportodat! (nem ki-bekövetés, hanem kapcsolatépítés, utána is maradj aktív)
9. Gyűjtőoldalak: olyan oldalak, akik kifejezetten javasolják, hogy használd az általuk használt hashtaget és akik jót posztolnak, azokat megosztják. (pl Yoga, Visitengland, Foodie) Ha akarod, te is indíthatsz ilyen oldalt a célcsoportod elérésére (külön account legyen, ne a márkád alatt fusson)
10. Változtasd meg a poszt alatti hashtageket, ez új követőket hozhat régi posztnál is!
11. Elemezd az eredményeidet (üzleti profil) és ami a legtöbb követőt hozta, abból csinálj többet!
+1 A legjobban teljesítő posztjaidat, meg is hirdetheted!