[VIDEÓ] 3 új poszttípus, ami sok új érdeklődőt hozhat az oldaladra

Milyen blogbejegyzésekkel lehet sok új érdeklődőt szerezni? Mire kattintanak sokan? 3 ötletet osztok meg veled ehhez.

Tovább →

[VIDEÓ] Hogyan keress pénzt blogolással? és: Üdv Floridából!

Milyen bevételei lehetnek egy blognak? 3 ötlet:

Tovább →

[VIDEÓBLOG] Kreatív ötlet az érdekesebb posztokért

Rövid ötlet, amivel gyorsan tudod érdekesebbé tenni a blogposztjaidat, közösségi média bejegyzéseidet, hírleveledet.

Tovább →

Hogyan népszerűsítsd a blogbejegyzésedet? (letölthető checklistával)

Írtál egy jót és szeretnéd, ha minél több emberhez eljutna? Ezekre figyelj oda:

Tovább →

Miről olvasnál a héten?

A forradalmak a fejekben indulnak, de végül eszközökre van szükség hozzá, hogy fizikai valójukban is megvalósuljanak. Ahhoz, hogy online forradalmat csinálj, tudásra és tettekre is szükséged van. Miről írjak blogbejegyzést ezen a héten? Melyik téma segítene neked most a legtöbbet abban, hogy előrébb juss?

Tovább →

Porszem a gépezetben

Apró, lényegtelennek tűnő részletek hatalmas változásokat hozhatnak az online marketingedbe, mint az íztelen levesbe (nagy dolog) a só (kis dolog).

Tovább →

Ki gépen száll fölébe…

Ahogyan a színészt is elviheti a közönség, úgy elviheti a bloggert, a szövegírót is. Számos forrásból zúdulnak rád az információk, a gondolatok, az érzelmek, amik inspirációt is adhatnak, de tévútra is vihetnek. A blogírás erősen reaktív műfaj: blogot nem az utókornak írsz, de értékesítési szöveget sem, itt nincs idő átrágni a szavakat, mindent bizonyítani, alátámasztani,…

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

3 mód, ahogyan MÁS lehet a blogod

Ha mindenki blogol, akkor egyre nehezebbnek tűnik úgy blogot írni, hogy kitűnj a tömegből, főként, ha a te célcsoportodat már sokan bombázzák blogokkal, ha a te témádban már sokféle blogot írnak. Ilyenkor bizony már nem elég csak jókat írni: arculatot kell adnod a blogodnak, pozicionálnod kell és kilógni a sorból – hogy ne csak egy…

Tovább →

Csüccs fel a hullámra!

Egy honlap vagy egy blog látogatottságát, ismertségét többféleképpen lehet növelni. Hosszútávon mindenképpen érdemes olyan módszereket alkalmazni, amik stabil és passzív látogatószámot biztosítanak, mint például a keresőoptimalizálás, a tartalomépítés, vagy a linképítés. Rövid távon azonban nagy ismertséget, sok látogatót tudsz szerezni és a piacod új szegmenseit elérni, ha meglovagolsz éppen aktuális hullámokat, trendeket. Az, hogy hol…

Tovább →

Page 2 of 4