Változtass!

A természet minden tavasszal megújul, mi emberek azonban gyakran képtelenek vagyunk a változásra. Egyre nehezebben változtatunk és gyakran még a biztos rosszhoz is inkább ragaszkodunk, mint hogy belevágjuk a bizonytalan jóba. De min is változtass és hogy jön mindez a marketinghez?

Tovább →

Elmondom hát mindenkinek, avagy: Hogyan írj érdekes és egyben szakmai blogot egyszerre?

A blogírás egyik legnehezebb kérdése kezdőként, hogyan legyen egyszerre szakmai és egy kicsit személyes is a blogod, azaz hogyan írjál úgy szakmai blogot, hogy ne csak a szaktudásod, de a személyiséged is megjelenjen a blogban, mégse alakuljon az egész énbloggá és a tárgytól se térj el nagyon.

Tovább →

A blog nem csak az írásról szól

Most nem arról lesz szó, hogyan írjál tartalmas és olvasmányos blogot, hanem arról, milyen apró részletekből áll még egy blog, amikről rendszeresen megfeledkezünk, holott érdeklődőket vesztünk általa. De kezdjük csak az elején…

Tovább →

Amit bedobsz a gépbe…

Képzeld el, hogy a nagy nyári melegben hideg üdítőitalra vágysz, bedobod az automatába az aprópénzt, az automata pedig kiadja a finom hideg italt és már ihatod is – korrekt üzlet nem? Ugyanez érvényes a vállalkozásodra (sőt: az egész életedre) is. Ha sokat adsz bele, sokat kapsz vissza – ha értéket adsz az ügyfeleidnek, kamatostól kapod…

Tovább →

Blogsztárok

Ha nem csak 1-2 ismerősödnek szeretnél blogot írni, hanem üzleti céljaid is vannak az egésszel, akkor nagy felelősség ám a blogírás, ugyanis minél többet írsz, minél nagyobb az olvasóközönséged, annál inkább tömegmédia-formát kezd ölteni az egész, és a hírneveddel párhuzamosan egyre nő a felelősséged is. Érdemes már kezdő bloggerként felkészülni a hírnévvel járó nehézségekre…

Tovább →

A 10 legjobb blog között a Gazdagmami

Magyarország 10. legjobb tanácsadói blogja közé sikerült bekerülnie a Gazdagmami blognak a HVG Goldenblog versenyében. Nagy öröm ez számomra, mert tavaly egy másik blogom, a Kismamablog került be a TOP10 tanácsadó blog közé (5.lett).

Tovább →

7 tipp a blogod olvasóinak megtartására

Nem elég a látogatókat megszerezni, meg is kell tartani őket. Erre való többek között a usability, azaz a felhasználóbarát honlap, de még számos más eszköz is létezik arra, hogy megkedveljék a blogodat és rendszeresen visszatérjenek oda. Lássunk ezek közül néhányat!

Tovább →

7 tipp a blogod látogatószámának növelésére

Ha blogot írsz, akkor már nyilván nagyon jól tudod, hogy a blogolás rákfenéje a látogatottságnövelés. A hagyományos taktikák itt nem mindig jönnek be, pl. a linkgyűjtemények többsége nem szívesen látja a blogokat, különösen az ingyenes blogszolgáltatóknál levő blogokat, a többi módszer (pl. a videómarketing, keresőoptimalizálás, bannerhirdetés stb.) persze alkalmazható, de a használathoz némi kreativitás szükségeltetik.

Tovább →

Közösségi oldalak és webkettő

Tegnap végre rendes kötés került a kezemre, így ma már majdnem teljes értékűen vagyok képes írni (8 ujjal a 10 helyett) és végre eljutottam odáig, hogy összeszedjem a web2-vel kapcsolatos alapvető tudnivalókat. Mostanában többen is kérdeztétek, hogy mi az a web2 és mire jó. Ezekre az alapvető kérdésekre szeretnék most válaszolni.

Tovább →

A megfejtés, a nyertes és a show

A tegnapi játék azon felül, hogy nagyon izgalmas volt, bebizonyította mennyi optimista ember él közöttünk: hiszen még órákkal az első helyes megfejtés után is érkeztek válaszok, voltak, akik reménykedtek benne, hogy hátha még nyerhetnek 🙂 Köszönöm mindenkinek, aki vette a fáradtságot, hogy kirakja a puzzle darabjait! A helyes megfejtés tehát így néz ki:

Tovább →

Page 4 of 5