A jó példa ragadós, avagy így lehet bloggal pénzt keresni

A múlt heti partnerprogramos videó kapcsán felmerült a kérdés, hogyan kell ezt a gyakorlatban megvalósítani, mit és hova kell tenni, erre szeretnék most néhány példát mutatni, és ha már úgyis ezzel foglalkozunk, megmutatom azokat a modelleket, ahogyan egy bloggal pénzt lehet keresni.

Tovább →

Közösségi média kényelmesen

A közösségi médiával sok kezdő felhasználónak az a baja, hogy rendszeresen kell foglalkozni vele. Automatizálással és néhány gyorsan használható szoftver segítségével kényelmesebbé tehető a Facebook-Twitter-Youtube-Linkedin-Flickr-… használat. Íme egy megoldás, ami segíthet:

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

3 mód, ahogyan MÁS lehet a blogod

Ha mindenki blogol, akkor egyre nehezebbnek tűnik úgy blogot írni, hogy kitűnj a tömegből, főként, ha a te célcsoportodat már sokan bombázzák blogokkal, ha a te témádban már sokféle blogot írnak. Ilyenkor bizony már nem elég csak jókat írni: arculatot kell adnod a blogodnak, pozicionálnod kell és kilógni a sorból – hogy ne csak egy…

Tovább →

Csüccs fel a hullámra!

Egy honlap vagy egy blog látogatottságát, ismertségét többféleképpen lehet növelni. Hosszútávon mindenképpen érdemes olyan módszereket alkalmazni, amik stabil és passzív látogatószámot biztosítanak, mint például a keresőoptimalizálás, a tartalomépítés, vagy a linképítés. Rövid távon azonban nagy ismertséget, sok látogatót tudsz szerezni és a piacod új szegmenseit elérni, ha meglovagolsz éppen aktuális hullámokat, trendeket. Az, hogy hol…

Tovább →

Elmondom hát mindenkinek

A blogírás egyik legnehezebb kérdése kezdőként, hogyan legyen egyszerre szakmai és egy kicsit személyes is a blogod, azaz hogyan írjál úgy szakmai blogot, hogy ne csak a szaktudásod, de a személyiséged is megjelenjen a blogban, mégse alakuljon az egész énbloggá és a tárgytól se térj el nagyon.

Tovább →

A blog nem csak az írásról szól

Most nem arról lesz szó, hogyan írjál tartalmas és olvasmányos blogot, hanem arról, milyen apró részletekből áll még egy blog, amikről rendszeresen megfeledkezünk, holott érdeklődőket vesztünk általa. De kezdjük csak az elején…

Tovább →

Amit bedobsz a gépbe…

Képzeld el, hogy a nagy nyári melegben hideg üdítőitalra vágysz, bedobod az automatába az aprópénzt, az automata pedig kiadja a finom hideg italt és már ihatod is – korrekt üzlet nem? Ugyanez érvényes a vállalkozásodra (sőt: az egész életedre) is. Ha sokat adsz bele, sokat kapsz vissza – ha értéket adsz az ügyfeleidnek, kamatostól kapod…

Tovább →

Blogsztárok

Ha nem csak 1-2 ismerősödnek szeretnél blogot írni, hanem üzleti céljaid is vannak az egésszel, akkor nagy felelősség ám a blogírás, ugyanis minél többet írsz, minél nagyobb az olvasóközönséged, annál inkább tömegmédia-formát kezd ölteni az egész, és a hírneveddel párhuzamosan egyre nő a felelősséged is. Érdemes már kezdő bloggerként felkészülni a tömegmédiával járó nehézségekre…

Tovább →

A 10 legjobb blog között a Gazdagmami

Magyarország 10. legjobb tanácsadói blogja közé sikerült bekerülnie a Gazdagmami blognak a HVG Goldenblog versenyében. Nagy öröm ez számomra, mert tavaly egy másik blogom, a Kismamablog került be a TOP10 tanácsadó blog közé (5.lett).

Tovább →

Page 3 of 4