Hogyan népszerűsítsd a blogbejegyzésedet? (letölthető checklistával)

Írtál egy jót és szeretnéd, ha minél több emberhez eljutna? Ezekre figyelj oda:

Tovább →

Ki gépen száll fölébe…

Ahogyan a színészt is elviheti a közönség, úgy elviheti a bloggert, a szövegírót is. Számos forrásból zúdulnak rád az információk, a gondolatok, az érzelmek, amik inspirációt is adhatnak, de tévútra is vihetnek. A blogírás erősen reaktív műfaj: blogot nem az utókornak írsz, de értékesítési szöveget sem, itt nincs idő átrágni a szavakat, mindent bizonyítani, alátámasztani,…

Tovább →

4 ötlet, ha nem mersz blogot írni

Az írás néha nehezedre eshet, főként, ha még csak mostanában kezdted: nem tudod, miről lehetne még írni, nem találod elég érdekesnek az írásaidat, lebeszéled magad az írásról, nincs kedved hozzá. Most néhány ötletet adok a kezdetekhez.

Tovább →

A jó példa ragadós, avagy így lehet bloggal pénzt keresni

A múlt heti partnerprogramos videó kapcsán felmerült a kérdés, hogyan kell ezt a gyakorlatban megvalósítani, mit és hova kell tenni, erre szeretnék most néhány példát mutatni, és ha már úgyis ezzel foglalkozunk, megmutatom azokat a modelleket, ahogyan egy bloggal pénzt lehet keresni.

Tovább →

Közösségi média kényelmesen

A közösségi médiával sok kezdő felhasználónak az a baja, hogy rendszeresen kell foglalkozni vele. Automatizálással és néhány gyorsan használható szoftver segítségével kényelmesebbé tehető a Facebook-Twitter-Youtube-Linkedin-Flickr-… használat. Íme egy megoldás, ami segíthet:

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

3 mód, ahogyan MÁS lehet a blogod

Ha mindenki blogol, akkor egyre nehezebbnek tűnik úgy blogot írni, hogy kitűnj a tömegből, főként, ha a te célcsoportodat már sokan bombázzák blogokkal, ha a te témádban már sokféle blogot írnak. Ilyenkor bizony már nem elég csak jókat írni: arculatot kell adnod a blogodnak, pozicionálnod kell és kilógni a sorból – hogy ne csak egy…

Tovább →

Csüccs fel a hullámra!

Egy honlap vagy egy blog látogatottságát, ismertségét többféleképpen lehet növelni. Hosszútávon mindenképpen érdemes olyan módszereket alkalmazni, amik stabil és passzív látogatószámot biztosítanak, mint például a keresőoptimalizálás, a tartalomépítés, vagy a linképítés. Rövid távon azonban nagy ismertséget, sok látogatót tudsz szerezni és a piacod új szegmenseit elérni, ha meglovagolsz éppen aktuális hullámokat, trendeket. Az, hogy hol…

Tovább →

Elmondom hát mindenkinek

A blogírás egyik legnehezebb kérdése kezdőként, hogyan legyen egyszerre szakmai és egy kicsit személyes is a blogod, azaz hogyan írjál úgy szakmai blogot, hogy ne csak a szaktudásod, de a személyiséged is megjelenjen a blogban, mégse alakuljon az egész énbloggá és a tárgytól se térj el nagyon.

Tovább →

A blog nem csak az írásról szól

Most nem arról lesz szó, hogyan írjál tartalmas és olvasmányos blogot, hanem arról, milyen apró részletekből áll még egy blog, amikről rendszeresen megfeledkezünk, holott érdeklődőket vesztünk általa. De kezdjük csak az elején…

Tovább →

Page 3 of 4