Szokatlan, figyelemfelkeltő hirdetés szöveg ötletek

Ha hirdetni szeretnél két nagy nehézséggel kell megküzdened:
1. Egyre nehezebb megfogni az emberek figyelmét, mert nap, mint nap rengeteg hirdetést látnak. Ezért hiába értékes a terméked, hiába kiváló az ajánlatod, észre sem veszik.
2. Sok más vállalkozás is hirdet, egyre nehezebb kitűnni közülük.

Hogyan csináld? Ehhez szokatlan és meglepő hirdetésszövegekre lesz szükséged. Ezekre hoztam most néhány példát.

1. Fogalmazz negatívban!

A fordítva fogalmazás mindig humoros, a humor pedig mindig megfogja a figyelmet. Próbáld ki te is!


Példa: Nem akarsz változtatni az életmódodon? Tovább ennéd a chipset és néznéd a sorozatokat a kanapén ülve, amíg öreg és beteg nem leszel? Akkor ne olvasd el ezt a hirdetést!

Zárd be és nasizz tovább. Sok sikert!
Majd jön más, aki tényleg szeretne változtatni és megteszi helyetted.

2. Beszélő hirdetés:

Nap, mint nap rengeteg olyan hirdetéssel találkozhatsz, ami megpróbálja hasznos információnak vagy éppen újságcikknek álcázni magát. De mi van, ha te pont az ellenkezőjét teszed? A te hirdetésed leleplezi saját magát és elmondja, mit is szeretne az ügyféltől. Ez megint csak humoros és vagány megoldás.



Példa:Hahó, én egy hirdetés vagyok. Azért látsz engem, mert talán éppen most van szükséged arra, hogy végre megtanulj magabiztosan beszélni angolul. És én most itt vagyok, hogy segítsek neked ebben. Csak kattints rám és máris egy lépéssel közelebb kerültél ahhoz, hogy elérd a céljaidat.


3. A megállítótábla:

Lepd meg a felhasználót abban, amit épp csinál (pl. görget a Facebookon) és szólj direktben a célcsoportodhoz, rögtön több figyelmet fogsz tudni szerezni.



Példa:Szia kedves Anyuka, állj meg a görgetésben egy pillanatra és figyelj ide: ha a gyermeked idén kezdi az óvodát, akkor biztosan te is aggódsz, hogyan fog alakulni a beszoktatás. Jól fogja érezni magát? Szívesen megy majd? Mi lesz, ha addigra még nem lesz szobatiszta? Most ebben szeretnék segíteni neked.

4. A Sztori:

A történeteket több ezer éve szeretjük. Elkezdjük olvasni, aztán kíváncsiak leszünk a folytatására. Belemélyedünk és észre sem vesszük, hogy már végig is olvastuk. Ha a hirdetésed egy rövid történet, sokkal többen fogják végigolvasni. Szólhat például arról, hogyan oldottad meg egy ügyfeled problémáját, vagy mit él át egy ügyfeled, amikor a problémájával küzd.



Példa:Anikó már hónapok óta túlórázott esténként. Nem mert szólni a főnökének miatta, mert félt, hogy elveszíti az állását. Otthon viszont a férjétől tartott, aki egyre többet panaszkodott amiatt, hogy késő este ér csak haza. Úgy érezte magát, mint aki két kő között őrlődik. Anikó mindig is félt a konfliktusoktól és, ha vitás helyzetbe került nem jutottak eszébe a megfelelő szavak: egyszerűen lefagyott. Úgy érezte, csak veszíthet, ezért nem mert megszólalni se.

Ekkor fordult hozzánk. Már az első alkalom után bátrabbnak érezte magát, az ötödik alkalom után pedig végre sikerült megállapodnia a főnökével. És ez még csak a kezdet volt. A 3 hónapos Konfliktuskezelés Coaching végére.

Sikeres hirdetést és sok új vevőt kívánok 🙂

Comments are closed.