iras

semmi nem jut az eszébe!

Gondolta, netezget még egy kicsit, hátha attól megjön az kedve, de mintha minden ihlete elszállt volna...

Ismerős helyzet?

Miért lehet az, hogy néhányan nap, mint nap ontják magukból a színvonalas, érdekes írásokat, változatos és olvasott blogot írnak, míg neked 2-3 óra és néhány napi ötletelés, utánaolvasás összehozni egy jó írást?

fast

Mi a titka azoknak a honlapoknak, amelyeknek változatos és érdekfeszítő tartalma megfogja a célközönség figyelmét, odaszögezi a képernyőre, ami ráveszi az embereket, hogy iratkozzanak fel a hírlevélre, bizalmat épít az olvasókban és még a terméket is eladja nekik?

help

Ha végigolvasod ezt az oldalt és a végén cselekszel, garantálom, hogy

  • többé nem fogsz ötletek nélkül a blogírásba
  • megtanulsz gyorsan és hatékonyan webes tartalmat írni, legyen szó blogbejegyzésről, szakcikkről, a honlapod vagy akár a hírleveled szövegéről
  • a honlapodat szívesen olvassák majd a látogatók és ajánlják ismerőseiknek is, mert gazdag, értékes és változatos tartalommal bír majd
  • a honlapod tartalma nemcsak érdekfeszítő lesz, hanem folyamatosan újabb és újabb látogatókat is hoz majd az oldaladra, minden további erőfeszítés nélkül!

ágiSzia!

Vida Ági vagyok és 2 év alatt közel 1000 blogbejegyzést írtam a blogjaimon. 10 éve írok webes tartalmakat, dolgoztam a PC Guru Online-nak, a Westel Pressnek, és az AutoCity.hu-nak, és számos cég honlapjára is írtam szöveget, ezek azonban közel sem jelentettek akkora tapasztalatot, mint amikor a saját oldalaim szövegén kellett dolgoznom.

Az elmúlt 2 évben a saját bőrömön próbálhattam ki, mekkora kihívást jelent folyamatosan érdekes és változatos tartalommal megtölteni egy blogot. Olyannal, ami a keresőoptimalizálásban is segít és a közösségben is vírus-szerűen terjed.

Olyannal, amire sok hozzászólás és reakció érkezik, amit szívesen olvasnak és ajánlanak egymásnak az olvasók. Az egyik oldalamon egy 2 évig tartó hírlevélsorozatot építettem fel 2 évvel ezelőtt, amiből naponta legalább 10 megrendelés érkezik menetrendszerűen, akkor is, ha nyaralok, karácsony vagy éppen hétvége van.

A saját blogjaimon kívül más blogok társszerzőjének is meghívtak már: rendszeresen írok a Hősnők.hu-ra, valamint Goldmann Dávid révén a Hun2 Blog-ba is.


Tudtad, hogy az új blogok több, mint 60%-a alig 3 hónappal
az indulása után megszűnik?

Vajon miért lehet ez?

Azzal nyilván tisztában vagy már, miért rendkívül fontos, hogy a honlapod tartalma minőségi, érdekes, olvasmányos és vonzó legyen:

  • a jó tartalom odavonzza a látogatóid figyelmét és minden erőlködés nélkül feliratkozóvá teszi őket,
  • a jó tartalom bizalmat épít a céged és a termékeid iránt,
  • a jó tartalom elkötelezi a vásárlóidat, úgy érzik adniuk kell valamit ezért a sok értékes információért cserébe,
  • a jó tartalom spontán hozza az új látogatókat az oldaladra,
  • a jó tartalom a rossz vevőket oktatja, és kvalifikált ügyfelekké "varázsolja", akiket már nem kell meggyőznöd, hogy vásároljanak tőled,
  • a jó tartalom éppen azt adja a látogatóidnak, amiért az oldaladra jöttek: hasznos információkat ingyen,
  • a jó tartalom valódi Jolly Joker a honlapodon: megszerzi az új ügyfeleket és megtartja a régieket!

A jó tartalommal csupán egyetlen apró probléma van: elő kell állítani, mégpedig rendszeresen.

A rendszeres tartalomgyártás pedig nehéz: állandóan új ötletekkel, új témákkal kell előállni, valahogy rá kell venni az olvasókat, hogy kommenteljenek, szakmailag is megfelelő tartalmat kell nyújtani, de közben változatosnak, közérthetőnek és színesnek kell maradni, közben pedig figyelni rá, hogy keresőbarát is legyen a tartalom - ki képes erre?

"Naponta 2 órát töltök el egyetlen blogbejegyzés megírásával. Mikor jutna időm a linképítésre és a többire?"

"Képtelen vagyok hetente 3 blogbejegyzést összehozni, annyi egyéb teendőm is van az oldalammal."

"Muszáj blogot írni? Nem lehetne valahogy kikerülni?"

"Mit tegyek az ingyenes anyagaiba és mit a fizetősbe? Ha mindent leírok a blogban, akkor nem fogják megvenni az infotermékemet..."

"Mit írjak a blogba és mit a hírlevélbe? Mi legyen a csalim?"

- ilyen és ehhez hasonló kérdéseket rendszeresen kapok a tanfolyamaim résztvevőitől, ügyfeleimtől. Nehéz eligazodni a sokféle eszköz, modell és információ között, nehéz eldönteni, mibe mennyi energiát kell és érdemes fektetni, és nehéz megítélni, vajon másoknak miért megy látszólag könnyedén a tartalom előállítása, neked meg miért olyan megterhelő.

Nem kertelek: ahhoz, hogy a honlapod/blogod az élvonalba tartozzon és valódi bevételeket termeljen számodra, elengedhetetlen a minőségi, rendszeresen írt és színes tartalom.

Jó hír azonban, hogy a színvonalas tartalom előállításának képessége megtanulható!


Jöjjön a megoldás!

Elkészítettem neked egy olyan tanfolyamot, ami bevezet a webszövegírás és a blogolás rejtelmeibe.

A témák:

1. A blogírás rejtelmei

  • Hogyan írj változatos, keresőbarát blogbejegyzéseket akár minden nap?
  • Hogyan írj olyan blogbejegyzéseket, amik az adott téma legtöbbször idézett és ajánlott írásaivá válnak, amiknek a linkje spontán terjed a neten?
  • Hogyan szerezz minden egyes megírt blogbejegyzéseddel több látogatót az oldaladra?
  • Hogyan szerezz feliratkozókat vagy akár vásárlókat a blogbejegyzéseid révén?

2. Hírlevélsorozatok írása

  • Hogyan építsd fel az ingyenes e-mail tanfolyamodat?
  • Hogyan építs a hírlevél-sorozatodba akciókat és ajánlatokat? (ez az egyetlen lépés indít majd el a passzív jövedelem útján)
  • Melyek azok az ajánlatok, amiket érdemes beletenni a sorozatba, hogyan válaszd ki és hogyan teszteld őket?
  • Hány leckéből álljon az e-mail tanfolyam és milyen gyakorisággal kövessék egymást a levelek?
  • Milyen típusú tartalmakat tegyél a hírlevélbe, hogy ne árulj el mindent, mégis használható információkat adj?

3. Csalik, ajándék tanulmányok elkészítése

  • Milyen csalit válassz? E-bookot? E-mail tanfolyamot? Vagy valami egészen mást?
  • Hogyan írjál valóban értékes és tartalmas ajándék tanulmányokat, e-bookokat, amik nem okoznak csalódást az olvasóknak, ami miatt valóban hálásak lesznek neked, amit nemcsak egyszer átfutnak, aztán elfelejtik, hanem újra és újra elővesznek majd?
  • Hogyan írjál meg úgy egy e-mail tanfolyamot, hogy az olvasók reklamáljanak, ha egy lecke véletlenül eltűnt, és spontán továbbküldjék, fórumokon ajánlják egymásnak a feliratkozó oldal linkjét?

4. Érdekfeszítő honlapszövegek

  • Hogyan írd meg a honlapod nyitóoldalát úgy, hogy ne kattintsanak el kapásból a látogatóid, hanem valóban végig is olvassák azt?
  • Milyen bemutatkozó oldalt írj a céges honlapodra, amit biztosan el fognak olvasni?
  • Mit tegyél, ha nem értékesítesz online termékeket, "csak" egy bemutatkozó oldalt szeretnél?
  • Milyen honlapszöveget írj, ha nem magánszemélyeknek, hanem cégeknek értékesítesz? Érdemes neked hírlevelet indítanod, listát építened és csalit írnod?
  • Milyen szövegeket írj a webshopodba?

5. Tartalmas honlap blog nélkül

  • Mit tegyél, ha nem szeretnél blogolni?
  • Lehet-e helyettesíteni a blogot valamivel?
  • Hogyan lehetne érdekes, hasznos a honlapod tartalma blog nélkül?
  • Milyen eszközöket használhatsz blog helyett, amiket nem kell rendszeresen írni, frissíteni?
  • Mit tegyél, ha nem szeretnél írni, nincs benne gyakorlatod?
  • És az igazán lustáknak (elfoglaltaknak): Kinek és hogyan tudod kiszervezni a tartalomépítéssel kapcsolatos feladatokat?

+1 BÓNUSZ Amire csak a minőségi tartalom képes:

folyamatosan növekvő, stabilan magas látogatottság az oldaladon, ingyen!

És ahol mindezt elsajátíthatod:

Profi Tartalomfejlesztés Online
tanfolyam
pto_doboz

akkor a Profi Tartalomfejlesztés Online tanfolyam az alábbiakban tud segíteni neked:

cd1
1. Webinárium

a 2009. augusztus 29.-i előadás felvétele (CD)

Az első előadás témája:

A webes tartalomfejlesztés alapjai

- Hogyan indulj el?
- Hogyan írj keresőbarát tartalmakat?
- Milyen forrásokból dolgozz?
- Milyen szerzői jogi kérdésekkel találkozhatsz a webes tartalomfejlesztés során?
- Milyen képeket, zenéket, videókat használhatsz fel az anyagaidban?
- Milyen szövegeket és hogyan használhatsz fel, hogyan idézheted őket?



cd1
2. Webinárium

a 2009. szeptember 5.-i előadás felvétele(CD)

A második előadás témája:

A profi blogírás

- Milyen gyakran frissítsd a blogot?
- Hogyan építsd a listádat a blog segítségével?
- Mit csinálj, ha a te témádról nem lehet sokat írni?
- Mi kerüljön a blogba és mi az infotermékbe?
- Hogyan használd a blogot termékbevezetésre?
- Hogyan lehetne változatosabb a blogod tartalma?
- Hogyan érd el, hogy sok komment legyen a blogodban?
- Hogyan tedd ismertté a blogodat?



cd2
3. Oktatóvideók
(CD)

Az oktatóvideókon azt mutatom be, hogyan használd a különféle szolgáltatásokat és szoftvereket, amelyek segíthetnek a tartalmad gazdagabbá tételében és a blogod népszerűsítésében:

Youtube, Viddler, Vimeo
Slideshare, Scribd
Seesmic, Ustream.tv
WizIQ, Podbean
Prezi.com

Videókészítés alapjai (Windows Movie Maker)
Pdf-ek készítése
Képernyővideók készítése (Jing)
Képek készítése és szerkesztése (IrfanView)
Hogyan formázd a honlapod/blogod szövegét? (alapvető HTML és tipográfiai ismeretek)
Hogyan illessz be képeket és videókat a honlapodba/blogodba és hogyan rendezd el őket?
Hogyan illeszthetsz be képeket, videókat a hírleveledbe?

BÓNUSZ! Blogszolgáltatók használata: Blog.hu, Blogger.com, Freeblog.hu

Az oktatóvideókat CD-ROM-on kapod meg.



cd3
4. Tanulmányok
(CD)

A túl jó csali
Hogyan készíts annyira jó csalianyagokat, e-bookokat, tanulmányokat, hogy maradéktalan sikereket érj el vele? Hogyan érd el, hogy ne csak letöltsék, hanem elolvassák, és újra meg újra elővegyék az anyagaidat?

Hírlevélsorozatok
Ez az, ami igazán beindítja az üzleted és valódi passzív jövedelmet generál: ha csinálod. Hogyan írj meg egy hírlevélsorozatot úgy, hogy hasznos információkat adjon, megnyissák a benne szereplő leveleket és még el is adjon?

Érdekfeszítő honlapszövegek
Nem elég, ha a blogod szórakoztató, a honlapszövegeidnek is jónak kell lenniük, de hogyan lehetne elérni, hogy ne csak a blogodat, de a cégbemutató szövegeidet is elolvassák?

Blog helyett
Mit tegyél, ha nincs kedved blogot írni, de mégis szeretnél tartalmas, érdekes honlapot? Van más választásod? Mivel helyettesítheted a blogot?


A tanulmányokat mp3 formátumban CD-n kapod meg.



cd3
5. Ötletadók, segédletek
(CD)

100 ötlet blogíráshoz
Ha ott ülsz a monitor előtt és semmi nem jut eszedbe, akkor előveheted ezt a tanulmányt és puskázhatsz belőle :)

Lustáknak: kiszervezés
Kinek és hogyan szervezheted ki a tartalomfejlesztéssel járó feladatokat? Hogyan teheted egyszerűbbé, gyorsabbá és könnyebbé a tartalom állandó és rendszeres frissítését?

Hírlevél kampány minták
Ha nekiállnál kampányolni, de nem tudod, hogyan kezdj bele, hány levelet írjál meg, melyik levélbe mi kerüljön, akkor ebből az anyagból meríthetsz ihletet.

Hírlevél sablonok CSS-ben magyarázattal (hogy rendesen nézzenek ki a hírleveleid)

Források
Hol találsz ingyen letölthető és szabadon felhasználható képeket? Honnan tudhatod, hogy egy kép ingyen felhasználható? Hol találsz szabadon felhasználható hangokat és zenéket?

Az ötletadókat CD-ROM-on kapod meg.





Kinek való a Profi Tartalomfejlesztés Online tanfolyam?



Ha van már weboldalad vagy blogod, akkor már megtapasztalhattad, milyen megterhelő tud lenni a rendszeres tartalomfejlesztés. Mindig valami újat kell kitalálni, és gyakran nem is látod, hol van a hasznos ebből az egészből.

A Profi Tartalomfejlesztés Online segítségével megtanulhatod:

  • hogyan tedd egyszerűbbé és kevésbé fáradtságossá a tartalomfejlesztést,
  • hogyan lehetne változatosabb és érdekesebb a blogod,
  • mit tegyél, ha úgy érzed, már mindent elmondtál és nem tudsz miről írni,
  • hogyan szabadulhatnál meg az időrabló feladatoktól, amik miatt egyetlen cikk megírása 2-3 órásra nyúlik,
  • hogyan szervezhetnéd ki részben vagy egészben a honlapod/blogod tartalmának frissítését

Ha még nincs honlapod vagy blogod, akkor nincs mese: jó tartalom nélkül nincs jó honlap, hiába a drága fejlesztés, a szép dizájn, a jó termék, a látogatóid az értékes, érdekes, hasznos tartalmad miatt fognak szeretni és vásárolni tőled, ez tehát a legfontosabb tudás, amit a honlapkészítésről megtanulhatsz.

Tapasztalatból tudom, hogy azok, akik belekezdenek az online vállalkozásba, leggyakrabban a tartalomfejlesztésen véreznek el: nem tudnak eleget írni, nem tudnak minőségi tartalmat írni, nem képesek rendszeresen -akár minden nap- változatos tartalmakat készíteni, és pár hónap után feladják az álmaikat.

Ha tehát komolyan szeretnél pénzt keresni az interneten, akkor tisztában kell lenned a tartalomkészítés alapvető szabályaival, a szerzői jog ide vonatkozó részével, a tartalmas honlap/blog megírásának módjával.

Őszinte leszek: itt most nem azokat a praktikákat fogom megmutatni, amiket én is csak úgy olvastam valahol, hanem csak és kizárólag a magam tapasztalatait, az általam letesztelt módszereket mutatom be.

 



Csomagok és árak


Eldöntheted: elmész kétszer a családdal a McDonaldsba ebédelni, vagy inkább megoldod az állandó tartalom-előállítással kapcsolatos összes problémádat és belépsz az igazán sikeres és olvasott honlapok/blogok közé, akiknek nem kell vért izzadniuk minden egyes feliratkozóért és vásárlóért, akiknél a valódi online bevételek születnek.

Szeretnél közéjük tartozni?

Ha most leadod a rendelésed, a teljes Profi Tartalomfejlesztés Online csomag ára 19900 Ft helyett csak 16900 Ft! Ezért az összegért megkapod a 2x2 órás webinárium felvételét, az oktatóvideókat, tanulmányokat és segédleteket egy 3 db CD-ROM-ot tartalmazó csomagban.

Végre megszabadulsz az állandó tartalomfejlesztéssel járó nyűgtől: megéri nem?

extra

És, hogy megkönnyítsük számodra a döntést a csomag mellé bónuszt is kapsz:

látogatottságnövelésKritikus Tömeg webinárium

2009. májusában tartottam egy 2x2 órás online előadást, amelyen pontosan és részletesen bemutattam a honlapok látogatottságnövelésének módszereit, a lehetséges stratégiákat, mindazt a módszert, amit én alkalmaztam és alkalmazok és amelynek révén jelenleg havonta 220.000 egyedi látogató keresi fel a blogomat anélkül, hogy egy fillért is költöttem volna hirdetésekre.

Ebben az anyagban bemutatom


Csupán egyet kell eldöntened: valóban szeretnél online sikereket elérni vagy sem?

Ez a termékünk már nem kapható.