A legújabb keresőoptimalizálási praktikák a több látogatóért

Neked hány látogatód érkezik minden nap a keresőből?
És hogyan növelheted ezt a számot?

Miért keresőoptimalizálj?
– Mert ingyen van.
– Mert a keresőből érkező olvasónak nagyobb eséllyel van problématudata, ezért hamarabb lesz belőle vásárló.
– Mert pontosabban tudod vele elérni a célcsoportodat, mint bármi mással.
– Mert ez az egyetlen, ami hosszú távon stabil vevőszerző forrást biztosíthat számodra anélkül, hogy egy fillért kéne költened hirdetésre.

Hogyan fogj bele?
Mit tehetsz most, 2018-ban azért, hogy minél többen találjanak meg a keresőből? Erről volt szó ebben az élő adásban!

Az élő adás vázlata:

1. Látogatók a honlapodra: offsite (honlapon kívüli) és onsite (honlapon belüli) beállítások

Offsite: az oldaladra mutató linkek
Onsite: meta adatok, formázás, képnév és alt-tagek kitöltése, alcímek, címsorok, felsorolások használata, belső linkek, megfelelő URL beállítások és minőségi tartalom

2. Legyen saját médiád, ahol megtalálnak a honlapodon túl (közösségi oldalak, videómegosztók)!

3. Pinterest és Twitter: mindkettőt indexeli a Google

4. Legyen rutinod arra, hogyan népszerűsíted az új blogbejegyzéseidet, tartalmaidat, minél több felületen legyen ott (FB, Pinterest, Twitter, Instagram, Youtube stb.)

5. Erősítsd a márkaneved elérhetőségét (minél több felületre regisztrálj be)!

6. Erősítsd a fő témáidat (8-10 kiemelt téma), hogy azokra minél több felületen, minél több formátumban (videó, szöveg, hanganyag) megtalálható legyél!

7. Regisztrálj a Google Cégembe!

8. Építs partnerkapcsolatokat, linkcseréket, kölcsönös blogolást, interjúkat, ajánlókat!

9. Amikor keresőoptimalizálsz, ne kulcsszavakban gondolj, hanem personákban és abban ők, mit és milyen szavakkal, kifejezésekkel írnak be a keresőbe, valamint honnan, milyen eszközzel keresnek inkább (mobil, tablet, munkahelyi gép, otthoni gép) és mi a céljuk (azonnali vásárlás, egyeztetés, kérdezés, információgyűjtés stb.)!

A következő adásban: Engedd, hogy a termékeid eladják magukat: Megjelenés az Instagramon és a Pinteresten. Jelezd, ha jössz itt >>

1 Comment

  • TW

    2018. november 06. kedd

    Szia Ági!

    Szép terjedelmes összefoglaló. 🙂 Sokan figyelmen kívül hagyják az alt tagek jelentőségét, pedig ezek is elég nagy jelentőséggel bírnak SEO szempontból, úgyhogy örülök, hogy Te nem hagytad ki ezt a magaslabdát.