Így növekedj gyorsan! 20 bevált ötlet

Az online startup cégek számtalan jó gyakorlatot teszteltek ki arra, hogyan lehet gyors növekedést, hirtelen felhasználószám emelkedést elérni. Ezekből a technikákból mutatom most be a 20 legjobbat, hogy neked is gyors növekedésnek induljon a látogatottságod, több feliratkozó legyen a hírleveleden, többen kövessék a közösségi oldalaidat és több vevőt szerezhess. Növekedj velünk!

Az élő adás vázlata, ha inkább olvasni szeretsz:

Mielőtt belefognál, gondold végig a folyamataidat:

1. FIGYELEM: Fogd meg az emberek figyelmét jó tartalmakkal, csalikkal vagy egy jó belépő ajánlattal!

2. AKTIVIZÁCIÓ: Építs közösséget és vedd rá őket, hogy próbálják ki a termékedet (akár ingyenes vagy előfizetős akár olcsó verzióban)

3. AJÁNLAT: Vedd rá őket az első vásárlásra!

4. VEVŐMEGTARTÁS: Építs hosszú távú kapcsolatot az ügyfelekkel! Adj nekik további ajánlatokat!

5. TOVÁBBAJÁNLÁS: Érd el, hogy szívesen ajánljanak tovább másoknak!

A 20 ötlet:

1. Limitált elérésű próbaverzió vagy ingyenes anyag (példa: Gmail)

2. Kis célcsoportok problémáit megoldani (sok kicsi, sokra megy)

3. Kollaboráció

4. Történetek valódi emberekről

5. Élő kapcsolatok: találkozó, előadás

6. Tartalommarketing helyett tartalomsorozat

7. Élő adások és belőle kisebb videók

8. Újdonságokra reagálni, a saját szempontodból megírni a dolgokat vagy híroldalt létrehozni a témádban

9. Gerillamarketing

10. Jótékonyság

11. Saját „kalóz” változat

12. Teszt + eredmény + feliratkozás (tryinteract.com)

13. Játék helyett játék sorozatot létrehozni

14. Add oda egy részét ingyen! (pl. próbacsomag, 1 hónapig ingyen, az első lecke ingyen)

15. Tedd játékossá az élményt! (gamifikáció, pontgyűjtős játék, Legjobb Ügyfél oklevél, Leggyorsabb Vásárló serleg :))

16. Az első lépés ingyen (pl. ingyenes online analízis, havi 10 cégnek ingyen honlapelemzés, ingyenes online teszt – és az eredmény alapján tanácsadásra jelentkezés)

17. Szerezz tesztelőket! (mini influencerek)

18. Legyen ott a vállalkozásod mindenhol és mindenen! Regisztrálj be mindenhova, ahova csak lehet! Tedd oda az email aláírásodba, a névjegyedre, a személyes profilodra, az autódra stb.
(tipp, ha igazán jól akarod csinálni: ne a nyitólapodat tedd ki, hanem a legfontosabb csalid linkjét!)

19. Exkluzív tartalom, amit a témában még senki nem csinál

20. Bíztasd őket megosztásra és kezdeményezz párbeszédet! (Highlight and share WordPress plugin)

1 Comment

  • Nyiri Péter - Blogvilág

    2018. augusztus 03. péntek

    A legtöbb startupnak azért nem könnyű, mert fogalmuk sincsen arról, hogy mit csinálnak. Rengeteget kell tanulni és kísérletezni, illetve a legjobb megoldás az, ha az embernek olyan mentora van, akinek már van fogalma az üzletépítésről.

    Én az USÁ-ban tanultam ezt és most Magyarországon folytatom. Itt rengeteg a lehetőség. Igaz hogy az adórendszer nem vállalkozóbarát, viszont sokkal kisebb a versengés, mint nyugaton. Ez hatalmas lehetőségeket nyújt azoknak, akik ezt felismerik, és hajlandóak átlépni a belépéssel járó korlátokat.