10 ötlet, hogyan adj el videóval

Azt látod, hogy mindenki videózik, de nem mersz belefogni? Videózol, de nem tudod hogyan lesz belőle vevő? Ebben az élő adásban 10 ötletet mutattam, hogyan adhatod el a termékedet vagy szerezhetsz ügyfeleket videóval.

Tovább →

A terméked fantasztikus: Így mondd el érdekesen!

Az ajánlatod kedvező, a terméked fantasztikus, a szolgáltatásod egyedülálló – csak éppen senki nem tud róla? Hogyan mondd el mindezt úgy, hogy – érdekes legyen – és fel is figyeljenek rá? Erre mutattam 3 ötletet ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞

Tovább →

A videó, ami elad: Hogyan írd meg?

A videó, ami elad: Hogyan írd meg?

A csapból is az folyik, hogy videózz, de talán még félsz tőle. Vagy már csinálod, de nem tudod, hogyan használd vevőszerzésre. Semmi vész, ebben az élő adásban helyretettem ezt a dolgot! 🙂 Megnéztük: – Rövid videóval, hosszúval vagy élő adással érdemes eladni? – Milyen videót csinálj, ha annyira nem szeretnél „szerepelni” a videóban? – És:…

Tovább →

6 ötlet hogyan kampányolj árakció nélkül

Jó lenne egy vonzó ajánlat? Olyan, amire harapnak a vevőid? Olyan, amire sokan kattintanak? Olyan, amit sokan visznek? De közben meg nem akarsz mindig árakciózni? Hogyan csináld? Ebben az élő adásban 6 olyan ötletet mutattam, amivel mindig érdekesek, aktuálisak lehetnek a kampányaid árengedmény nélkül is.

Tovább →

Ügyféltípusok: melyiket hogyan győzd meg?

Nem minden vevőd ugyanolyan. Máshol tartanak. Mások a motivációik. Másként látják a termékedet. Más szempontok fontosak a számukra. De mik azok? Hogyan ismerheted meg őket jobban? És hogyan győzd meg a különféle vásárlói csoportokat? Erről volt szó ebben a 🌞Gazdagmami Show 🌞 élő adásban!

Tovább →

Miért nem téged választ az ügyfél?

Miért másnál vásárol? Miért nem veszi észre a te ajánlatodat? Miért van az, hogy megnéz több ajánlatot és végül nem a tiédet választja? Ennek van oka és lehet rajta változtatni. Hogyan? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

Mi az, amivel kísérletezgető kezdőből gyorsan a piacod legjobbjává válhatsz?

Rögtön lelövöm a poént. A kulcs a piackutatásban rejlik. De hogyan is csináld?

Tovább →

Mekkora a piacod valójában?

Vajon mekkora lehet a teljes piacod? Honnan lehet ezt megtudni? Mekkora a potenciál benne? Növekszik vagy csökken? És, hogyan érheted el minél hatékonyabban azokat, akik rajta vannak? Hogyan érhetsz el több vevőt? Hogyan növelheted a piac méretét? – erről volt szó ezen a héten a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!

Tovább →

7 módszer, amivel vevőket szerezhetsz ezen a héten

– Mit tehetsz, hogy ezen a héten is legyenek új vevőid? – Mit találj ki, ha gyorsan szeretnéd megfogni a figyelmet és eladni? – Hogyan tudsz kevés időráfordítással vevőket szerezni? Erre mutattam 7 kreatív és azonnal megvalósítható módszert holnap reggel a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

miért vásárol a vevő valójában

Miért vásárol a vevő valójában?

A vevők valójában két okból vásárolnak. Az egyik ok az, amivel megmagyarázza a vásárlását. A másik ok a valódi, ami a háttérben van. A vásárlás igazi mozgatórugója.

Tovább →

Page 1 of 8