Hogyan tervezz meg egy hónapnyi tartalmat 1 nap alatt?
Ha van valami, amit a legtöbb online vállalkozó utál, az a posztolás körüli káosz. Főleg, ha közben gyereket nevelsz, háztartást viszel, csomagolsz, számlázol, éjszaka még kicsit dolgozol. Aztán a nap végén még ott a gondolat: Mit tegyek ki holnap? Hogyan szabadulj meg ettől?
Tartalomkészítés egyszerűen: mit posztolj, ha „nem tudsz írni” vagy nincs ötleted?
Ha online vállalkozó vagy – főleg, ha egyedül viszel mindent – akkor biztosan ismered azt a bénító érzést, amikor leülsz a laptop elé, megnyitod a Facebook-oldalt vagy az Instagramot, és… semmi. Ülsz, nézel ki a fejedből, majd bezárod az egészet és inkább elmosogatsz, mert az legalább halad.
Tartalommarketing tervezés 2025
Milyen tartalmakkal tudsz több érdeklődőt és több vevőt szerezni 2025-ben? Mi fog működni a Facebookon, Instagramon, Youtube-on és a többi felületen? Mik voltak az idei trendek és mi várható? Hogyan tervezd a tartalommarketingedet úgy, hogy hatékony legyen?
Mit is tervezz meg a vállalkozásodban 2025-re?
Hogyan tervezz mikrovállalkozókémt a következő évre? 👉 Milyen terveket kell egyáltalán elkészítened? 👉 Milyen kampányokat tervezz? 👉 Hogyan tervezz úgy, hogy fejlődjön a vállalkozásod? 👉 Hogyan tűzz ki célokat (miből indulj ki, hogy reálisak legyenek)? 👉 És mit tegyél, hogy el is tudd érni őket?
Online értékesítés, marketing 2025: Mire számíthatsz?
Hogyan tervezd meg a vállalkozásod következő évét? Ehhez mindenképpen szükséged lesz arra, hogy megtudd hogyan változtak az online vásárlási szokások 2024-ben: – Mit keres most a célcsoportod? – Mire költ és mire nem? – Hol vásárol és hogyan tájékozódik? – Mit mondanak a statisztikák és hogyan tudd meg mindezt a saját célcsoportodról?
[ÉVTERVEZÉS] Hogyan változtak meg a vásárlók 2024-ben?
Nohát akkor nézzük mi lesz 2025-ben! 🛒 Hogyan változnak a vásárlói szokások? (nemzetközi és magyar trendek – most sokban eltérnek egymástól) 📊 Hogyan tervezd a vállalkozásodat ezekhez a trendekhez igazítva? Ezekről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞
Ha kirántják a vállalkozásod lába alól a talajt: Mit lehet tenni?
😱 Amikor elmegy a legjobb ügyfeled… 😱 Amikor 2 nagy bevételi forrásod van és az egyik kiesik… 😱 Amikor nem sikerül a kampányod, alig jön megrendelés… 😱 Amikor több havi munkát tettél egy új termékbe és nem működik… 😊 25 év vállalkozás alatt sok mindent tapasztaltam már és most elmesélem mit lehet ilyenkor tenni. És:…
Mit adj el 2024-ben? Mit keresnek most a vevők?
Mire vágynak a vásárlók 2024-ben? Milyen termékeket keresnek most? Milyen szolgáltatásokra van igény? Mi változik az idei évhez képest? És honnan, hogyan tudhatod meg mindezt a saját piacodon? Erről volt szó ebben a 🌞 Gazdagmami Hétindítóban 🌞!
Mivel lehet kilógni a sorból 2023-ban?
Ilyenkor év végén sokan oldalon írnak róla, mik lesznek a jövő évi marketing trendek. Izgalmas új appok, felületek, marketing eszközök kerülnek ilyenkor szóba. De őszintén: tök mindegy mik lesznek ezek. Mert nem ezektől lesz átütő erejű a marketinged. Ami igazán érdekes számodra, mint kisvállalkozó számára mi az, ami jövőre megfogja az emberek figyelmét, amivel kilóghatsz…
Hogyan tervezd meg a marketingedet 2023-ban?
Hű, már itt is az év vége és ki kéne találni, mi legyen jövőre. De hogyan tervezzünk előre egy olyan évre, amiről egyelőre sok jót és sok biztosat sem hallhatunk? – Honnan tudhatjuk, mire számítsunk? (mit mutatnak a trendek?) – Hogyan lehet tervezni, ha semmi se biztos? – Ha most kicsit káoszosnak és próbálkozósnak érzed…






