A termék, amit mindig visznek: Hogyan legyen neked is ilyen?

De jó lenne, ha lenne egy terméked, amit mindig keresnek a vásárlók… Egy olyan terméked, amit szinte el sem kell adnod, mert magát adja el… Egy olyan terméked, amit könnyű hirdetni, mert a vevők rögtön lecsapnak rá, ahogy meglátják. Mi legyen ez a termék? Miért legyen ilyen terméked? Hogyan találd meg a legjobb terméket/szolgáltatást, amire…

Tovább →

Teli a piacod? Mit lehet tenni? Áremelés: Hogyan csináld okosan?

🤨 Ha már tele a piacod versenytársakkal: Mit lehet tenned? Hogyan tudsz kitűnni? 😱 SOS! A Facebook direkt kitol veled? Mit lehet tenni, hol kell jelezni, ha gondod adódik? 💰 Árat emelnél, de nem mersz? Ezt tudod tenni Ezekről a témákról beszéltem a GazdagmamiShow élő adásban!

Tovább →

Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

Nézelődőből, lájkolgatóból – vásárló: Mit tegyél érte?

A honlapokra látogatóknak statisztikák szerint csupán az 1%-a vásárol. De mi van a másik 99%-al? A közösségi média követőid közül sokan csak lájkolgatnak, nézelődnek, de végül nem nálad költik el a pénzüket. A hírlevél olvasóidnak is csupán 10-15%-ából lesz vevő. Vajon a többieknek nincs szüksége arra, amit csinálsz? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan csinálj…

Tovább →

Fb? Insta? Blog? Vagy TikTok? Melyik marketing eszközt válaszd?

Sokan kérdezik tőlem, hogy „Tényleg egyszerre kéne használnom az összes közösségi média felületet?” „Muszáj mindenhova beregisztrálnom és posztolnom?” Valójában nem. Valójában azt a stratégiát kell választanod, ami a legjobban megfelel: – annak a szintnek, ahol a vállalkozásod marketingje aktuálisan van, – a célcsoportodnak, amit el szeretnél érni, – a kapacitásodnak (ha egyedül vagy, nincs segítséged,…

Tovább →

Hogyan adj el drágábban?

Úgy gondolod, a vevőid csak az olcsót keresik? Nem mersz árat emelni, nehogy elhagyjanak a vásárlók? Nem tudod, milyen értéket adhatnál a piacnak, amiért többet fizetnek? Ebben az élő adásban megnéztük: – Miért fizetik ki az emberek a magasabb árat? Mi motiválja őket arra, hogy többet költsenek? – Miért nem szabad csak egy árkategóriában gondolkodnod?…

Tovább →

Hogyan lógj ki a sorból?

A vállalkozásod jó, csak éppen senki sem tud róla? Mit tehetsz azért, hogy MÁS legyen, kilógjon a sorból? Mit tehetsz azért, hogy különleges legyen? Mit tehetsz azért, hogy észrevegyék? Ebben az élő adásban megmutatok neked 20 ötletet, amitől – különlegesebb lesz a terméked/szolgáltatásod, – különlegesebb lesz a vállalkozásod, – nem csak észrevesznek majd, hanem meg…

Tovább →

Marketing taktikák a robbanásszerű eredményekért

Kicsiben gondolkozol? Bébiléptekkel haladsz előre? Lassan hoznak csak eredményt a törekvéseid? Ebben az élő adásban megmutatok néhány nagy és bátor megoldást, amivel egyszerre ugrásszerű növekedést érhetsz el. Mindegyik bonyolult. Sok munka van vele. Kell hozzá elszántság, kreativitás, bátorság és még több munka. De az eredmény: sokkal több vevő, sokkal nagyobb árbevétel, sokkal nagyobb ismertség. Most…

Tovább →

Hogyan vezesd a vállalkozásodat, ha nem lehet úgy, ahogy eddig?

Az elmúlt napokban sok minden változott és sok minden bizonytalan. Mit lehet tenni? Mire figyelj most? Tényleg leállnak a futárcégek? Mit tegyél, ha eddig főként személyesen szolgáltattál? Van-e megoldás akkor, ha vásárokban értékesítettél és most ezek nincsenek? Nem érdemes most vállalkozást indítani? Érdemes kivárni? Halaszd el a termékbevezetésedet vagy a kampányodat? Hogyan vészeld át anyagilag,…

Tovább →

Mennyiért add a termékeidet/szolgáltatásaidat? Árazás okosan :)

MIlyen áron add a termékeidet, ha profitot szeretnél? És hogyan szabd meg, ha több vevőt szeretnél? Nagy az árverseny a piacodon? Mit lehet tenni? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Page 2 of 3