Miért nem nálad vásárolnak? Hogyan tudd meg?

Ha nem működnek a hirdetéseid, ha marketingezel, de mégsem hoz elég ügyfelet: Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg, min kell javítani? Ebben az élő adásban megmutattam egy 3 lépéses módszert, ami segít rátalálni az okokra és megtalálni a megoldást.

Tovább →

Mit reklámozz árakció helyett?

Az elmúlt hetekben sok vállalkozó kezdett el aktívan kampányolni. Rengeteg kezdeményezés jelent meg ingyen (edzések, nyelvoktatás, táncórák stb.) és sokan árakciókkal próbálják felhívni a vállalkozásukra a figyelmet. Azonban az árakció bár rövid távon hozhat vevőket, hosszú távon nem segít a vállalkozásodon. Hogyan szerezz vevőket árakció helyett? Íme itt van néhány lehetőség:

Tovább →

7 új vevőszerző ötlet (ezekre biztos nem gondoltál még)

Már ellőtted az összes jó ötleted a vevőszerzésre és kéne néhány újabb? Hirdettél, nyereményjátékoztál, posztoltál, mégis kevesebb a vevőd, mint szeretnéd? Íme 7 vadonatúj vevőszerző ötlet, amivel feldobhatod a kampányaidat, izgalmasabbá teheted a hirdetéseidet, több ember figyelmét foghatod meg és érdekesebben, kreatívabban adhatsz el!

Tovább →

Hogyan írj érdekesen a termékedről?

A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Tovább →

Hogyan legyen hatásos a reklámod ígérete?

Minden termék, minden szolgáltatás mögött ott húzódik egy ígéret. Valami, amit elérhet a vevő, ha megveszi, valami, amihez hozzájuthat, amit megvalósíthat, ami jobbá teszi az életét. Van, aki nem meri beleírni ezt a reklámjába, nehogy valótlant állítson és „túl marketingesen” írjon. Van, aki beleírja, de túl sokat ígér. Van, aki megfogalmazza, de unalmas és általános…

Tovább →

Zseniális figyelemfelkeltés

Mindent megteszel, hogy megtalálják a vállalkozásodat, a nagy áttörés mégis elmarad? Ebben az élő adásban olyan kreatív ötleteket mutattam be, amikkel megragadhatod a közönség figyelmét. Akkor is, ha sok versenytársad van a piacon, akkor is, ha nincs nagy büdzséd hirdetésre: ezekhez a módszerekhez csak kreativitás és elszántság kell.

Tovább →

Így szerezz partnereket: 15 ötlet, amivel kezdő vállalkozók segíthetnek egymásnak

Sokan vélik úgy, hogy egy vállalkozáshoz mindenképpen kapcsolatokra van szükség, pedig ma már könnyen el lehet indítani és meg lehet szerezni az első vevőket anélkül, hogy bárkihez egyetlen szót szóltál volna. Mégis nagyon sokat segíthet az elején, ha keresel partnereket, akikkel kölcsönösen támogathatjátok egymást. Hogyan csináld? Íme 15 ötlet!

Tovább →

Nehezen emészthető a terméked? Így tanítsd meg rá a piacot!

Marketing megoldás, ha a terméked bonyolultabb, mint egy rágógumi.

Tovább →

Marketing a bunkofontól az iPhone-ig

Ha visszagondolsz gyermekkorod reklámjaira, akkor azt látod, hogy a tévé határozta meg, mit vegyünk a boltban. Innen tájékozódtál róla, milyen újdonságok vannak, és ezeket az újdonságokat kerested a polcon. A tömegkommunikáció tömegeket akart elérni, azaz meghatározta, ki az „átlagos” háziasszony, az „átlagos” vásárló és hozzá kommunikált. Sokáig ez remekül is működött: kitaláltak egy terméket, meghirdették,…

Tovább →

Uuuuunalmas

Az, hogy a vállalkozásod marketingje érdekes legyen, a weben sokkal fontosabb, mint a „hagyományos” vállalkozások világában, hiszen itt egyetlen kattintás és már tovább is megy a vásárló – és ha nem emlékszik rád, nem biztos, hogy vissza fog térni. Mégis kevés az igazán eredeti ötlet, amire felkapják a fejüket a rohanó, figyelmetlen látogatók. Ilyen ötletekről…

Tovább →

Page 2 of 3