Hogyan épül(het) fel egy online kampány?

Tegyük fel, hogy van egy terméked vagy szolgáltatásod, amit szeretnél internetes eszközökkel eladni. Hogyan tudod ezt megtenni? Milyen eszközöket kell/érdemes használni a minél jobb eredmények elérése érdekében? Mik azok az eszközök, amiket semmiképpen ne hagyj ki, ha tisztességes bevételhez szeretnél jutni a kampányoddal?

Tovább →

Beszélgessünk a piackutatásról!

Soha nem tudok eleget beszélni a piackutatásról. Szombaton tartottam az Infotermék MOST tréninget, és meglepődtem, hogy azok a piackutatási, adatgyűjtési, igényfelmérési apróságok, amikről -úgy érzem- már ezerszer beszéltem itt a blogban, a Gazdagmami Tanfolyamon és a többi képzésben még mindig újdonságnak számítanak. Pedig a piac ismerete nélkül olyan vállalkozást indítani, mint csukott szemben átszaladni az…

Tovább →

A számok bűvöletében

Mennyi feliratkozó kell, hogy érdemes legyen eladnom nekik? Mekkora a jó látogatószám az oldalon? Honnan tudhatom, hogy már elég látogatóm van és el tudok adni nekik? Ezeket a kérdéseket mindenki felteszi, aki online vállalkozásba fog. Kétféle válasz van: matematikai és pszichikai – melyiket mondjam?

Tovább →

Miért online?

Miért nyomod annyira az online marketinget, Ági, amikor ottvan a sokféle hagyományos eszköz is, amikkel sokkal nagyobb piacot lehet elérni? – kérdezte tőlem valaki e-mailben a minap. Nos, a válasz igen egyszerű.

Tovább →

FREE!

Akik olvassák a hírlevél-sorozatomat, azok számára biztosan ismerős az a levél, amiben ingyenes szoftvereket gyűjtöttem össze. Ez a sorozat egyik legnépszerűbb levele, az olvasók fele külön levélben is meg szokta köszönni ezt az összeállítást 🙂 Most elkészítettem a folytatását…

Tovább →

Büszke vagyok rájuk

Olyasmit teszek most, amit nem láthattál még soha tanácsadói honlapon: bemutatom néhány tanítványom honlapját. Amikor 2008. nyarán elindult az első Gazdagmami Tanfolyam, nem gondoltam, hogy ennyien érdeklődnek majd iránta és ilyen lelkes hallgatókkal leszek körülvéve. Akkor rengeteg honlap készült el, és jópár vállalkozás indult a tanultak alapján. Idén nyáron is indult egy csoport, a legszorgalmasabbak…

Tovább →

Értékesítés hidegen és melegen

Tegnap becsöngetett hozzánk két ügynök. Nagyjából így zajlott le a beszélgetés: “Jónapot kívánok! Köszönjük, hogy kifáradt. Én Szabóné vagyok, ő pedig Kovácsné Irénke. Mit gondol, mitől van az, hogy a családok élete mostanában ennyire nehéz?”

Tovább →

START: kezdők kérdései

Az “50 otthoni munka” tanulmány kapcsán érkezett hozzám néhány kérdés a vállalkozás iránt érdeklődő, de abban még nem igazán jártas anyukáktól, ezekre adok választ ebben a bejegyzésben.

Tovább →

Először mindent jól megtanulok…

A napokban az egyik fórum hozzászólásai között merült fel egy gondolat, ami mellett nem tudok szó nélkül elmenni: azt írja több hozzászóló is, hogy ők szívesen tanulnának, de nekik nincsen ennyi pénzük, ha pedig nem a legjobbaktól tanulnak, akkor hogyan lesz vállalkozásuk? Utánajártam, vajon mennyit és hogyan kell tanulni ahhoz, hogy vállalkozó legyél.

Tovább →

Mennyi pénzt kereshetek?

Indulás előtt a legtöbb emberben az a kétség merül fel, hogy vajon mennyi pénzt kereshet az interneten, képes lesz-e fedezni a kiadásait, a járulékokat, elég lesz-e a megélhetéshez, amit keres. Ezért most ezt a témát szeretném kicsit alaposabban körbejárni.

Tovább →

Page 3 of 4