7 bevételtöbbszöröző marketing eszköz vállalkozóknak

Milyen marketing eszközökkel tehetnél szert nagyobb bevételre? Több hirdetés? Új marketing felületek? Webináriumokat tarts? Vagy valami más? Ebben az élő adásban 7 bevételtöbbszöröző marketing eszközt mutattam be, amik között akkor is találsz majd megfelelőt, ha még csak most indult a vállalkozásod és akkor is, ha már feketeöves marketinges vagy.

Tovább →

Az elveszett konverzió nyomában

avagy: hova tűnnek el a vevők az oldaladról ahelyett, hogy vásárolnának? 🤨 Miért van az, hogy a Facebook követőid 91%-a soha nem fog vásárolni tőled? 🤩 Melyik marketing eszköz hozza a legjobb arányban a vásárlókat? 💰 És hogyan konvertálnak a hirdetések, mennyi vevő lesz belőlük? Mi a legjobb módja annak, hogy megtartsd azokat, akiket már…

Tovább →

Ha nem vásárolnak tőled (vagy csak kevesen): Mi lehet a gond? Hogyan tudd meg?

Rendszeresen posztolsz, készíted a tartalmakat – mégis alig van eredmény? Megdicsérik a termékedet hozzászólásban – de nem vásárolnak? Nem akarnak beindulni az eladásaid, pedig úgy érzed, mindent megtettél érte? Mi lehet a baj? A terméked a gond? Az áraid? A kommunikációd? Vagy valami más? Mit lehet tenni? Ebben az élő adásban megmutattam 3 módszert, amivel…

Tovább →

Saját chat az oldaladra: Így tudod feltenni! (technikai útmutató)

A hétfői élő adásban bemutattam, hogyan tudsz hatékonyabban értékesíteni chat vagy Messenger segítségével. Most pedig abban segítek, hogyan tudod mindezt megvalósítani: hogyan teheted be a chatet vagy a Messenger üzenetküldés gombot az oldaladba.

Tovább →

Így adj el beszélgetve! Chat, Messenger használata az értékesítésben

Az ügyfél kíváncsi. Kérdései vannak? Bizonytalan benne, hogy a te terméked, a te szolgáltatásod a legjobb-e a számára. Ha nem kap választ a kérdéseire, elmegy, továbbkattint és máshol vásárol. Hogyan lehet ezt megfordítani? Az online marketing eszközei ma már lehetővé teszik, hogy a vevő azonnal, online kérdezhessen, amikor ellátogat az oldaladra. Chat-ablak, Messenger, a kérdésekre…

Tovább →

Nézelődőkből vásárlók: Hogyan?

Miért van az, hogy a látogatóidnak csupán 1%-a vásárol? Rossz a terméked? Magasak az áraid? Vagy valami más? Ebben az élő adásban megnéztük, mit keres pontosan a vásárló a honlapodon, mi az, ami elijeszti, hogyan vezesd a figyelmét és mik azok az elemek, amiken javítva sokszorosára növelheted a vásárlások arányát.

Tovább →

Ezért nem hoz vevőket a hirdetésed

Szóval rászántad magad, elindítottad az első hirdetésed és a dolgok nem úgy alakulnak, ahogyan szeretted volna. Kattintgatnak rá, de nem jönnek vevők, pedig már ezren látták a hirdetést, nem igaz, hogy ezer emberből egynek sem kell a terméked. De vajon pontosan mi lehet gond? Rossz helyen hirdetsz? Nem jó a hirdetés? Nem jó a kép?…

Tovább →

Szárnyaljon a céged! Ezekkel az üzleti modellekkel:

A terméked jó és az üzleti modelled? A legtöbb kis cég nem azért nem jut egyről a kettőre, mert ne lenne jó a terméke, ne lenne jó a marketingje, ne tenne meg mindent az ügyfeleiért, hanem azért, mert nem hozza ki az üzleti modelléből, amit kihozhatna és ezzel rengeteg pénzt hagy az asztalon.

Tovább →

ÉLŐ: Min javíts a honlapodon, hogy több vevőd legyen?

Konverziónövelő honlapelemek, vevőszerző honlapok: mit tegyél, hogy jobban működjenek?

Tovább →

kevés megrendelés, konverzió, marketing akció

Miért nem vásárolnak?

Ha van egy weboldalad, van egy jó terméked vagy szolgáltatásod, vannak látogatók az oldalon, akkor már csak azt hiányzik, hogy vásároljanak is az oldalon. És bizony induló honlapoknál előfordul, hogy az első időben egyáltalán nem vásárol senki az oldalon, vagy csak nagyon kevesen vásárolnak. Miért van ez? Mit lehet tenni?

Tovább →

Page 1 of 2