3 féle mód arra, hogy több látogatód legyen
A tegnapiak alapján most már nyilván világos a számodra, hogy ahhoz, hogy ne kelljen vért izzadnod minden egyes látogatóért, aki meglátogatja az oldaladat, érdemes felépítened egy átgondolod stratégiát, amelynek mentén látogatókat szerzel. Ha eddig úgy tűnt, a látogatottsághoz 3 dolog kell: pénz, pénz és pénz, akkor nagyot tévedtél, mert ugyan a látogatottsághoz valóban 3 dolog…
Szerdai bejegyzés
Vajon létezik-e egy olyan kulcstényező, amin a teljes üzleted sikere múlhat? Mint ahogyan a hozzászólásaitokból is kiderül, számos olyan tényező van, ami nélkül gyengébb a vállalkozásod, és vannak olyanok is, amik elengedhetetlenek a vállalkozáshoz. Ezeket a tényezőket egy ábrán rajzoltam le neked:
Az internetes sikerek egyik/egyetlen nagy titka
Vajon min múlik az, hogy az egyik weblap igazán sikeres lesz, a másik pedig -hiába tűnik sokkal jobbnak- nem váltja be a hozzá fűzött reményeket? Több válasz is létezik erre a kérdésre.