Változtass!

A természet minden tavasszal megújul, mi emberek azonban gyakran képtelenek vagyunk a változásra. Egyre nehezebben változtatunk és gyakran még a biztos rosszhoz is inkább ragaszkodunk, mint hogy belevágjuk a bizonytalan jóba. De min is változtass és hogy jön mindez a marketinghez?

Tovább →

Twitter marketing – Hogyan kezdjem el?

Mostanában nagyon sok kérdést kapok tőletek a Twitterrel kapcsolatban: érdemes-e elkezdeni használni, miért kövessek másokat, hogyan is kéne használni, lehet-e ezzel egyáltalán elérni valamit, ezért úgy döntöttem egy tanulmányban foglalom össze, amit a Twitterről (marketing szempontból) tudok.

Tovább →

A művésznek nem lyukas a zsebe (RIPORT)

Attól, hogy valaki iparművészettel foglalkozik, kreatív tárgyakat készít, még nem feltétlenül kell megbarátkoznia az állandó pénzhiánnyal is. Az internet kiváló terep arra, hogy olcsón és profi módon marketingezd a vállalkozásodat, emellett pedig számos más offline eszköz is a rendelkezésedre áll, és ha mindezekkel élsz, a munkádat nemzetközi szinten is ismertté teheted.

Tovább →

Milyen bevételei vannak egy vállalkozásnak?

Alaphelyzetben úgy lesz bevételed, hogy dolgozol és a munkádért pénzt kapsz. Ha alkalmazott vagy, a pénzt a főnökeidtől kapod. Ha vállalkozó vagy, akkor pedig az ügyfeleid, a vásárlóid adják a pénzt. Miért is? A termékeidért, szolgáltatásaidért cserébe. Csakhogy az elvégzett munka mennyisége nem áll mindig egyenes arányban a jövedelmeiddel.

Tovább →

Hogyan épül(het) fel egy online kampány?

Tegyük fel, hogy van egy terméked vagy szolgáltatásod, amit szeretnél internetes eszközökkel eladni. Hogyan tudod ezt megtenni? Milyen eszközöket kell/érdemes használni a minél jobb eredmények elérése érdekében? Mik azok az eszközök, amiket semmiképpen ne hagyj ki, ha tisztességes bevételhez szeretnél jutni a kampányoddal?

Tovább →

Muszáj-e marketinget tanulnod?

„Van egy csomó diplomám, értek a szakmámhoz, biztos, hogy meg kell most tanulnom ezt a sok marketinges dolgot is ahhoz, hogy boldoguljak?” – szegezte nekem a kérdést a tréningemen az egyik résztvevő a minap. Ezzel kapcsolatban van egy jó és egy rossz hírem… Melyiket mondjam előbb? 🙂

Tovább →

Rendszerben az erő

Tavaly márciusban a „Mitől dől a lé?” konferencián tartottam egy előadást, amiben azt mutattam meg, mitől kezd el igazán működni a vállalkozás: attól, hogy a tulajdonosa rendszerben gondolkodik. Azóta rengeteg kezdő vállalkozóval beszélgettem, és bizony nagyon kevés volt köztük az, aki képes volt átlátni a folyamatot, látni a lépéseket és megmondani azt, mi lesz a…

Tovább →

Mire jó nekem kezdőként a közösségi média?

Ha döbbenten figyeled az elmúlt hetek eseményeit a blogon és nem érted, mi ez a nagy felhajtás a közösségi média körül, akkor most figyelj jól, mert lefordítottam a te nyelvedre is.

Tovább →

Házibarkács videómarketing

Miért nem használunk videókat a weboldalakon? Mert macerás, időigényes és tapasztalat híján nehéz eldönteni, hogyan is csináljuk. Pedig a videómarketing nagyban megnöveli az értékesítések hatékonyságát, növeli a bizalmat. Éppen ezért jól jöhetnek olyan eszközök, amik segíthetnek benne, hogy elkészítsd az első videóidat és megadják az első sikerélményt.

Tovább →

Facebook és marketing

A legtöbb embernek borsódzik a háta a Twitter és a Facebook gondolatára, fellép az „újabb púp a hátamon effektus”. Először meg kellett szoknod a blogolást, aztán elkezdtél hírlevél-listát építeni, most meg itt a legújabb trend, amit meg kéne tanulnod, tehát lehetőség szerint halogatod, mert egyébként is annyi más dolgod lenne, amivel valódi pénzt lehet keresni,…

Tovább →

Page 4 of 6