Élő adások: Hogyan fogj bele?

Hogyan használd őket a marketingedben? Milyen élő adásokkal szerezhetsz vevőket? Mi mindenre használhatsz élő adásokat? Milyen felületen élőzhetsz és melyik kinek való?

Tovább →

Instagram: Hogyan kezdd el használni?

Évek óta dinamikusan növekvő közösség, remek márkaépítő felület, mégis csak kevesen használják: az Instagram. Hogyan kezdj el felépíteni egy közösséget a nulláról az Instagramon? Mit posztolj? Hogyan építs márkát akkor is, ha a te tevékenységed nem olyan látványos? Milyen stratégiával szerezhetsz vevőket? Kinek érdemes az Instagramon hirdetni és miben más ez, mint a Facebook hirdetés?…

Tovább →

3 ötlet érdekes videós hirdetésekre (megvalósítási útmutatóval)

Az elmúlt hónapokban a legjobb eredményeket videós hirdetésekkel értük el. Sokan nem mernek ebbe belevágni, mert bonyolultnak tűnik és félnek a technikai megvalósítástól is, ezért gyűjtöttem most össze néhány egyszerűen megvalósítható ötletet.

Tovább →

[ÉLŐ] Filléres marketing megoldások induló vállalkozásoknak

A Gazdagmami Show élő adásban ezen a héten olyan egyszerű, ingyenes marketing stratégiákat osztottam meg, amit kezdő vállalkozóként is tudsz alkalmazni.

Tovább →

SEO 2017: Erre figyelj, ha szeretnél látogatókat a keresőből 2017-ben

Szeretnél látogatókat idén is a keresőből? Nem akarod, hogy az eddig megszerzett látogatottságod visszaessen? Vagy most indítasz honlapot, blogot és szeretnél valóban friss információkat arról, mit is jelent 2017-ben keresőoptimalizálni? Összefoglaltam mindent, amit tudnod kell a témában.

Tovább →

[ÉLŐ] Hatékonyság: Kevesebb idő – több eredmény. Hogyan?

Közkívánatra ebben az élő adásban azt mondtam el, hogyan tud egy egyszemélyes kisvállalkozás tulajdonosa hatékonyabban dolgozni. Milyen akadályok lehetnek? Mik lassítják a munkát? Hogyan tartsd fenn a motivációdat? Milyen megoldásokkal egyszerűsítheted le a marketing feladataidat? Nézd meg itt:

Tovább →

[ÉLŐ] Ez az új márkaépítés: Hogyan építs közösséget?

Régen a cégek márkát építettek, ma a közösség az új márka. De hogyan építs a vállalkozásod köré közösséget?

Tovább →

[ÉLŐ] Esettanulmány: Hogyan lett 3 blogbejegyzésből 1,5 millió bevétel?

Ebben a Gazdagmami Show élő adásban azt mutattam meg, hogyan lehet 3 blogbejegyzéssel minél pontosabban elérni a célpiacodat és kihozni a rá épülő kampányból a lehető legtöbbet egy vadonatúj tartalommarketing stratégiával.

Tovább →

Ötletből működő vállalkozás: Hogyan?

Most indulnál van egy ötleted, de nem tudod, hogyan kezdj bele a megvalósításba? Szeretnéd, ha rögtön az elején biztos lábakon állna a vállalkozásod. Ebben a Vállalkozónői Kerekasztal előadásban ezekre a kérdésekre adtam választ.

Tovább →

Kampánymentő ötletek, ha nem vásároltak elegen

Minden marketinges rémálma: amikor hiába hirdetsz alig-alig jönnek a vevők. Vagy lement a jól megtervezett kampányod, de nem sikerült eladni a jegyeket a rendezvényedre, maradtak még helyek, esetleg a nyakadon maradt a szuper termék. Mit lehet tenni? Íme 10 kampánymentő ötlet:

Tovább →

Page 3 of 6