Érdeklődőszerzés, letölthető csali a GDPR után

Hogyan adj letölthető anyagokat az adatvédelmi szabályoknak megfelelve? Ötletek, hogy több érdeklődőd legyen és közben az adatvédelmi szabályoknak is megfelelj – erről volt szó ebben az élő adásban!

Tovább →

7 új vevőszerző ötlet (ezekre biztos nem gondoltál még)

Már ellőtted az összes jó ötleted a vevőszerzésre és kéne néhány újabb? Hirdettél, nyereményjátékoztál, posztoltál, mégis kevesebb a vevőd, mint szeretnéd? Íme 7 vadonatúj vevőszerző ötlet, amivel feldobhatod a kampányaidat, izgalmasabbá teheted a hirdetéseidet, több ember figyelmét foghatod meg és érdekesebben, kreatívabban adhatsz el!

Tovább →

Hogyan írd meg a tökéletes Facebook posztot?

Milyen a tökéletes Facebook poszt? Amire: – sokan kattintanak, – sokan megosztják, – sokan odafigyelnek. Milyen képet használj hozzá? Milyen formátumú legyen? (Kép, videó, csak szöveg, galéria?) Hogyan formázd? Miről szóljon? Ebben az adásban a tökéletes Facebook poszt anatómiáját mutattam be.

Tovább →

Élő adások: Hogyan fogj bele?

Hogyan használd őket a marketingedben? Milyen élő adásokkal szerezhetsz vevőket? Mi mindenre használhatsz élő adásokat? Milyen felületen élőzhetsz és melyik kinek való?

Tovább →

7+1 ötlet, hogyan használhatsz egy élő adást a marketingedben (akkor is, ha nem vagy született showman)

2008-ban csináltam először élő adást az interneten, akkor még Ustream segítségével. Később jó darabig használtam a Hangouts on Air-t élő adások közvetítésére, most azonban már lassan 10 hónapja aktívan használom a Facebook Live-ot. Úgy gondoltam, itt az idő megosztani veletek azokat a megoldásokat, amik beváltak az élő adások területén.

Tovább →

Page 2 of 2