Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)

Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

Milyen a jó tartalom? Tartalommarketing alapok és ötletek (70 bejegyzés ötlettel!)

👉 Mire jó a tartalommarketing? Miért érdemes foglalkoznod vele? Miért nem elég „csak” eladni? 👉 Mit tegyél, hogy megtudd, milyen tartalmakat olvasnának, néznének szívesen a követőid? 👉 Hogyan tervezd meg a tartalommarketingedet? 👉 Hogyan jusson minderre időd? 👉 A legfontosabb tartalomtípus, ami garantálja, hogy mindig legyen elég vevőd. Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show…

Tovább →

Hurrá, vállalkozó lettem! De mi a búbánatról posztoljak?

👉 Van még értelme rendszeresen posztolni a közösségi médiába? 👉 Milyen gyakran posztolj a jó elérésért? 👉 Több felületet használj egyszerre vagy elég csak egyet? 👉 Honnan legyenek állandóan új ötleteid? 👉 Mirő posztolj? 👉 Hogyan legyen változatos a tartalom? 👉 Milyen tartalmak hoznak új követőket és milyenek vásárlókat? – ezekre a kérdésekre adtam választ…

Tovább →

Hogyan tartalommarketingezz MOST hatékonyan?

Videók, Insta, Facebook posztok, élő adások, blog, hírlevél – a tartalommarketing világa folyamatosan változik: Mik az újdonságok? Mi az, ami most megfogja a vevők figyelmét? Milyen tartalmak? Milyen formátumok? Milyen hosszú írások? Milyen hosszú videók? Hogyan érd el, hogy a tartalmaidat sokan lássák és sokan osszák meg 2019-ben is? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan adj el a blogodon hatékonyan?

Van blogod, de fogalmad sincs hogyan adj el vele? Vannak olvasóid, lelkesek, olvasnak, de vajon vásárolnának is tőled valamit? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan építs masszív rendszeres forgalmat a blogodon, építs törzsközönséget és adj el a blogod felületén újra meg újra!

Tovább →

Az örökzöld vevőszerző tartalmak titka

Csak gyártod-gyártod a tartalmakat és vagy hoznak vevőt vagy nem, Mindig valami újjal kell kijönnöd, ha új vevőket szeretnél, Csak a közösségi médiából vagy hirdetésekből szerzel vevőket, a bevételednek legalább 80%-a attól függ, mit sikerült itt elérned. Mit lehet tenni, hogy ez megváltozzon?

Tovább →

Ezeket kattintották a legtöbben

Kiválogattam nektek az elmúlt 5 év legtöbb kattintást hozó hírlevél tárgysorait, blogbejegyzés címeit és hirdetés szövegeit és bemutattam őket ebben az élő adásban.

Tovább →

Hogyan írj érdekesen a termékedről?

A terméked zseniális, az ajánlatod szuper már csak írni kéne róla. Egy hírlevelet, amire mindenki felkapja a fejét. Vagy egy Facebook posztot, ami felébreszti az álmosan kattintgató tömegeket és beviszi őket az oldaladra. Miről írj EZÉRT a hatásért? Íme 6 ötlet:

Tovább →

Miről írj az év végén?

Sokan szabadságra mennek az év végi ünnepek alatt és nem frissítik a blogjaikat, az olvasók azonban ilyenkor sem szűnnek meg olvasni. Sőt: még többen is vannak, mint a nyüzsgő karácsonyi hétköznapokban. Jó időszak ez arra, hogy új olvasókat találj, új érdekődőket szerezz és ezzel előkészítsd a januári vevőszerző kampányaidat. Miről írj ilyenkor? Néhány ötlet következik:

Tovább →

Egyszerű animált képek készítése

Használhatod őket a Facebookon, feldobhatod velük a blogbejegyzéseidet. Most megmutatom, hogyan készítsd el őket.

Tovább →

Page 1 of 5