Növekedés: Hogyan fogj bele?

Nem elégszel meg a kicsivel, hanem világuralomra törsz? 😉 Szeretnéd, ha széles körben elérhető lenne a terméked? Százak helyett ezrek vagy milliók részesülhetnének a tudásodból? Mi ennek a módja? Hogyan nőhet egy kicsi cég HATALMAS nagyra? Ebben az élő adásban ezzel foglalkoztunk.

Tovább →

8 ötlet, hogyan népszerűsítheted a kampányodat a Facebookon

Azt szeretnéd, hogy minél több követődhöz jusson el a legújabb akciód híre? Mit tehetsz meg ezért a hirdetésen kívül?

Tovább →

Dolgozz kevesebbet, automatizálj többet!

Induló vállalkozóként rengeteg idődet elviszi a marketing, miközben a munka többi részére nem jut időd? Hogyan építs olyan marketing rendszert, ami akkor is hozza neked a vevőket és a bevételt, amikor te nem dolgozol?

Tovább →

Kampánymentő ötletek, ha nem vásároltak elegen

Minden marketinges rémálma: amikor hiába hirdetsz alig-alig jönnek a vevők. Vagy lement a jól megtervezett kampányod, de nem sikerült eladni a jegyeket a rendezvényedre, maradtak még helyek, esetleg a nyakadon maradt a szuper termék. Mit lehet tenni? Íme 10 kampánymentő ötlet:

Tovább →

JÁTÉK! Mi az alcím?

Hamarosan megjelenünk egy vadonatúj kezdeményezéssel, ami eddig nem volt a Gazdagmami.hu történetében. Ez nem tréning, nem oktatóanyag, nem konferencia, hanem valami egészen új dolog, s amelynek célja, hogy sokak számára mutassa meg az utat, hogyan lehet önállóan, saját erőből vállalkozást indítani, jövedelemre szert tenni.

Tovább →

Miről olvasnál a héten?

A forradalmak a fejekben indulnak, de végül eszközökre van szükség hozzá, hogy fizikai valójukban is megvalósuljanak. Ahhoz, hogy online forradalmat csinálj, tudásra és tettekre is szükséged van. Miről írjak blogbejegyzést ezen a héten? Melyik téma segítene neked most a legtöbbet abban, hogy előrébb juss?

Tovább →

Egy nap, amin mindenki nyer

2008-ban az Egyesült Államokból indult az az őrület, ami most hozzánk is elért: egy nap karácsony előtt, amikor webáruházak százai ingyen szállítanak házhoz. A cél? Népszerűsíteni az internetes vásárlást. És, hogy miért is jó neked mindez?

Tovább →

Uuuuunalmas

Az, hogy a vállalkozásod marketingje érdekes legyen, a weben sokkal fontosabb, mint a “hagyományos” vállalkozások világában, hiszen itt egyetlen kattintás és már tovább is megy a vásárló – és ha nem emlékszik rád, nem biztos, hogy vissza fog térni. Mégis kevés az igazán eredeti ötlet, amire felkapják a fejüket a rohanó, figyelmetlen látogatók. Ilyen ötletekről…

Tovább →

Milyen bevételei vannak egy vállalkozásnak?

Alaphelyzetben úgy lesz bevételed, hogy dolgozol és a munkádért pénzt kapsz. Ha alkalmazott vagy, a pénzt a főnökeidtől kapod. Ha vállalkozó vagy, akkor pedig az ügyfeleid, a vásárlóid adják a pénzt. Miért is? A termékeidért, szolgáltatásaidért cserébe. Csakhogy az elvégzett munka mennyisége nem áll mindig egyenes arányban a jövedelmeiddel.

Tovább →

Az MTV-ben jártam…

Az MTV délelőtti Nappali c. műsorában a Gazdagmami honlapról és a kismamák munkaerőpiaci lehetőségeiről beszélgettünk.

Tovább →

Page 1 of 3