Őrült képgenerátorok szórakoztató tartalmakhoz

Ha sok tartalmat készítesz, akkor biztosan te is ráunsz néha a megszokott képszerkesztő vagy mémkészítő eszközeidre. Ilyenkor jöhetnek jól ezek a vicces és ötletes eszközök, amikkel gyorsan készíthetsz jópofa illusztrációkat a blogodra vagy a közösségi média posztjaidhoz.

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan törj be a piacra?

Most indítod a vállalkozásodat és szeretnéd, ha nem csak egy kis szerény próbálkozás lenne, amivel elérsz néhány embert, hanem az az igazán nagy és sok embert elérő cég, amire mindig is vágytál?

Tovább →

Sikeres cégek növekedési technikái – és amire használhatod őket

Kreatív ötletek, amiket a marketingedbe illesztve ismertebbé teheted a vállalkozásodat.

Tovább →

Hogyan írjak meg ennyi sok tartalmat?

Válaszolnod kéne egy csomó emailre, foglalkoznod kéne az ügyfelekkel, készítened kéne a termékedet és akkor még itt van ez a tartalommarketing dolog is. Hogy lehet folyton ennyi új dolgot kitalálni és megírni? Íme néhány ötlet:

Tovább →

[ÉLŐ] Induló blogok, honlapok felfuttatása

A blogodat alig olvassa valaki? A honlapodat nem látogatják? Most indítottál blogot/honlapot és hiába teszed fel több helyre is a linkjét, nem növekszik a látogatottság? Ezekre a kérdésekre adtam választ ebben az élő adásban.

Tovább →

látogatószerzés így tudd meg hogyan szerezhetnél több látogatót a keresőből

Tudj meg többet az oldaladról, kutasd a piacodat ezzel az alkalmazással!

Ma egy klassz online szolgáltatást szeretnék nektek megmutatni, amivel többet tudhattok meg az oldalatok kulcsszavairól, javíthatjátok azokat a hibákat, amik miatt a keresőben nem teljesít elég jól az oldalatok, de használhatjátok arra is, hogy jobban megismerjétek a vásárlóitokat vagy akár többet tudjatok meg a versenytársaitokról.

Tovább →

[ÉLŐ] Sok az egyforma vállalkozás a piacon? Hogyan legyél más?

A piacodon mindenki hasonló termékeket árul, mint te. Egymást másolják a cégek, ezért vevő legyen a talpán, aki képes különbséget tenni köztük. Mindenki hasonló tartalmakat ír, ugyanazzal tölti meg a Facebook oldalát, hasonló a honlapja. A vevők csak az ár alapján tudnak megkülönböztetni titeket egymástól. Mit tudsz tenni? Hogyan tudsz más lenni? Hogyan tudsz kilógni…

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan szerezz több látogatót?

Hiába írsz zseniális kampányokat, hiába ismersz mindenféle vevőszerző praktikát, ha kevés a látogató az oldaladon. Hogyan legyen több? Erre adtam válaszokat ebben az élő adásban.

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan keltsd fel a vevők figyelmét?

Az olvasóid már semmire nem kattintanak? Alig-alig lájkolják a posztjaidat? Megírsz egy fantasztikus cikket és alig olvassa el valaki? Nem nyitják meg a hírleveleidet? Átgördítenek a hirdetéseid fölött? Hogyan ébreszd fel őket, fogd meg a figyelmüket és varázsold érdektelenből érdeklődővé? Hogyan fogd meg a figyelmüket egy olyan világban, ahol mindenki az olvasók, a vásárlók figyelméért…

Tovább →

[ÉLŐ] Énmárka építés: Így fogj bele!

Hogyan különbözz a versenytársaidtól? Hogyan legyél más? Megjegyezhetőbb? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →