7 szokatlan tartalom ötlet, amit biztosan észrevesznek, megosztanak majd az emberek

Mik azok? Erről beszéltem a mai Gazdagmami Hétindítóban!

Tovább →

TikTok a marketingben: elkezdjük vagy ne?

Ha eddig halogattad, mert furának és macerásnak tűnt a rövid videózás vagy csak nem tudod, egyáltalán érdemes-e belevágni: Hogyan mérlegelj?

Tovább →

15 ötlet, hol szerezhetsz vevőket a Facebookon és az Instagramon túl

A Facebook megbízhatatlan, az Instagramon nagy a verseny: hol találhatsz vevőket még? Milyen eszközök léteznek és merre indulj el? Mi az, amit ingyen is elkezdhetsz és melyik kinek való? Erre mutattam 15 ötletet ebben a 🌞 Gazdgmami Hétindító 🌞 élő adásban!

Tovább →

Mikor milyen tartalmat használj a jobb elérésekhez?

Van ez a sokféle tartalomformátum: rövid videó és hosszú, blog, webinár, sztori, képes poszt, galéria, szöveges poszt… Sokan véletlenszerűen használják azt, amelyikhez kedvük van. De vajon melyik hoz jobb elérést? – Melyik való inkább követőszerzésre és melyik a vevőszerzésre? – Mit használj, ha egyszerre több felületre is szeretnél posztolni? – Mikor melyiket használd, ha nem…

Tovább →

Marketing rendszeres közösségi média posztolgatás nélkül: Hogyan?

A közösségi médiával szuper eredményeket lehet elérni. De nem csak ezzel lehet vevőket szerezni. Ráadásul annak, aki gyakorlatlan különösen nagy erőfeszítésébe és rengeteg idejébe kerülhet a rendszeres tartalomkészítés. Lehet ezt másként is? – Hogyan lehet megtalálhatónak is lenni a népszerű felületeken, de mégse beleszakadni a napi posztolásba? – Hol érhetsz el vevőket a Facebook/Instagram/TikTok hármason…

Tovább →

Értéket adj vagy értékesíts? Hogyan találd meg az arany középutat?

😊 Adj nagyon sok értékes tartalmat a közösségi felületeiden, de akkor mit fognak szólni hozzá, ha értékesítesz? 🤔 Vagy értékesíts sokat, de akkor senki nem lájkolja a posztjaidat? 😊 Tegyél bele rengeteg hasznos tartalmat a videóidba, a blogbejegyzéseidbe, a hírleveledbe, de akkor azért nem vesznek majd tőled, mert már mindent elmondtál nekik? 🤔 Vagy ne…

Tovább →

Vevőszerző tartalom ötletek (Facebook, Instagram, blog, Youtube)

Készíted-készíted a posztokat, de nem tudod, hogyan lesznek ebből vevőid? Lehet egy lépésben egy posztból vevőket szerezni? Ilyen tartalmakra (közösségi média posztok, videók, blogbejegyzés) mutattam példákat ebben a Gazdagmami Hétindító élő adásban!

Tovább →

Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?

Mindenki posztol, tartalmat gyárt, videózik, az elérések csökkennek: Milyen posztokkal hívhatod fel magadra a figyelmet MOST?

🥸 Milyen témák, milyen kommunikáció működik? Honnan tudhatod meg, mi lesz eredményes? – Mennyi tartalmat készíts? Mi az, aminek már van hatása és mi az, ami növekedéshez vezet? – Mehet ugyanaz az Instagramra és a Facebookra? Mik a hasonlóságok? Mik a különbségek? – Kell foglalkozni a mindenkit érintő problémákkal, nehézségekkel (infláció, tüntetések stb.)? És, ha…

Tovább →

Milyen a jó tartalom? Tartalommarketing alapok és ötletek (70 bejegyzés ötlettel!)

👉 Mire jó a tartalommarketing? Miért érdemes foglalkoznod vele? Miért nem elég „csak” eladni? 👉 Mit tegyél, hogy megtudd, milyen tartalmakat olvasnának, néznének szívesen a követőid? 👉 Hogyan tervezd meg a tartalommarketingedet? 👉 Hogyan jusson minderre időd? 👉 A legfontosabb tartalomtípus, ami garantálja, hogy mindig legyen elég vevőd. Erről volt szó ebben a Gazdagmami Show…

Tovább →

Hurrá, vállalkozó lettem! De mi a búbánatról posztoljak?

👉 Van még értelme rendszeresen posztolni a közösségi médiába? 👉 Milyen gyakran posztolj a jó elérésért? 👉 Több felületet használj egyszerre vagy elég csak egyet? 👉 Honnan legyenek állandóan új ötleteid? 👉 Mirő posztolj? 👉 Hogyan legyen változatos a tartalom? 👉 Milyen tartalmak hoznak új követőket és milyenek vásárlókat? – ezekre a kérdésekre adtam választ…

Tovább →

Page 1 of 10