Apróságok, amik miatt nem vásárolnak tőled, pedig semmibe nem tart őket megoldani

Kíváncsi voltam múltkor egy üzlet termékeire, amik nagyon tetszettek, de mivel nem volt leírva a termékleírásban néhány információ, úgy gondoltam, elmegyek személyesen a boltba és megnézem őket. El is mentem (munkaidőben, hétköznap), de a bolt zárva volt. A honlapon pedig nem volt fent a nyitvatartási idő. Persze fel is hívhattam volna őket, de telefonszám sem…

Tovább →

Most indítasz vállalkozást? Ezen a 3 dolgon kell túllépned, hogy beinduljon

Egy felmérés szerint az induló vállalkozások 3 legfőbb problémája: 1. Nincs elég profit a fejlesztéshez 2. Nincsenek kidolgozva a célok megvalósításának lépései 3. Túl sok a feladat és kevés az ember. Mit lehet tenni?

Tovább →

Hogyan építs marketing rendszert?

Marketing rendszert kell építeni – hallod mindenfelől. A kezdő online vállalkozó sokszor csak a fejét vakargatja azon gondolkodva, hogyan is kezdje el. Mi legyen az első lépés? Mi a leghatékonyabb? Most akkor el lehet lenni egy Facebook oldallal, ahol lehet rendelni is? Vagy legyen honlap? De hogy találják meg a vásárlók? A hírlevélre szükség van…

Tovább →

Melyik online marketing eszközt használjam? Mi legyen az első lépés?

Kezdőként a legfrusztrálóbb feladat eldönteni, a sok-sok lehetőség közül, amit kínál az internet, amiről hallhatsz olvashatsz különféle szakmai blogokon, hírlevelekben, melyiket használd, melyikkel érdemes kezdeni. Most ennek a döntésnek a meghozásában segítek és abban, hogy át tudd látni a sokféle eszköz káoszát.

Tovább →

“Bejött neki”, avagy lehet-e elsőre szerencséd az üzleti ötleteddel?

Sok vállalkozás nem indul el azért, mert a leendő vállalkozó nem találta meg a jó üzleti ötletet. Vagy úgy érezte, nem jó az ötlete. És sok vállalkozás bukik meg azért, mert nem elég jó az ötlet. De milyen is a jó ötlet? Baj-e, ha hibázunk?

Tovább →

Kérdések?

Hahó! Régen beszéltünk már, biztosan tele vagy kérdésekkel: – Hogyan is van ez az online vállalkozás-dolog? – Hogyan indíthatok weboldalt? – Honnan lehet tudni, hogy életképes egy ötlet?

Tovább →

Mire érdemes odafigyelni?

Mindig vannak olyan új eszközök, trendek az online marketingben, amik aktuálisan “menők” és olyanok, amik még a nagy robbanás előtt állnak, amiknek most fog eljönni az ideje. Persze mindig sok új eszköz van a piacon és nehéz megjósolni azt, melyikbe érdemes időt, energiát vagy éppen pénzt fektetni. Mik lesznek a jövő “nagy” eszközei? Mi alapján…

Tovább →

Már megint “új” marketing?

A marketing az a téma, ami nagyon dinamikusan változik, az online marketing pedig különösen az. Hasonlít ez kicsit a divatiparhoz: mindig kijön valamilyen új ruhadarab, ami egy darabig csak egy szűk réteg számára elérhető, aztán egyre nagyobb tömegben kapható, egyre olcsóbb lesz, ezáltal egyre kevésbé számít újnak, egyre érdektelenebbé válik. Szemben a divattal, a marketingben…

Tovább →

Mennyi idő?

A mai világban a legnagyobb kihívás nem az, hogy megtaláljuk a lehetőségeket, hanem az, hogy túl sok lehetőségünk van, túl sok ötletet, információt kapunk minden nap – ezt a gondolatmenetet Erich Fromm írta le 1941-ben, amikor még a maihoz képest bizony sokkal információszegényebb világban éltek az emberek. Az online vállalkozásokkal kapcsolatban is túl sok az…

Tovább →

Profibb értékesítési oldal apró trükkökkel

Az értékesítési oldalad sikere elsősorban a bizalmon múlik. Erről lehetne sokat értekezni elméletben (és már meg is tettem tavaly a bizalomépítésről szóló tanulmányban), most azonban következzen néhány apró technikai megoldás, ami segít, hogy az értékesítési oldalaid sokkal profibban nézzenek ki, a látogatók több időt töltsenek el rajtuk, a tartalmakat (pl. vevővélemények) érdekesebben, látványosabban tálald és…

Tovább →