[ÉLŐ] Hogyan szerezz több látogatót?

Hiába írsz zseniális kampányokat, hiába ismersz mindenféle vevőszerző praktikát, ha kevés a látogató az oldaladon. Hogyan legyen több? Erre adtam válaszokat ebben az élő adásban.

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan keltsd fel a vevők figyelmét?

Az olvasóid már semmire nem kattintanak? Alig-alig lájkolják a posztjaidat? Megírsz egy fantasztikus cikket és alig olvassa el valaki? Nem nyitják meg a hírleveleidet? Átgördítenek a hirdetéseid fölött? Hogyan ébreszd fel őket, fogd meg a figyelmüket és varázsold érdektelenből érdeklődővé? Hogyan fogd meg a figyelmüket egy olyan világban, ahol mindenki az olvasók, a vásárlók figyelméért…

Tovább →

Hasznos kiegészítők a jobb Instagram tartalmakért

Hogyan csináljunk jobb és izgalmasabb képeket, rövid videókat az Instagramra (vagy más felületekre)? Az egyforma, élettelen stockfotók itt nem működnek, a saját fotók és anyagok azonban annál jobban. Íme néhány alkalmazás, amivel még dögösebbé teheted a képeidet/videóidat:

Tovább →

Izgalmasabb Facebook LIVE adások készítése OBS-el

Szeretnél klassz, profi oktatóanyagokat készíteni élő adásban? Most megmutatom, hogyan teheted izgalmasabbá és hasznosabbá a Facebook élő adásodat az OBS segítségével!

Tovább →

[ÉLŐ] Szokatlan csali ötletek: Szerezz érdeklődőket hatékonyabban!

A terméked szuper, az ajánlatod remek, a vevőid boldogok, mégis kevés az érdeklődőd? Alig iratkoznak fel a hírleveledre? Alig érdeklődnek az ajánlataid iránt? Ebben az élő adásban megmutatok 10 kreatív módszert, hogyan változtass ezen.

Tovább →

[ÉLŐ] Filléres marketing megoldások induló vállalkozásoknak

A Gazdagmami Show élő adásban ezen a héten olyan egyszerű, ingyenes marketing stratégiákat osztottam meg, amit kezdő vállalkozóként is tudsz alkalmazni.

Tovább →

Keresőoptimalizálás: Erre figyelj, ha szeretnél látogatókat a keresőből

Szeretnél látogatókat idén is a keresőből? Nem akarod, hogy az eddig megszerzett látogatottságod visszaessen? Vagy most indítasz honlapot, blogot és szeretnél valóban friss információkat arról, mit is jelent most keresőoptimalizálni? Összefoglaltam mindent, amit tudnod kell a témában.

Tovább →

[ÉLŐ] Hogyan írj hatékony rövid hirdetéseket?

Milyen hirdetés az, amire sokan kattintanak? Milyen az a hirdetés, ami több vevőt hoz? Hogyan lehetnének a te hirdetéseid is ilyenek? Ebben az élő adásban végignézzük hogyan írj valóban jó eredményeket hozó rövid hirdetéseket a Google Adwords és Facebook hirdetéseidhez, mit írj a hirdetésbe, hogyan fogalmazd meg őket és mik azok a szavak, amik a…

Tovább →

7+1 ötlet, hogyan használhatsz egy élő adást a marketingedben (akkor is, ha nem vagy született showman)

2008-ban csináltam először élő adást az interneten, akkor még Ustream segítségével. Később jó darabig használtam a Hangouts on Air-t élő adások közvetítésére, most azonban már lassan 10 hónapja aktívan használom a Facebook Live-ot. Úgy gondoltam, itt az idő megosztani veletek azokat a megoldásokat, amik beváltak az élő adások területén.

Tovább →

Új lehetőség a Facebook oldal megjelenésének beállítására

Sokáig csak kis mértékben lehetett állítani a Facebook oldalad elrendezésén, most azonban itt van pár új beállítási lehetőség, amiknek a segítségével az üzleti céljaidnak megfelelően alakíthatod a Facebook oldaladat. Megmutatom, hogyan:

Tovább →