Reklámozz ott, ahol senki sem látja ;o)

Ebben a rövid videóban bemutatok néhány olyan helyet, amire nem is gondolnál, hogy még ott is lehet reklámozni magad, sőt: akár azonnali ügyfélszerző módszerként is használhatod őket – ha kipróbálod.

Tovább →

Gondold át másként

– Értek a luftballonhámozáshoz – tehát indítok egy luftballonhámozó céget. – mondta a Kezdő Vállalkozó. – Jó, de miben leszel más, mint a többi luftballhámozó? – kérdezte a Marketinges. – Mi sokkal jobban dolgozunk. Jobb minőség, gyorsabban, és mi megszereztük a Luftballhámozók Nemzetközi Egyesületének aranyfokozatú minősítését is. – De miért vásárolnak majd pont nálad az…

Tovább →

Hogyan bosszantsd fel tutira az oldaladra látogató ügyfelet?

Vannak olyan dolgok egy honlapon, amik nagyon jópofának tűnnek, csak éppen az ügyfeleid többsége nem fogja különösebben viccesnek találni (inkább ijesztőnek). Ezért aztán ezeket inkább csak a hobbi honlapodon használd, az üzleti honlapodról jobb ha lefelejted őket.

Tovább →

Hasonló a hasonlóhoz: Egy zseniális meggyőzési stratégia, ami felturbózza a marketingedet

Tavaly nyár elején kezdtem azt érezni, hogy a kampányaim hatékonysága érezhetően csökkent. Ekkor pár nap keresgélés után döbbentem rá arra a módszerre, ami egycsapásra megváltoztatta a csökkenő tendenciát és magyarázatot adott arra is, hogyan lehet, hogy más listáimon nem csökkent a konverzió, csak ezen az egyen.

Tovább →

Uborka vagy Paradicsom? (letölthető tanulmány)

Soha nem sikerült rájönnöm a finom saláták valódi titkaira, de szerencsére Te nem konyhaművészetet szeretnél tanulni tőlem 🙂 Viszont megtanultam néhány olyan finomságot, ami megkülönbözteti egymástól a fejlődő és a visszafejlődő vállalkozásokat.

Tovább →

A jó saláta receptje

A kedvenc salátámat egy budai szendvicsbárban készítik, egész egyszerűen minden salátájuk fantasztikus! Már az étlapot nézegetve összefut a nyál a számban 🙂 Még alkalmazottként gyakran rendeltem tőlük ebédet, és mivel gyakran ettem belőle, érdekelni kezdett, vajon mi lehet a titka annak, hogy minden salátájuk olyan finom?

Tovább →

Mi köze Isaurának az online marketinghez?

“Tapasztalatainkból semmit sem tanulhatunk, csak abból, ha elgondolkozunk rajtuk.” (Robert Sinclair) – A világ legegyszerűbb és legbugyutábbnak tűnő dolgain is el lehet gondolkodni és tanulságokat levonni, hát akkor a brazil szappanoperákból miért ne lehetne? Ebben a videóban meg is tettem 🙂

Tovább →

Konverziónövelés hete #5 Hatékonyan a közösségi médiában

Ha használsz közösségi médiát, akkor már biztosan kísérletezgettél vele, mikor melyik linkre kattintanak inkább, hogyan tudsz a leghatékonyabban látogatókat vinni az oldaladra a közösségi oldalakról. Ezzel kapcsolatban adok most tippeket.

Tovább →

Konverziónövelés hete #4 Hatékony értékesítési oldalak

Mitől lesz hatékony egy értékesítési oldal? Számtalan tényező befolyásolja, mitől lesz jó a sales oldalad, éppen ezért nagyon fontos, hogy mérd az oldalad hatékonyságát és szükség esetén javíts az eredményeken. De mit és hogyan javíts a sales oldalon?

Tovább →

Konverziónövelés hete #3 Kattintásbarát hírlevelek

Tegnap azt mutattam be, mit kell tenned, hogy elolvassák a hírleveleidet, most arról lesz szó, mi a teendő, hogy meg is tegyék az olvasók, amit kérsz tőlük a levélben (például rákattintsanak a benne található linkre)

Tovább →