Az eladás ötösfogata

A sikeres termék szekerét 5 paripa húzza. 5 gyönyörű táltos, amelyből ha egyetlen egy is hiányzik, a terméked bizony nem talál (majd) gazdára.

Tovább →

Marketing a bunkofontól az iPhone-ig

Ha visszagondolsz gyermekkorod reklámjaira, akkor azt látod, hogy a tévé határozta meg, mit vegyünk a boltban. Innen tájékozódtál róla, milyen újdonságok vannak, és ezeket az újdonságokat kerested a polcon. A tömegkommunikáció tömegeket akart elérni, azaz meghatározta, ki az „átlagos” háziasszony, az „átlagos” vásárló és hozzá kommunikált. Sokáig ez remekül is működött: kitaláltak egy terméket, meghirdették,…

Tovább →

A talicska törvénye az internet marketingben

Van egy kedvenc mondatom, amit szeretek hallani: „Hűha, ez hatalmas munka volt, hogyan csináltad meg?” 🙂 Történelmileg úgy alakult, hogy mindig is hittem abban, ha az ember el szeretné hordani a Gellérthegyet, akkor elég minden nap egy talicskányit eltolni és a végére az ő kertjében áll a hegy. Az online vállalkozásban ez többszörösen igaz és…

Tovább →

Készüljünk 2011-re! 4. Online Marketing Stratégia

Egy ideig működhet az online vállalkozásod taktikákra, máshonnan „kölcsönvett” ötletekre, eszközökre építve is, de valóban hatékonyan és biztos alapokon csak akkor működhet, ha stratégiát dolgozol ki minden fontos területre. Egyre több az online vállalkozás, egyre több a weboldal – 2011-ben már csak akkor tűnhetsz ki a tömegből és érhetsz el jobb eredményeket, ha nem a…

Tovább →

Készüljünk 2011-re! 3. Videómarketing

2011 a „Most már végre elkezdek videómarketingezni” éve lesz. De miért érdemes videómarketingezni? Milyen eszközökkel fogj neki? Hogyan csináld? Miről szóljanak a videóid? Erről szól ez a videó 🙂

Tovább →

Készüljünk 2011-re! 2. (Facebook marketing 2011)

A 2011-es internet marketing trendekről szóló sorozat 2. videójában a Facebook marketing alakulásáról lesz szó és azokról az eszközökről, megoldásokról, amiket weboldaltulajdonosként használhatsz a Facebookon.

Tovább →

Készüljünk 2011-re! 1.

A tavalyi évhez hasonlóan idén is készítettem egy sorozatot a 2011-es internet marketing trendekről, de mielőtt belevágnánk a „valódi” trendek ismertetésébe, ebben az első videóban először bemutatom, hogyan érdemes felkészülnöd, megtervezned a jövő évi tevékenységeidet, és elhárítanod a megvalósítás útjából az akadályokat.

Tovább →

Neked mekkora?

avagy milyen csalival horgászol szívesebben? …és melyikre szoktál ráharapni?

Tovább →

Hogyan indítsunk online kampányt?

Az elmúlt két hétben levezényeltem egy másik vállalkozásom eddigi legnagyobb kampányát: új termék, sokféle kommunikációs csatorna (hírlevél, közösségi média, partnerek, régi vevőknek dm levél, bannerhirdetés) és éppen a felénél tartottunk, amikor a Gazdagmami Mentor programom két résztvevője is jelezte, elkészült az első termékük és szeretnének kampányt csinálni, de bizonytalanok benne, hogyan is kell. Hogyan is?

Tovább →

női póló

Célozgassunk!

Találd meg a célcsoportot – szokták tanácsolni a marketingben jártasabbak a kevésbé jártasaknak. De vajon ki a célcsoportom? – kérdezheted. És itt lehet bevinni téged az erdőbe, mert valójában nem EGYETLEN célcsoportod van. De akkor hány, hogyan lehet megtudni kik azok, és mire jó az, ha kideríted, kikre is kell céloznod?

Tovább →