A figyelemfelkeltő és meggyőző szövegek titkai

Miért nem figyelnek fel a posztodra? A videódra? A termékedre? Miért nem veszik észre a hirdetésedet? Miért nem kattintanak? Miért nem szólnak hozzá? Nem azért, mert ne lenne jó a tartalom vagy a szándék, hanem azért, mert nem elég figyelemfelkeltő a szöveged. Mire figyelj, hogy végre a te posztjaidat, hirdetéseidet is elolvassák? Ebben segítettem ebben…

Tovább →

Hahó, 2022! Mire készülj vállalkozóként?

🚀 Milyen újdonságokra számíthatsz a Facebook, Instagramon, Youtube-on, Google-ben? 🌞 Mi lesz 2022 kulcsszava, ami segít több vevőt szerezni? 📱Mivel fogd meg a figyelmet 2022-ben? Mire fognak odafigyelni az emberek? Mik lesznek a 2022-es marketing trendek. Erről volt szó ebben a GazdagmamiShow adásban.

Tovább →

Videó a marketingben: de hogyan? Útmutató kezdő videósoknak

Videóznál, de nem tudod, hogyan fogj bele? Miért érdemes videómarketinget használni, hol és hogyan használhatod? – Élő videó vagy premier videó: Melyik a jobb? – Álló vagy fekvő legyen? – Miről csinálj videót, ha még soha nem videóztál? Erről beszéltem ebben a videóban.

Tovább →

Mit hozhatsz ki a vevővéleményekből? Vevővélemény marketing

Hogyan hozd ki a legtöbbet a véleményekből?

– 7 dolog, amire jók az ügyfélvélemények a marketingben – Hogyan használd őket? – Hogyan érd el, hogy a vevőid leírják a véleményüket? – Milyen felületeken gyűjtheted a véleményeket? – Mit tegyél, ha a Facebookon vagy a Google-ben ismeretlenek rossz véleményt írnak rólad? Erről volt szó ebben az élő adásban.

Tovább →

A termék, amit mindig visznek: Hogyan legyen neked is ilyen?

De jó lenne, ha lenne egy terméked, amit mindig keresnek a vásárlók… Egy olyan terméked, amit szinte el sem kell adnod, mert magát adja el… Egy olyan terméked, amit könnyű hirdetni, mert a vevők rögtön lecsapnak rá, ahogy meglátják. Mi legyen ez a termék? Miért legyen ilyen terméked? Hogyan találd meg a legjobb terméket/szolgáltatást, amire…

Tovább →

Instagram VS. Facebook marketing: Mi a különbség?

👉 Miben tér el a két algoritmus egymástól? Hogyan lehet organikusan (hirdetés nélkül) elérni a közönségedet az egyiken és hogyan a másikon? 🚀 Ha mindkettőt használod: mire figyelj oda? Milyen tartalmak működnek az Instán és mi a Facebookon? Mi az, ami mindkettőn működik? Hogyan tedd hatékonnyá a tartalomkészítést, ha mindkettőt használod? 💰 Vevőszerzés az Instagramon…

Tovább →

Miért nincs még elég követőd?

Miért nincs még elég követőd? (és még 2 szuperhasznos téma)

🦆Miért nincs még elég követőd? 🦄 5 új trend, amire figyelj oda most ősszel 🕹 Szoktál játékokkal játszani a telefonodon? Ezt a trükköt tanuld el tőlük… – ezekről a témákról beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →

Teli a piacod? Mit lehet tenni? Áremelés: Hogyan csináld okosan?

🤨 Ha már tele a piacod versenytársakkal: Mit lehet tenned? Hogyan tudsz kitűnni? 😱 SOS! A Facebook direkt kitol veled? Mit lehet tenni, hol kell jelezni, ha gondod adódik? 💰 Árat emelnél, de nem mersz? Ezt tudod tenni Ezekről a témákról beszéltem a GazdagmamiShow élő adásban!

Tovább →

Zseniális kifogáskezelés

Mit válaszolj a vevőid kifogásaira? És hogyan kezeld a kifogásokat már akkor, amikor még ki sem mondta őket? Ebben az élő adásban megmutattam, hogyan adj választ a kifogásokra a hirdetéseidben, tartalmaidban, értékesítési oldaladon – hogy a vevőid minden kétségükre és félelmükre választ kapjanak és végül téged válasszanak.

Tovább →

Kiben bízik a mai vevő? Hogyan építs bizalmat?

Hogyan választ a mai vevő, amikor akkora nagy a reklámzaj? Hogyan dönti el, kiben bízzon? Milyen elemei vannak a bizalomépítésnek és hogyan érd el, hogy a vállalkozásod ne csak megbízható legyen, hanem annak is látsszon? Erről beszéltem ebben az élő adásban.

Tovább →