7 új vevőszerző ötlet (ezekre biztos nem gondoltál még)

Már ellőtted az összes jó ötleted a vevőszerzésre és kéne néhány újabb?
Hirdettél, nyereményjátékoztál, posztoltál, mégis kevesebb a vevőd, mint szeretnéd?

Íme 7 vadonatúj vevőszerző ötlet, amivel feldobhatod a kampányaidat, izgalmasabbá teheted a hirdetéseidet, több ember figyelmét foghatod meg és érdekesebben, kreatívabban adhatsz el!

Az élő adás vázlata, ha inkább olvasni szeretsz:

Mit tud egy jó kampány, amitől odafigyelnek rá a vevők?

1. Valami új, ami beindít
2. Valami új, ami lelkesít
3. Valami új, ami elad

Az ötletek:

1. Meglepi doboz ajándékba

– Határozd meg, milyen értékű az ajándék, mutasd meg mi lehet benne!
– Mit szólnál, ha kitalálnánk, mi való neked?

2. Végkiárusítás fordítva

vegyél valamit és ajándékba kapod az utolsó darabokat

3. Ugyanaz új formában

– intenzív,
– nyári tábor,
– ugyanaz, de céllal pl. még a nyaralás előtt gyere el

4. Adj ajándékot!

– másik termék,
– utánkövetés,
– rendezvény,
– családi csomag

5. Amíg 30 fok van/esik az eső/tart a vb

– ha lesz 50 megosztás, 50 csomagot adunk 5000 Ft-al kevesebbért, ha lesz 100, 100 csomagot adunk kedvezményesen,
– akció csak éjszaka, csak szombaton

6. Sztori

– beázott a raktár,
– hibázott a nyomda…
– A macska átveszi az uralmat 🙂

7. Számok

– 40 órán át 40%, mert 40 éves lettem,
– 10 éves a blog, ezért 10 terméket kaphatsz meg 10 ajándékkal, a szállítási költség most csak a tizede

Tarts velünk a jövő héten is!
A téma: Csali és érdeklődőszerzés a GDPR után Jelezd, ha érdekel itt >>

Comments are closed.