A Gazdagmami.hu bemutatja

Rendezvényt szervezni sokan tudnak, ám megtölteni már sokkal kevesebben. Tartozz azok közé, akik mindkettőt magas szinten űzik!

Az emberek valódi kapcsolatokra, hús-vér élményekre vágynak.

A legtöbb versenytársad arctalanul, az online világban nyomul.

Hiába egyre jobbak az online felületek, a személyes találkozás varázsát nem pótolhatja semmi.

Hogyan lehetne ezen változtatni?

Rendezvényekkel.

JÓ rendezvényekkel.

 

A gond csak az, hogy

  • a legtöbben megrekedtek a "celeb előadók kellenek, különben senki nem jön el"-szintjén,
  • rengeteg az egyforma, unalmas, koncepciótlan rendezvény,
  • az emberek nehezen mozdulnak ki otthonról,
  • amikor meghirdetnél egy eseményt, a legtöbben csak a kifogásokat sorolják, miért ne jöjjenek el,
  • nehéz kitalálni a témát úgy, hogy sokrétű a célközönséged, mindenki más szinten van,
  • egy-egy eseményre sokan kattintanak, de aztán a végén alig mennek el.

Mit lehet tenni?

Tarts velünk a Rendezvénymarketing Tréningen, ahol kiderül:

  • Milyen az igazán vonzó rendezvény?
  • Milyen rendezvényre van szüksége a célcsoportodnak?
  • Hogyan hozz ki üzletileg sokkal többet a rendezvényedből?
  • Hogyan kampányold a rendezvényeidet?
  • Milyen eszközökkel hirdetheted hatékonyabban?
  • Hogyan érheted el a rendezvényed célközönségét minél pontosabban?
  • Hogyan árazd a rendezvényeidet? Honnan tudhatod, milyen áron kelnének el a jegyek?
  • Hogyan népszerűsítsd a rendezvényedet a közösségi médiában?
  • Hogyan mozdítsd ki a leglustább követődet is és kezeld a kifogásokat?

Mit tanulhatsz meg a Rendezvénymarketing Tréningen?

1. Rendezvénymarketing alapok és stratégia

Kitaláltad, hogy megcsinálod életed nagy rendezvényét 2 hónap múlva. Szuper! De biztos, hogy ez a legjobb választás? Úgy fog elsülni, ahogyan tervezted? Megéri megszervezned? A tréning első néhány leckéjéből megtudhatod, hogy

- Milyen típusú rendezvények léteznek és melyiknek mi a célja?
- Hol a helye egy rendezvénynek az üzleti modelledben és mit várhatsz tőle?
- Mire lehet jó egy ingyenes rendezvény, hogyan kerüld el a veszélyeit és aknázd ki a benne rejlő maximumot?
- Mivel tehetsz egy rendezvényt felsőkategóriássá és hogyan találd meg azokat, akik kifizetik érte a VIP árakat is?
- Hogyan árazd a rendezvényedet? Milyen árazási stratégiák vannak? Hogyan alakítsd ki a csomagokat?
- Egyszeri, éves vagy rendszeresen ismétlődő: Melyik gyakoriság milyen előnyökkel bír és hogyan döntsd el, melyiket válaszd?
- Rendszeresen megtartott
események, rendezvények eladása: Ha minden hónapban tartasz egy tréninget vagy minden hónapban többször is és mindig ugyanazt - hogyan tudod újra meg újra megtölteni őket jelentkezőkkel?

2. Termékfejlesztés

A második modulban a rendezvényed részleteiről beszélünk majd, hogy kiváló és vonzó terméket kínálhass:

- Hogyan találd ki a rendezvényed részleteit úgy, hogy már önmagában a tartalom eladja önmagát?
- Mi legyen a rendezvényed fő üzenete?
- Hogyan válaszd ki az előadókat, a tematikát, a programokat?
- Honnan tudd meg, milyen programok lennének a legértékesebbek a résztvevők számára? Mit tegyél, ha nem tudsz "celeb" előadót elhívni?
- Nagy rendezvényt szervezz vagy inkább kicsit? Mi a fő különbség? Honnan tudhatod, melyikre van szükséged?
- Hogyan válaszd ki a rendezvényed nevét? (hihetetlenül fontos részlet, hiszen egy jó név önmagában is eladja a rendezvény)
- Hogyan legyen a rendezvényed programja nem csak érdekes, változatos és jól szervezett, hanem kellőképpen csábító, izgalmas és egyedi is a résztvevők számára?

3. Marketing eszközök

A harmadik és egyben leghosszabb részben sok-sok gyakorlatias (oktatóvideók) leckén keresztül ismerheted meg:

- Milyen eszközökkel reklámozhatod a rendezvényedet a leghatékonyabban?
- Hogyan kommunikálj, hogy felkeltsd a közönség figyelmét?
- Milyen hírleveleket írj?
- Miről posztolj a Facebookon?
- Mit tegyél ki az Instagramra?
- Hogyan népszerűsítsd a rendezvényedet videókkal?
- Érdemes-e nyereményjátékokat indítanod és milyeneket?
- Miről szóljanak a hírleveleid?
- Hogyan reklámozd a rendezvényedet egy bloggal?
- Hogyan érdemes hirdetned és mire figyelj oda, ha hirdetsz?
- Hogyan szervezd meg az eseményed PR kampányát? Mit tegyél, hogy bekerüljön a sajtóba?

4. A rendezvényed kampánya

Az eszközeid már megvannak, de egyáltalán nem mindegy, milyen sorrendben és milyen hosszan használod őket. A negyedik részben éppen ezért ebben fogok segíteni:

- Mit tegyél, hogy simán teltházasak legyenek a rendezvényeid?
- Hogyan készíts kampánytervet a rendezvényeidhez?
- Hogyan kampányold a rendszeresen ismétlődő eseményeidet?
- Milyen kampányt tervezz nagyobb, akár több ezer fős rendezvényekhez?

- Milyen hosszú legyen a rendezvényed kampánya? (mutatok több időterv-mintát is, ami segít majd a tervezésben)
- Hogyan mentsd meg a rendezvényedet, ha a kampány nem sikerült jól és még vannak szabad helyek?

- Hogyan kezeld a kifogásokat és tudd meg, miért nem reagálnak az emberek a kampányodra?

AJÁNDÉKOK:

AJÁNDÉK #1
Így töltsd meg a rendezvényed kiállítókkal:

Szeretnél kiállítói helyeket értékesíteni a rendezvényedre? De hogyan csináld?

    • Milyen módon keresd meg őket?
    • Kiket érdemes megkeresned? Hogyan találd meg a megfelelő célcsoportot?
    • Hogyan állíts össze kiállítói ajánlatot?
    • Milyen kampányt indíts a potenciális kiállítóknak?
    • Milyen módon érheted el őket "hidegen"?
    • Milyen levelet küldj nekik? Mit mondj a telefonba?
    • Hogyan készíts a kiállítóknak szóló oldalt? Mit tegyél ki az oldalra?
    • Hogyan érj el kiállítókat hirdetésben?
    • Milyen áron add a kiállítói helyeket?
    • Hogyan tedd különlegessé a kiállítóknak szóló szolgáltatáscsomagodat?
    • És: Hogyan tartsd meg a kiállítóidat, hogy szívesen résztvegyenek a következő rendezvényeden is?

Ezt tudhatod meg ebből az ajándék leckéből! Nem csak elméletet kapsz, hanem kész stratégiát, ami segít megtervezni a saját kiállítói kampányodat és mintaszövegeket, amiket felhasználva gyorsan tudod összeállítani a kiállítóknak szóló anyagaidat és megkeresésedet.

AJÁNDÉK #2
Legyen könnyebb a szervezés!

Ne töltsd az időt feleslegesen információk megfogalmazásával! Mi már megírtunk mindent helyetted:

Ha jössz a tréningre, kapsz tőlünk ajándékba egy hatalmas mintalevél pakkot is:

    • Információs levél minták a jelentkezőknek,
    • Tájékoztató a hostesseknek, amiből felkészülhetnek a rendezvény előtt
    • Tájékoztató a kiállítóknak, amiket odaadhatsz nekik
    • Kiállítói szerződés minta
    • Hostess szerződés minta
    • Előadói szerződés minta
    • ÁSZF minta a résztvevők számára
    • Tájékoztató anyagok, mit beszélj meg mindenképpen a fotóssal, videóssal a rendezvény előtt (hogy az elkészült anyagokat felhasználhasd majd a következő rendezvény promójára)
    • Tájékoztató, mit beszélj meg a technikát kezelő kollégákkal a rendezvény előtt (így biztosan nem marad ki semmi
      és a technika ördögének sem lesz mibe belekötnie 🙂 )
    • Interjú kérdések (ha szeretnél résztvevői videókat készíteni a helyszínen a közönséggel vagy a kiállítókkal)
    • Moderációs dokumentum minta
    • Házirend minta

Ez a letölthető információs pakk nagy segítségedre lesz a szervezésben és legalább 10 munkaórát megtakarít neked. Szívesen 🙂

(az ajándékokat megrendelés és fizetés után a Rendezvénymarketing Tréning zárt oldalán érheted majd el)

Kinek ajánlod?

  • Ha még sosem szerveztél rendezvényt,

    és szeretnél a létező legjobb eszközökkel nekikezdeni.

  • Ha már szerveztél,

    de szeretnéd legközelebb sokkal könnyebben eladni a jegyeket és gond nélkül teltházat csinálni.

  • Ha eddig csak kicsiben csináltad,

    de most szeretnél sokkal nagyobbat és ütősebbet szervezni. Valami igazán nagyot, ami lenyűgözi a résztvevőket és elkápráztatja a piacodat.

És most jöjjenek a részletek:

Mikor lesz a tréning és hol?

A Rendezvénymarketing Tréning teljesen online lesz, nem kell hozzá sehova elmenni, csak leülsz a gép elé és már tanulhatsz is.

5 héten át heti 3 alkalommal kerülnek majd fel a leckék egy zárt online felületre.

Ha nem tudod követni a leckéket, akkor sem történik semmi, hiszen a tréning teljes ideje alatt minden lecke elérhető marad és még további 6 hónapon át elérhetsz minden anyagot.

A leckéket online is nézheted vagy le is töltheted őket, így bárhova magaddal viheted a tananyagot és akár internet nélkül is tanulhatsz.

Lehet majd kérdezni?

Igen, a tréning ideje alatt végig kérdezhetsz a leckékhez kapcsolódóan a tréning zárt oldalán.

Mikor kezdődik és meddig tart?

A Rendezvénymarketing Tréninghez bármikor csatlakozhatsz. A tananyagokat a csatlakozástól számított 1 éven át nézheted meg és tanulhatsz belőlük, valamint le is töltheted őket, ha szeretnéd később is elérni.

Érdemes eljönnöm, ha induló vállalkozó vagyok vagy még nincs vállalkozásom?

Ha szeretnél rendezvényeket is szervezni majd a vállalkozásodban, akkor hasznosnak fogod találni a tréning anyagát.

Milyen típusú rendezvényekről lesz szó?

Mindenről, amit egy kisvállalkozás csak szervezhet: tréningek, képzések, konferenciák, börzék, kiállítások, író-olvasó találkozók, ügyféltalálkozók, sajtótájékoztatók, táborok, foglalkozások, szórakoztató programok, családi napok, ingyenes előadások, termékbemutatók,  jótékonysági rendezvények, koncertek, kulturális programok, országjáró turnék és még sorolhatnám. Az elmúlt 10 évben több, mint 300 saját rendezvényt szerveztünk és számos ügyfél rendezvényét segítettem megtölteni. Volt köztük sajtótájékoztató, ingyenes bemutató előadás és az Arénát megtöltő tízezres esemény is. Ezekről mind fogok beszélni a tréningen. Kapsz majd mintakampányokat is, amik segítenek a hasonló eseményeidet megtölteni és elmondom, mik a különbségek a különféle típusok között.

Mennyibe kerül?

A tréningen való részvétel most bevezető áron mindössze br. 14.900 Ft.

És most még ezt is megkaphatod:

Vegyél részt egy 2 hetes mesterkurzuson, ahol csak a rendezvényed hirdetésével foglalkozunk majd!

Ezen a 2 hetes mesterkurzuson azt nézzük végig lépésről lépésre, milyen hirdetési stratégiával tudod elérni a résztvevőket és a kiállítókat a rendezvényedre. Részletesen nézzük végig a Facebook és Instagram hirdetések beállítását a célcsoport megtalálásától kezdve egészen a jegyek eladásáig.

Szó lesz hirdetési stratégiáról, remarketing beállításokról, tartalmak kiemeléséről, Messenger hirdetésekről, pontos célzási beállításokról és események hirdetéséről is.

Részletesen megmutatom, hogyan állítsd be a hirdetéseidet, milyen hirdetésszövegeket és képeket tesztelj, hogyan teheted hatékonyabbá a hirdetéseidet.

A Rendezvények Hirdetése Mesterkurzus 2 hetes, a leckéket egy zárt online felületen érheted majd el és természetesen itt is bármikor kérdezhetsz majd a leckékkel kapcsolatban. Az ára a Rendezvénymarketing Tréninggel együtt bevezető áron mindössze br. 19.900 Ft.

A jelentkezés indul:

2019. június 25. 07:00


Kérdésed van? Keresd ügyfélszolgálatunkat! Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12 | Messenger: m.me/gazdagmami