a jövő zseniális és hatékony értékesítési szövegeinek írója egy kisvállalkozó, aki most épp ott ül a monitor előtt és ezt a szöveget olvassa


Már mindent kipróbáltál, de ezek a kérdések még mindig makacsul felmerülnek benned?

ma még ez van

A vásárló már első blikkre látja az oldaladon, hogy ez egy értékesítési oldal és megkezdődik a játszma: ő tudja, hogy el akarsz adni neki, ezért gyanakodva olvas tovább, te próbálod meggyőzni, de minél meggyőzőbb próbálsz lenni, annál inkább eladás-szaga van a dolognak. Hogyan lehet ezen változtatni?

 

vére, már alig vártam

Egy igazán jó kampánytól nem másznak falra az ügyfelek, hanem épp ellenkezőleg:

 

Hogyan juthatnál el te is ide? A megoldás:

nagy kampány értékesítési szövegírás tréning

Egy 2 CD-ből és 24 leckéből álló tudásanyag, aminek segítségével sok-sok gyakorlati feladat révén:

    1) FELÉPÍTHETSZ EGY TELJES KAMPÁNYT
    (Mi lesz a következő nagy dobásod?)

  • összeállíthatod egy teljes kampány szövegét a legelső hírlevéltől kezdve a Facebook postokon át a hirdetéseken keresztül az értékesítési oldalig,
  • megmutatom, hogyan találd meg a kampányod fő üzenetét (enélkül csak töredék eredményeket fogsz elérni),
  • megtudod, hányféle kampánystratégia létezik és mikor melyiket válaszd, melyikhez milyen eszközöket és milyen kommunikációs stílust használj,
  • és hogyan tudod változatosan és érdekesen kommunikálni az ajánlatodat a különféle csatornáidon.
    2) MEGOLDHATOD A MEGOLDHATATLANT
    (a titkos fűszer, amitől az írásaid ízesebbek lesznek)
  • Facebook, hírlevél, blog, értékesítési oldal: melyiken milyen szövegekkel, milyen szavakkal adhatsz el inkább? (egyáltalán nem mindegy, melyikre hogyan írsz)
  • Webáruház: Megnézünk sok-sok megoldást, amitől a termékleírásaid végre tüzesen izgalmasak, olvasmányosak lehetnek!
  • Hirdetések: hogyan írj röviden ütőset? Egyáltalán: mi legyen a célja a hirdetésednek és melyik célhoz milyen szöveget írjál?
  • Az ár eladása: Az ajánlatod tele van értékekkel, de a vásárlóidat csak az ár érdekli? Megmutatom, mit tehetsz, hogy az ár eltörpüljön az érték mellett!
  • Eladás a vásárlás UTÁN: Tele a kosár, de sokan kilépnek? Megrendelik, de nem fizetnek? Megmutatom az oldaladon és a visszaigazoló emailedben mi az a pont, ahol ezen segíthetsz.
    3) PROFI SZÖVEGÍRÓVÁ VÁLHATSZ
    (nálad jobban senki nem beszéli majd a célközönséged nyelvét)
  • A közös nyelv: A szavakat, a szövegeket, az értékesítési oldaladat lemásolhatják. Hogyan alakíts ki olyan kapcsolatot a közönségeddel, amit egyetlen versenytársad sem képes kölcsönvenni?
  • Érzelmek: ezer helyen hallottad már, hogy az olvasókra ez hat leginkább, de nem tudod, hogyan tedd bele a szövegeidbe? Megnézünk 7 olyan megoldást, amikkel érzelmeket tudsz kiváltani, megfogalmazni és ezzel megfogni a közönséged figyelmét.
  • Nem rábeszélned kell, nem jó szavakkal, előre betanult "meggyőző" szövegekkel kísérletezned: egyszerűen csak hagyd, hogy vegyenek tőled! <- megnézzük azt az 5 lépéses folyamatot, amin keresztül eljuthatsz erre a szintre. Ez a szövegírás és a marketing stratégia felsőfoka. Ha ide eljutsz soha többé nem lesznek rosszul elsült vagy "mindent megpróbáltunk, de ez most gyengébben sikerült" - kampányaid.
    4) NEM CSAK ONLINE
    (amikor mindenki a neten akar eladni, ez a legjobb módja, hogy elérd az ügyfeleket)
  • Senki nem fogja érteni hogyan csináltad: megoldások, amikkel offline is olcsón és hatékonyan tudod elérni a piacodat.
  • Milyen szövegeket használj nyomtatásban? Miben más ez, mint amit online megszoktál?
  • A tréningen fogunk írni szórólap, katalógus, megrendelőlap, videó, értékesítési oldal, online hirdetés, sajtóhirdetés, Facebook post, hírlevél, blogbejegyzés, postai direkt marketing levél szövegeket egyaránt.
  • Hogyan formázd? Hiába jó a szöveged, ha olvashatatlan. De most megtanulod, hogyan tálald az olvasóközönség elé, hogy az utolsó morzsáig felfalja (és aztán a repetát is kérje :))

neked való ez a tréning?

Neked való a Nagy Kampány Értékesítési Szövegírási Tréning, ha:

    KEZDŐ VAGY: most fognál neki a szövegírásnak, de félsz, hogy menne-e neked, nem tudod, hogyan vágj bele

    HALADÓ VAGY: van weboldalad, hírleveled, Facebook oldalad, de az értékesítési szövegeiden még lenne mit csiszolni

    MÁR SOK SZÖVEGET ÍRTÁL és ezért tudod, hogy mindig kell a friss tudás, az új gondolatok, inspirációk, ötletek, hogy az írásaid frissek, érdekesek maradjanak és ne örökké magadat ismételgesd.



    hogyan is fog ez kinézni?

  • 2 CD-ből álló oktatóanyag összesen 24 leckével mp3 hanganyag és pdf formátumban, a leckék átlagosan 20-30 percesek,
     
  • gyakorlatias tudásanyagok és feladatok, hogy ne csak tanulj, de meg is tudd valósítani a tanultakat.

  • A Nagy Kampány értékesítési szövegírás tréning teljes anyagát most július 12-ig 24.900 Ft helyett 19.900 Forintért kaphatod meg.

És, ha most rendelsz, még ezt is megkaphatod...



Ha nem csak jó értékesítési szövegeket és kampányokat szeretnél írni, hanem profi tartalommarketinggel szeretnéd megfogni a célcsoportod figyelmét is, vidd el ezt a csomagot is!

online médiabirodalom tréning


A marketing rendszered tökéletes kiegészítője: a tartalom, ami látogatókat hoz, értéket ad, kapcsolatot épít, közösséget formál és nem utolsósorban: elad!

Hogyan írj ilyen tartalmat?


Hogyan szervezd a megjelenéseidet rendszerré, ahelyett, hogy véletlenszerűen írogatnál a blogba, a hírlevélbe, a Facebookra?
Hogyan juss be a tartalmaid révén akár a médiába is?


Ebben az Online Médiabirodalom Tréning segít neked.

Mit tanulhatsz meg az Online Médiabirodalom Tréning anyagából?


  • Piackutatás: mi érdekli igazán a célcsoportodat? Milyen felületeken érheted el őket?
  • A keresőoptimalizált webszövegírás módszerei (hogy az írásaid, videóid új látogatókat hozzanak neked)
  • Hogyan építs aktív közösséget, akik hozzászólnak, megosztanak?
  • Blog, Facebook, Honlap, Hírlevél, Youtube - Mit kell tenned, hogy ne mindegyik önmagában álló időrabló legyen, amire külön-külön figyelmet kell fordítanod, hanem erősítsék egymást és összehangoltan építsék az üzletedet?
  • Látogatószerzés, listaépítés és eladás bloggal: melyiket hogyan csináld?
  • Hírlevél: hogyan írj érdekes, változatos hírleveleket, amikről nem leiratkoznak az olvasók, hanem lelkesen olvassák, továbbadják, terjesztik...
  • Videók és webináriumok: hol a helyük az online marketingedben? Hogyan használd őket?
  • Facebook: rengeteg ötlet és módszer, amivel érdekes postokat írhatsz, ismertséget szerezhetsz és eladhatsz a Facebookon

Az Online Médiabirodalom tréning anyaga szintén 27 leckéből (hanganyagok, jegyzetek, oktatóvideók) áll, amiket 2 DVD lemezen kapsz meg. A csomag értéke: br.19900 Ft, de ha most a Nagy Kampány Szövegírás tréninggel együtt rendeled meg a két oktatócsomagért együtt br. 39.800 Ft helyett csak br. 24.900 Forintot kell fizetned!


JELENTKEZZ MOST!

Melyik csomagot választod?

Mindent viszek!
Nagy Kampány Szövegírás +
Online Médiabirodalom Tréning
(br. 24.900 Ft)

 

Egyet viszek!
Nagy Kampány Szövegírás tréning
(br. 19.900 Ft)

 

Tetszik? Oszd meg másokkal is!





Kérdésed van a megrendeléssel kapcsolatban?
Gazdagmami Kft. Ügyfélszolgálat | E-mail: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06-30-574-72-12