online médiabirodalom tréning
9 terület, amit minden online marketingesnek ismernie kell

 

Van egy eszköz, amivel sokkal többet érhetsz el induló online vállalkozóként, mint bármi mással. Valami, amihez nem kell sok pénzt befektetned, mégis vásárlók tömegét hozza a honlapodra. Valami, amihez nem kell nagy marketing büdzsé (sőt, tulajdonképpen nulla Forintból megvalósíthatod), mégis meggyőzőbb lehet MINDEN reklámnál vagy hirdetésnél.

Igen: ez a TARTALOM.

A legtöbb online vállalkozó soha nem veszi ki a vállalkozásából azt a profitot, amit kivehetne. Nem azért, mert nem jók a kampányaik, vagy mert nem tudnának jól eladni - ezt már sokszor sok helyütt megtanulták. A legtöbben azért bukdácsolnak, mert nem sikerült elég látogatót szerezniük és megfelelő méretű listát építeniük. Nem készítik elő a kampányaikat jól nevelt, érdeklődő, nyitott érdeklődőkkel, akiknek már nincs szükségük bűvésztrükkökre ahhoz, hogy vásároljanak, csupán egy jó ajánlatra.

Elmúltak azok az idők, amikor SOK látogató és egy ÜTőS ajánlat elég volt a jó eredményekhez. Mára ennél sokkal többre van szükség: MINőSÉGI látogatókra és a látogatók BIZALMÁRA.

A vásárlók már nem bíznak abban, aki "csak" el akar adni nekik. Abban bíznak, akitől KAPTAK valamit, aki bebizonyította a szakértelmét. Kevés látogató, kis eredmények, bukdácsolás, próbálkozás - a többség megreked a lelkes kezdő szintjén és soha nem lép tovább innen. A jó tartalom ezt adja meg neked és a vásárlóidnak is.

Milyen a jó tartalom?

A tartalomról sokan sokfélét gondolnak, a legtöbben azt, hogy elég rengeteg tartalmat felpakolni egy oldalra válogatás nélkül és már dől is a lé, ez azonban nem elég. A jó tartalom:

Jó hír: a jó tartalom nem csak akkor jó, ha már van üzleti ötleted, amit el lehet adni, hanem akkor is, ha nincs üzleti ötleted, csak egy téma, ami nagyon érdekel, amiről szívesen állítanál elő tartalmat. A jó tartalommal ugyanis piacot építesz magadnak, és innentől kezdve már csak az a feladatod, hogy megkérdezd őket, mik az igényeik és eladd nekik azt, amire vágynak.

Mire használhatod a tartalmat?

Régebben így épült fel az online vevőszerzés:

látogatószerzés tartalommal 1

Mára ez teljesen átalakult:

látogatószerzés az interneten 2

A jó tartalom a legjobb PR

Íme a bizonyíték!

A jó tartalom szakértői státuszt és ismertséget hoz a számodra. Mint, ahogyan az alábbi néhány ügyfelemet is a honlapja alapján találta meg a sajtó:

 

Budaházi Brigitta Scrapbook.hu budahazibrigitta.blogspot.com/search/label/sajtó

Tolmácsi Ágnes http://www.tengerecki.hu

Himer Csilla www.eznemjatek.com Civil Rádió

Árvai Nóri www.endoblog.hu Babamappa riport

Nagy Krisztina www.palyamarketing.hu Cosmopolitan, Civil Rádió, Maxima

Szilasi Judit www.kiddypix.hu Hegyvidék Televízió

Ganter Klára   www.konyhatunderleszek.hu Kossuth Rádió és a femina.hu

Siklós Barbara www.stiluscoach.hu/ media

Fodor Imre www.talalttargy.hu MTV1

Juhász-Fodor Tímea  www.babaangolonline.com/ a_korai_nyelvtanulasrol/ till-attilaval-beszelgettem -tv2-babavilag

Pesti Kata www.csaladesegeszseg.hu Muzsikus rádió, Pátyi újság, Personal Hungary

Csikós Vera http://hazikence.hu Kossuth rádió

 

Miért blogolnál névtelenül, 10-20 fős olvasótábort "szórakoztatva", amikor a tudásod, a jó írásaid révén sokkal nagyobb tömegekhez is eljuthatsz?! Egy kisvállalkozás számára ez ma az egyik legjobb lehetőség ez arra, hogy sok emberhez juthasson el - egy fillér kiadás nélkül.

"Hogyan lehetne több látogató az oldalamon?"

"Hogyan tehetnék szert több rajongóra a Facebookon?"

"Mit csináljak, hogy többen iratkozzanak fel a hírlevelemre?"

"Hogyan tűnjek ki a sok hasonló témájú weboldal közül?"

Ezekre a kérdésekre a válasz minden esetben ugyanaz:

JÓ tartalommal!

A JÓ tartalom képes rá, hogy

Te melyik boltos szeretnél lenni? Aki fűnek fának tukmálja a portékáját, vagy akinek csőstől járnak a boltjába a vásárlók, és vesznek tőle, mert már hallották a hírét? Sok helyen tanulhatsz arról, hogyan adj el, hogyan szerezz vevőket online, de arról eddig sehol sem tanulhattál, hogyan építs igazi online ismertséget, jó hírnevet magadnak.

Ha szeretnél ennek a forradalomnak részese lenni, akkor lesz segítségedre az

médiabirodalom

Ebből a programból elsajátíthatod az online tömegkommunikáció eszközeinek technikai használatát, azt, hogyan építheted látogatószerző rendszerré a tartalmaidat, hogyan hozz létre értékes, az olvasók számára is jól "fogyasztható" tartalmakat.
Mindezt egy 2 CD-ből álló oktatócsomag segítségével.

Mit tanulhatsz meg belőle?

1. Alapozás

Az Alapozás egy 1,5 órás előadásból és az azt követő leckékből áll.

Amit megtanulhatsz belőle:

2. A médiabirodalmad elemei

A médiabirodalom építést egy 1,5 órás indító előadásból és az azt követő leckékből tanulhatod meg.

Lépésről lépésre útmutató a médiabirodalmad felépítéséhez (ELŐADÁS)

Amit az előadásból megtanulhatsz:

Amit a leckékből megtanulhatsz:

Blog:

Honlap:

Hírlevél:

Ebookok és tanulmányok:

Webvideó:

Webinárium:

Facebook:

3. Technika

Mindegyik eszköznél pontosan megmutatom a nulláról, hogyan készítsd el technikailag:

Mindezt úgy, hogy

Milyen formában tanulhatok?

Az Online Médiabirodalom tréning anyagában 2 CD lemezen

online előadások 3 x másfél óra előadást találsz (Alapozás, Online Médiabirodalom építés I., II.), amelyek segítenek átlátni a tartalomfejlesztés 1-1 nagy területét. Minden előadáshoz megkapod a hozzá tartozó jegyzetet is.





kérdésekAz oktatócsomag megvásárlásával belépési lehetőséget szerzel a Gazdagmami Ügyfelek Zárt csoportjába is, amely jelenleg Magyarország legnagyobb élő vállalkozói csoportja több, mint 2500 vállalkozóval, akiknek felteheted a kérdéseidet, megoszthatod örömeidet, bánataidat.



Mennyibe kerül?

A 2 CD lemezből álló (összesen 3 1,5 órás előadás, plusz 24 lecke gyakorlati ismeretekkel) Online Médiabirodalom csomag ára: br.24.900 Ft.

AJÁNDÉK!

Ha rendelsz és 3 napon belül fizetsz, még ezt is ajándékba kapod:

facebook post ötletek

Tudtad, hogy a legtöbb rajongód lájkolás után soha többet nem tér vissza az oldaladra?
Hogy a rajongóid többsége még sosem látta az üdvözlő oldaladat?
Hogy a bejegyzéseidet a rajongóid 90%-a egyáltalán nem látja, mert nem jelenik meg az üzenőfalán?

A rajongók aktivitásának megőrzésére a legjobb ellenszer a: RENDSZERES POSTOLÁS!

De kinek van elég ideje és ötlete minden nap akár többször is valami újat, érdekeset kitenni az üzenőfalára?

Ebben az e-könyvben egyedi, hozzászólásra, lájkolásra buzdító ötleteket találsz, amivel nap, mint nap éberen tarthatod a rajongóid figyelmét, lájkolásra, megosztásra, hozzászólásra buzdíthatod őket. Nem sablonos "és a post végén tegyél fel egy kérdést"-típusú ötleteket kapsz, hanem olyan példákat és ötleteket, amik nálam már több ezer lájkkal bizonyítottak.

Olyan ötlettárat kapsz a kezedbe, amit bárhol felütve gyorsan találhatsz új, másolható, a te témádra is átültethető ötleteket új Facebook bejegyzésekhez.

Milyen fajta bejegyzéseket mutatok be?

  • hozzászólásra ösztönző bejegyzések,
  • vélemény-típusú bejegyzések,
  • énmárka-építő bejegyzések,
  • értékesítési kampányt támogató bejegyzések,
  • hírlevél-feliratkozásra buzdító bejegyzések,
  • átkattintás-generáló bejegyzések stb.

    (Az e-bookot megrendelés és fizetés után letölthető formában kapod meg.)

KINEK VALÓ?

Jelentkezzek-e, ha most akarok internetes vállalkozást kezdeni?

Ha még csak gondolkodsz az online vállalkozáson, ha még nincs ötleted, mit csinálhatnál, de van egy téma, ami érdekel, amiről szívesen írnál blogot, akkor ezen a tréningen (és a workshop, a személyes konzultációk) megtanulhatod, hogyan váltsd bevételre az érdeklődésedet.

Jelentkezzek-e, ha nem tudok írni?

Az írás nem velünkszületett képesség: tanulható. Talán a tanulmányaid, az iskola elvette tőle a kedvedet, de ennek a tréningnek pontosan az a célja, hogy visszahozza és a végére profi bloggernek, szövegírónak érezhesd magad.

Miben más ez, mint a Profi Tartalomfejlesztés Online csomag?

A PTO csomag egy nagyon hasznos, bevezető anyag az online tartalomfejlesztés világába, ami segít, hogy megtanuld használni a tartalomfejlesztés eszközeit és ötleteket adjon az íráshoz. A Médiabirodalom tréning túlmutat a PTO anyagon, hiszen nem csak ötleteket és technikai tudást ad, hanem segít rendszerré építeni a médiabirodalmad elemeit.

Ne jelentkezz, ha

Fontos infók : fizetésre átutalással, postai rózsaszín csekken, utánvétellel vagy Paypalon van lehetőség, a fizetési határidő 8 nap. A bónuszokat akkor kapod meg, ha a jelentkezéstől számított 3 napon belül kifizeted a csomag teljes díját. Megrendelés után azonnal automatikusan küldjük számodra a fizetéshez szükséges adatokat és a proforma számlát. Többféle szállítási mód közül választhatsz.

Van Gazdagmami kuponod vagy VIP kártyád? Ennél az akciónál 5000 Ft kedvezményt kapsz, ha van érvényes kuponod vagy VIP kártyád. Ha szeretnél élni a kedvezménnyel, a csomag kiválasztásánál a kuponos lehetőséget jelöld be! A kupon illetve a VIP kártya érvényességét megrendelés után ellenőrizzük.

*** JELENTKEZÉS ***

Klikk a gombra és add meg az adataidat a rendeléshez!


Online Médiabirodalom tréning
(br. 24.900 Ft)

 



Apróbetű: Ez a megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, mely fizetési kötelezettséggel jár, és amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. Ennek értelmében az elektronikus úton leadott megrendelések esetén a megrendelő 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől (lásd ÁSZF). Elállási szándékodat a megrendeléstől számított 14 napon belül e-mailben jelezheted a következő e-mail címen: (megrendeles@gazdagmami.hu). A szerződést a megrendelő űrlap kitöltésével és a Megrendelem gombra való kattintással a Gazdagmami Kft-vel kötöd ( (2360. Gyál, Petőfi utca 103. Cj: 13-09-157035 ). Cégünk maradéktalanul alávetette magát a vonatkozó rendeleteknek, jogszabályoknak, illetve az egyéb törvényi előírásoknak a jelen tájékoztató, az ÁSZF, illetve az Adatkezelési szabályzat ismertetésével.


Fizetési feltételek: Megrendelésed után azonnal visszajelzést küldünk a megrendelés adatairól, valamint elküldjük a fizetési információkat és a proforma számlát. A fizetési határidő 8 nap





Kérdésed van? | Email: megrendeles@gazdagmami.hu | Telefon: 06/30-574-72-12