Nálam van alku!





Utoljára a piacon csináltál ilyet: most alkudozhatsz velem! Többen jeleztétek, hogy nagyon tetszik a Gazdagmami Motivátor, de nincs-e más fizetési konstrukció. Ezért most rendhagyó módon szavazásra bocsátom a kérdést.

piac

Március 15.-én vasárnap éjfélig szavazhatsz, melyik fizetési konstrukció felelne meg a legjobban számodra és hétfőtől egészen szerdán este 9-ig, azon az áron lehet majd megrendelni a Gazdagmami Motivátort, amire a legtöbben szavaztak.

[poll id=”3″]

(kis kiegészítés: az “ingyen” szó azt jelenti, hogy az anyagárat mi álljuk, a postaköltséget azonban ebben az esetben is ki kell majd fizetni. Akik eddig rendeltek, visszamenőleg megkapják majd a kedvezményeket.)

Ha bármilyen kérdésed van a Gazdagmami Motivátorral vagy a szavazással kapcsolatosan, ha “tetszik az ajánlat, de nem értem azt, hogy…” – típusú gondolataid vannak, kérdezd meg most!





12 Comments

  • Vidi Rita

    Reply Reply 2009. március 20. péntek

    most akkor lehet, hogy én nem tudok számolni?

    A Motivátor 2000 ft lesz kb. végső áron ugye?
    De most két hónap 2000!

    Ennyi a kiküldési költsége egy kkv-nak. Pont.
    Ne keverjük a 10 milliárdos alaptőkéjű cégek eszközeit a családi vállalkozásokkal. (Magazinok ára.)

    A postaköltség elkérése ezekben az esetekben egy szűrő. Akik valóban elhivatott érdeklődők, kvázi vevőjelöltek, azok kifizetik.

    Gondolom többeknek rémlik, mikor úgy vezetnek be valami új magazint, éppen ezek a multik, amikor azt reklámozzák: az első szám csak 99 forint (vagy 199, vagy 299). Adhatnák ingyen is, igaz?

  • Szűcs Ildikó

    Reply Reply 2009. március 19. csütörtök

    Tanulságos, hogy megjegyzésemnek ki-ki melyik részére reagál, mit vesz magára és mit kezd vele:-)megpróbálja-e pozitívra fordítani és ezzel további reklámot teremteni, vagy se.

    Megkövetlek, Ági, nem néztem rá a tanfolyamodra, nem tudom mennyibe kerül, a 3500 Ft a Motivátorra vontakozott, amit ha jól emlékszem egy hírlevélben (persze Motivátoros hírlevélben) láttam áthúzva. A meghosszabbított félár Ida legutóbbi tanfolyamán továbbá… a “Válság kontra siker” tanfolyamnál volt, de az is lehet hogy a Cashflow mérnöknél.

    Visszatérve viszont az alapkérdésre, tudniillik a Motivátor 2 számának ingyenességére.

    Nem vitás, hogy bármiféle termék előállításának különböző költségei vannak, természetesen vannak a közvetlen és közvetett költségek között admisztrációs költségek is, és senki nem várja, hogy a terméket (legalább hosszabb távon) veszteséggel értékesítsétek. Én csak annyit kérnék, legyetek tisztességesek, ugyanis ügyfeleitek megtévesztéséért (is)felelősek és perelhetőek vagytok, nem csak a fejlődésük a tiétek.
    2000 ft az nem ingyen ár. Másrészt ezt a 2000 ft-ot talán nem szerencsés posta- és csomagolási költségként feltüntetni sem…vagy a rendes havi (2000 Ft)előfizetés díján felül az ügyfeleknek még postaköltséget is kell fizetniük (másik 2000 Ft-ot?)?
    Ha a postán előfizetek egy magazinra, a kiadó nem fog nekem postaköltséget számlázni, mert az ilyen költségét (is) belekalkulálta az árba.

    üdvözlettel,
    Ildi

  • Vidi Rita

    Reply Reply 2009. március 18. szerda

    Ildikó nyilván azt nem látja, hogy az új termék (Motivátor) épp a termékpiramis alján szerepel. Ez lesz a belépő termék.

    Mondjuk azt nem értem, hogy hogyan felejtődött ki a számolásból a kimondottan a postának fizetett költségen kívül az összes többi költség. A CD nem megy bele magától a csomagba, és a logisztikai felelős ügyintéző nagyon szeret Áginak dolgozni, de nem ingyen 🙂

    Amiket ingyen küldünk hírleveleket, azok sincsenek ingyen, nem teremtek elő maguktól a semmiből… Mindezt csak azért írom, mert nagyon nem szeretem, ha valaki más zsebében akar szétnézni…

    A megtéveszthetőségről pedig: Ági amúgy is ráfizetéssel adta volna a terméket, de ez a szavazás nem megtévesztés volt, hanem a közönség aktív bevonása. Akik szavaztak, teljes egészében a célcsoportot alkotják. Ez nem marketing, ez már sokkal több annál…

  • Chi*** Csapó Ida

    Reply Reply 2009. március 18. szerda

    Egyetértek Ági (Vida) válaszával, amit az admin alatt írt ekkor:
    márc 17th, 2009 19:26

    A meglévő elégedett, nagyon elégedett ügyfeleink teszik le igazán a voksot, minősítenek bennünket – nekem a saját online kurzusomon, ami félidőben jár és a női pénzügyi önismeretet és pénzügyi intelligenciát fejleszti (KincsTár névre hallgatva), nos itt nagyon sok elismerésben van részem = az által, hogy látom a résztvevő nők fejlődését, változását. Közösen teremtünk valamit, amiben sok inspiráció is van, meghatódások és fájdalmak is (igazi önismeret nincs enélkül). És természetesen az elégedetlen ügyfeleink is akadtak. Velük nem találtunk egymásra – ez az élet bármely más területén is van ilyen.

    Véleményt igazán az tud mondani, aki átél(t), komolyan részt vett (bármiben is) arról magáról. Szerintem amúgy belül tágasabb. 😉

    Ida***

  • OkosKismama

    Reply Reply 2009. március 17. kedd

    Remélem, senkit nem tévesztettem még meg. Nem akarok nagy szavakkal dobálózni, nagy tettekre hivatkozni. Meg tudlak tanítani arra, hogy kisgyerekes anyaként hogyan tudod kiegészíteni a családi kasszádat hónapról hónapra úgy, hogy annak a családod sem látja kárát, sőt, tetszeni fog nekik az “új anyuci”. Onnan tudom, mert én is ezt csinálom. Ennyi, és nem több. Nem ígértem soha, hogy milliomossá teszlek (bár megakadályozni sem foglak benne 🙂 ), de azt meg tudom mutatni, hogy anyaként, mellékállásban, MLM-mel hogyan lehet havi 50 – 200 ezer forintot megkeresni. Ha ez önjelöltség, hát egye kánya, vállalom… 🙂

  • admin

    Reply Reply 2009. március 17. kedd

    Nagyon fontos kérdést vetettél fel. Elöljáróban elmondanám, hogy a megrendeléseket a cégemben 1 éve ügyfélszolgálat veszi fel, ők végzik az egyeztetést, a fizetések ellenőrzését, a csomagolást és a postázást. Jelenleg a Motivátor csomagok esetén a CD-k gyártási és anyagköltségét mi álljuk, a csomagolási és postaköltség szerepel az árban, így minden egyes próbacsomag mínuszosra jön ki nekünk. De ennek a terméknek nem az a szerepe a termékstruktúrában, hogy keressünk rajta (szakmabeliként biztosan ismered ezt az üzleti modellt).

    A tanfolyam ára standard 49.900 Forint, látsz te olyat a tanfolyam oldalán, hogy ez akciós ár lenne?
    “Csak neked csak most” ilyen sincs az oldalon, sem 3500 Ft.

    A másik kérdés, hogy vállalkozóként nincsen főnököd, aki kijelölne erre a szerepre, tehát mindenképpen önjelölt vagy. De vajon az ügyfeleknek mi a jobb: olyasvalakitől tanulni, aki maga is végigjárta azt az utat, amiről tanít, vagy olyantól, akinek van egy szép papírja, de nulla a tapasztalata?

  • Szűcs Ildikó

    Reply Reply 2009. március 17. kedd

    Kedves Ági!

    Egy ideje figyelem Te és társaid miket írogattok a kisgyerekes anyáknak szánt honlapokon (gazdagnok, gazdagmami, sikeresmama, okoskismama stb). Négy gyerekes anyaként és okleveles közgazdászként figyelem, van-e valami új a nap alatt :-)abban, amit az önjelölt szakértők intelligens és kevésbé intelligens írásaikban közzétesznek.

    Szóval van abban érték, amit csináltok, tetszik nekem is, és sokat tanulok abból, amit elmondtok, és abból is amit nem mondtok el.

    Viszont ezt az “ingyen ebédet” a Motivátorral kapcsolatban nekem már nem veszi be a gyomrom!
    Micsoda véletlen az, hogy a posta és csomagolási költség épp megegyezik az egy hónapos előfizetési díjjal??
    Ha elküldtök két csomagot postán, ajánlva az nem 2x 500 ft (maximum)?
    Ha meg utánvétes csomagban jön, nem 1200 Ft körül jön ki küldeményenként?

    Nem lenne tisztességesebb “egyet fizet kettőt kap” akcióként feltüntetni?

    Hiszen a rendes előfizetési ár 2000 ft/hó. És ne mondd nekem, hogy később 3500-ért akarjátok adni, mert az ilyen akciókban rég nem hiszek. (mindenki akciós árként tünteti fel a tényleges árat
    Hasonló fogás a 20% kedvezmény a köv. tanfolyamra- ez vajon a teljes árra vontakozik- vagy a “csak neked, csak most, csak itt” 50%-os kedvezményes árból is lejön a 20%? Vicces a “csak neked, csak most, csak itt”- ugyanis a megadott határidő lejárta után úgyis jön egy levél, ami arról szól hogy a kieső helyek egyikét megkapod a kedvezményes áron…

    Az is vicces, hogy a fenti szavazás is nyilvánvalóvá teszi, hogy mindez csupán reklámfogás, hiszen a szavazók többsége NEM a két ingyenes számra voksolt…

    Mi, kisgyerekes anyák ennyire megtéveszthetőek lennénk?

    üdvözlettel,
    Szűcs Ildikó (nem beépített kérdező)

  • Tara

    Reply Reply 2009. március 16. hétfő

    Szia Ági!

    Sikerült belépnem a zárt osztályra, letöltöttem az anyagokat, köszönöm, nagyon szuper! Még csak beleolvastam, de már látom, hogy sok olyan kérdésre választ kapok, amit eddig senkitől nem mertem megkérdezni. Köszi! 🙂

  • 4tissimo

    Reply Reply 2009. március 16. hétfő

    Kedves Ági!
    Tudom, hogy a piackutatásaid szerint a magyar piacon a CD változatú infotermékekre nagyobb igény van, de… 🙂 Ha nekem nincs szükségem kézzzelfogható Motivátor-változatra, tervezel esetleg valamilyen letöltős próbaszámot is?
    Üdv, 4ti

  • Tara

    Reply Reply 2009. március 16. hétfő

    Kedves Ági!

    Hétvégén nem jártam Nálad, ezért most nagy örömmel olvastam a leveledet, hogy egy számot ingyen kaphatok, ráadásul már jövő héten. Már nagyon várom! Hála és köszönet érte!
    Egy problémám van, a “zárt osztályra” – tetszik az elnevezés 🙂 – nem tudtam belépni. A jelszó beírása után azt az üzenetet kapom, hogy: Kész, de az oldal hibás.
    Lehet, hogy az én készülékemben van a hiba?
    Pedig már nagyon kíváncsi vagyok!

  • $Norbi$

    Reply Reply 2009. március 15. vasárnap

    Végre kérésem meghallgatásra kerül. Le id döbbentem, amikor az első számot nem ingyenes promóztátok be. Ez a szavazás jó ötlet! Le is adtam a szavazatomat…

  • Szénásiné ANi

    Reply Reply 2009. március 15. vasárnap

    Ez nagyon aranyos volt, Ági!!! 🙂 Pusziii!!! 🙂

    Szép napo(ka)t, minden jót sok-sok szeretettel: ANi.

Leave A Response

* Denotes Required Field