Ne adj el! Hagyd, hogy vegyenek tőled ;)





Egyetlen hatalmas nagy hibát látok sok cégnél, kezdő vállalkozóknál, ami miatt a bevételeik csak akadoznak. Egyetlen döntő tényező, amit nagyon sokan elrontanak és ami meghatározza, hogy sok látogató lesz-e weboldaladon, milyen eredményeket érsz el a keresőoptimalizálásban és végül mennyi terméket tudsz eladni. Ebből a videóból megtudhatod, mi az.





16 Comments

  • Zoli

    Reply Reply 2009. október 27. kedd

    Kati, most néztem az oldaladat, a háttér, a színösszeállítás nagyon tetszik.

    Üdv:Zoli

  • Vida Ági

    Reply Reply 2009. október 26. hétfő

    Niki, nagyon egyszerű. Ha most egy blogod van és kiteszel egy bannert az oldalsávba, kb. 1% fog rákattintani és átkerülni a megrendelés oldalra (ennek lehet növelni az arányán), itt átlagosan az emberek 1%-a rendel (ez attól is függ, mi a termék, mennyibe kerül, mi az ajánlat stb.). Ha napi 100 látogatód van, akkor tehát 10 naponta jön majd egy megrendelésed. Tehát napi 100 látogatónál már el lehet kezdeni reklámozni.
    Jobb a helyzet, ha hírlevél-listát is építettél, itt már 50-100 embernél érdemes elkezdeni kampányolni, mert sokkal jobbak a konverziós arányok.

  • Hős Katalin

    Reply Reply 2009. október 26. hétfő

    Szia Ági!

    Nagyon igazad van! Én kineziológus vagyok, és ha így hírdetném magam, hát nem sokan kattintanak majd rám. Hiszen, nem sokan tudják, hogy a kineziológia mit is jelent, de ha azt mondom stresszoldás vagy önbizalom stb. akkor az már sokkal érthetőbb nemigaz?
    Most lettem kész a weblapom statikus részével, és lassan most már indítom a blogomat. Kicsit izgulok is, mert sok témám van és még nem tudom hogyan kezdjem de elkezdem 🙂 És természetesen nem arról fogok írni hogy mi is a kineziológia… hanem inkább hogy pl. hogyan töltsd fel magad minden reggel energiával stb.

    Köszi a videot, ez csak méginkább megerősített. 🙂
    Kati

  • Niki

    Reply Reply 2009. október 26. hétfő

    Kedves Ági!

    Amikor meghallgatok Tőled egy ilyen videót, minden olyan egyszerűnek tűnik, de aztán amikor megpróbálom megvalósítani, megint minden túl bonyolultnak tűnik.

    Egyáltalán mekkora az a napi látogatottság, amikor már érdemes az olvasóimat azzal “zaklatni”, hogy vegyék meg a termékeimet? Mikor jön el az a pont, amikor már nem riasztom el őket?

    Sajnos nem nagyon tudom rávenni az olvasóimat a “fórumozásra”, megjegyzések írására sem, honnan tudhatom, hogy vásárolnának?

    Köszönettel Niki

  • Várbogyainé Anett

    Reply Reply 2009. október 26. hétfő

    Szia Ági!

    Köszönöm az infót!
    Anett

  • Vida Ági

    Reply Reply 2009. október 26. hétfő

    Anett, lehetsz ún. adószámos magánszemély is (erről itt olvashatsz bővebben), de a legegyszerűbb kiváltani az egyéni vállalkozóit (januártól ingyenes lesz a kiváltása). Ha mellette 8 órűban dolgozol, nincs járulékfizetés, csak a bevételeid után kell adóznod, ami jóval kedvezőbb.

  • Várbogyainé Anett

    Reply Reply 2009. október 26. hétfő

    Szia Ági!

    Nekem is lenne egy kérdésem, olvastam az 50 vállalkozás ötletet, és mivel alkalmazottként napi 8 órát dolgozom két kisgyermekem van, úgy gondoltam keresetkiegészítésként valamilyen partner-programba szállnék be, csak az a gondom, hogy ahol eddig nézelődtem (pl könyváruházak), mindenhol számlát kérnek. Nem vagyok egyéni vállalkozó,és sajnos egyelőre nem is látom lehetőségét hogy annak hogy kiváltsam a vállalkozói igazolványt. Hogyan lehet ezt megoldani? Vagy akkor aki nem vállalkozó nem kereshet sehogyan pénzt a neten? Olvastam már többmindent az online marketinggel kapcsolatban, egy-két ötletem is akad néha, de mindig elmarad a megvalósítás mert itt megakadok.
    Segíts légyszi!
    Köszönöm,
    Anett

  • Vida Ági

    Reply Reply 2009. október 26. hétfő

    Erika, attól függ, milyen területen vannak kérdéseid. Adózási kérdéseid vannak? Akkor könyvelőt érdemes megkeresned. Cégalapítási kérdések ügyében egy cégalapításban jártas ügyvédet.
    Marketing ügyekben egy marketing tanácsadót (pl. engem info@gazdagmami.hu)

    Sándor, nagyon fontos kérdést vetettél fel. Valóban nem csak az internet létezik, mint marketingeszköz. Nyilván területtől is függ, mekkora szerepe van az internetnek a marketingedben, hiszen vannak olyan célcsoportok, akik szinte nem is használnak internetet és vannak olyanok, akik meg nagy számban.

    Én elsősorban azért foglalkozom az internet marketinggel, mert ezen a területen lehet kis befektetéssel elindulni és nagy tömegeket elérni és megtanulni a marketing alapokat. Online tudsz többet tesztelni, kipróbálni ötleteket, megszólítani többféle célcsoportot, újabb hirdetéseket, reklámokat létrehozni pillanatok alatt. Az itt szerzett tapasztalatot később az “offline” reklámban fel tudod használni anélkül, hogy sok pénzed elmenne a próbálkozásra.

    Az offline lehet az internet mellett kiegészítő csatorna, ha a célcsoportod nagy számban van jelen az interneten, így elérheted azokat is, akik nem interneteznek, emellett pedig sokat számít azoknak is, akik már ismernek az internetről, hiszen egy más csatornán is találkoznak veled, építi a hitelességet.
    Ha a célcsoportod nem igazán használ internetet, akkor hatalmas lökést adhat az elérésünkben a PR vagy a hagyományos hirdetés.

  • Sándor

    Reply Reply 2009. október 25. vasárnap

    Tünde!
    Nagyszerű, az oldalad! Gratulálok hozzá!
    Egy dolog, amiről itt tanulunk, a másik az, hogy a piackutatás a marketing egy komoly szakma!
    Fontos az Internet fontos a kereső és egyéb optimalizálás, de valljuk be, amikor elmentem a z RTL- Klub műsorában hírtelen megugrott minden érdeklődés irányomban! Amikor az újságban feltűnik, a nevem akkor egyszer csak többen találnak rám!
    Vagyis nem elégséges a vállalkozáshoz az internet, ettől többre van szükség.

  • Béres Erika

    Reply Reply 2009. október 25. vasárnap

    Szia Ági!

    Lehet,hogy teljesen analfabétának fogok tűnni a kérdésemmel.
    Megtettem mindent,hogy olyan területen dolgozhassak,amit nagyon szeretek.
    Ha ezt szeretném vállalkozóként tenni és egy csomó kérdésem van,mielőtt ebbe beleugornék:hogyan járnék jobban? akkor hova forduljak a nagy tájékozatlanságomban és tudatlanságomban?
    Köszönettel. e

  • Vida Ági

    Reply Reply 2009. október 25. vasárnap

    Tünde, erről nem lehet sehol ingyen olvasni, még pénzért se nagyon. Ez a saját módszerem, mástól nem fogsz róla hallani, a piackutatás anyagomban kb. 9 és fél órán keresztül mondom el a lényegét és a hogyanját. Ez bennelesz a START anyagban is.

  • Tünde

    Reply Reply 2009. október 25. vasárnap

    Mi van akkor, ha én olyan antiszociális vagyok, hogy pont a személytelen nagy áruházban érzem jól magam, ahol a saját gondolataimmal vásárolhatok, azaz nem “sürget”, vagy áll egy eladó a hátam mögött toporogva, hogy na miben segíthetne. Na jó, tudom, hogy az emberek nagy többsége nem ilyen és teljesen egyetértek veled, hogy igenis valami pluszt kell adni az embereknek, hogy visszatérő, elégedett vásárlói lehessenek.
    Így hát erre nem is kell válaszolni. 8))
    Csak még egy költői kérdésem lenne, hogy ingyen nem fogsz többet elárulni arról, hogy a KeyWordToolban, ha keresem a piacom és a réspiacom, akkor mekkorák azok a számok, amiket megfelelőnek és elégségesnek tarthatok arra, hogy ki is tudjam szolgálni, illetve elég is legyen a megélhetéshez? 😉 Vagy ez már valószínűleg túlságosan tág kör, vagyis minden vállalkozáshoz más adatok a megfelelőek? Lehet erről olvasni valahol ingyen?

  • Sándor

    Reply Reply 2009. október 25. vasárnap

    Valóban borzasztóan fontos hogy tudjuk mit csinálunk!
    Ám ennél is fontosabb az mennyire hiszel abban amit csinálsz!
    Ha egytől 10-ig osztályozd, azt te mennyire hiszem abban, amit forgalmazol, nos mekkora pontot adnál magadnak?
    Ha megírod, bizony elárulok magadról egy két dolgot!
    Sándor

  • Szalkai Titi

    Reply Reply 2009. október 25. vasárnap

    Köszi Ági!

    Ez ismét egy nagyon hasznos gondolat, hiszen az emberek igénylik, hogy figyeljenek oda rájuk.

    Nekem is egyre jobban megy, hogy odafigyeljek az igényekre, mert a blogomban azokkal a témákkal foglalkozok, amelyeket a hozzászólók felvetnek (bőven elég, alig kell mást keresnem :-)), mögéjük nézek és arra készítem a termékeimet is. Nemrég átoptimalizáltam az oldalam kulcsszavait “szűzebb” réspiacokra, és azóta megugrott a látogatottságom a keresőkből, nagyon örülök neki. Mindennek megvan az eredménye, szépen gyűlnek a feliratkozóim.

    Jó hogy megemlítetted az ápolónőt, mint példát. Én is szoktam önismereti válsági kérdést csinálni abból, hogy ha valakinek segítek, akinek nincs túl sok pénze, akkor jaj nehogy kiforgassam a vagyonából… Bár tudom, hogy ez egy egészségtelen neveltetési minta, egy káros mumus a fejemben (mert kéne bíznom annyira a másikban, hogy képes egy felnőtt döntést meghozni, amikor megveszi a termékemet), még csak részlegesen tudtam megszelídíteni. Kemény dió, de a segítségeddel könnyebben fog menni. 🙂

    Még eccer köszi!!!

  • Gabriella

    Reply Reply 2009. október 25. vasárnap

    Kedves Ági! Amennyiben lehetőség van rá, szeretnélek megkérni, hogy a videó anyagát esetleg mp3 formában is le lehessen tölteni. Mert 65 Mb letöltése időigényes. Köszönettel: Gabriella

  • Vigh Előd

    Reply Reply 2009. október 25. vasárnap

    Nagyon jó gondolat volt ez a termékorientált-igényorientált témakör. Bár én a felvezető történethez is végig vártam valami csattanót, hogy mi is lehetett az, ami az eredményt hozta a tanácsok közül és a negyedik helyről az elsőre röppent előre az oldal?

    Köszönöm ezt a videót:).

Leave A Response

* Denotes Required Field