312198_nice_work

Profibb értékesítési oldal apró trükkökkel





Az értékesítési oldalad sikere elsősorban a bizalmon múlik. Erről lehetne sokat értekezni elméletben (és már meg is tettem tavaly a bizalomépítésről szóló tanulmányban), most azonban következzen néhány apró technikai megoldás, ami segít, hogy az értékesítési oldalaid sokkal profibban nézzenek ki, a látogatók több időt töltsenek el rajtuk, a tartalmakat (pl. vevővélemények) érdekesebben, látványosabban tálald és végső soron többen vásároljanak tőled.

1. A puding próbája

Nincs annál ínycsiklandóbb, mint az étterem kiválasztása előtt belekóstolni a kajába 🙂 A neten ez különösen fontos, mert itt nincs olyan, mint egy butikban, hogy felpróbálom az összes ruhát, mielőtt megveszem: kicsit mindig zsákbamacska, hogy amit kapok, az valóban úgy fog-e kinézni, valóban jó lesz-e nekem.

Infoterméknél, könyvnél, tudásanyagnál, de még egy műszaki cikk használati útmutatójánál is jól jöhet, ha már az értékesítési oldalon bele lehet nézni, el lehet olvasni egy fejezetet, vagy minden fejezetből egy részletet, esetleg megnézni a tartalomjegyzéket.

Technikai megoldás

1.lehetőség

1) Elkészíted a pdf fájlt (ehhez használhatsz PDF konvertáló szoftvereket, mint pl. ez, ami a Wordben elkészített fájlt pdf-é alakítja a számodra, vagy írhatod az egész dokumentumot eleve Open Office-al, ami kapásból tud menteni pdf-be (ráadásul ingyen van)

2) A fájlt feltöltöd a tárhelyedre (ennek híján használhatod az opendrive.com-ot is).

3) A fájl letöltési linkjét felteszed az értékesítési oldalra (ha saját domain alá, saját tárhelyre töltötted fel, akkor a link: www.DOMAINNEVED.hu/FÁJLNEVE.pdf lesz, ahol a DOMAINNEVED értelemszerűen a saját domainneved, a FÁJLNEVE a fájl neve lesz, pl. konyv.pdf)

Ezzel a megoldással azonban az a gond, hogy

  • sok felhasználó számára még most is problémát okoz a fájlok letöltése (rákattint a fájlra, de nem nyílik meg, a böngésző megnyitja nekik, de ugyanabban az ablakban, ahol az értékesítési oldal volt és ezért bezáráskor a teljes böngészőt bezárják, letöltik a fájlt, de nem találják a gépen stb.)
  • elviszi a felhasználókat az oldalról, egy új, “külső” dokumentumot kezdenek olvasgatni, ami után vagy visszajönnek az oldalra, vagy nem (saját mérés alapján 40% nem jön vissza)

Éppen ezért sokkal profibb a

2. lehetőség

Itt a kész e-bookot beágyazod az értékesítési oldaladba, ezáltal letöltés nélkül is azonnal olvashatóvá válik az oldalon, ezáltal:

  • sokkal profibb kinézetet ad az oldalnak
  • a látogatóknak nem kell elkattintani az oldalról
  • hosszú időt töltenek az értékesítési oldaladon, mivel ott olvassák el az egész dokumentumot (ez pedig megnöveli a vásárlás valószínűségét is)

1) Elkészíted a dokumentumot pdf, odp vagy doc formátumban.

2) Beregisztrálsz a Scribd.com oldalra (a felső sötét sávban a jobb felső sarokban a “Sign up” feliratra kattintva, ha használsz Facebookot, akkor a felső sötét sáv alatt a “Login with Facebook”-ra kattintva azonnal bejelentkezhetsz, nem kell regisztrálnod)

3) Regisztráció és bejelentkezés után a bal felső sarokban a Scribd logó mellett van egy nagy “Upload” feliratú gomb, erre kattintva tudod feltölteni a dokumentumot: a gombra kattintva megnyílik egy új oldal, itt az Upload gombra kattintva ki kell választanod a gépedről a fájlt, majd a “Megnyitás” gombra kattintani. Ekkor megjelenik egy ablak, amiben az “OK”-ra kattintva elfogadod a felhasználói feltételeket, ezt követően pedig megadhatod a dokumentumod címét, leírását, kiválaszthatsz egy hozzá tartozó kategóriát a legördülő menüből és már készen is vagy.

4) Feltöltés után a dokumentumot a jobb felső sarokban a nevedre kattintva találod meg. Miután rákattintottál a dokumentum címére, megjelenik maga a dokumentum, a jobb oldali sávban pedig legördítve találsz egy “Share and Embed” nevű menüpontot. Itt kattints az “Embed” feliratra!

5) Ekkor megjelenik egy ablak, amiben látsz egy “Embed this document” nevű sort, alatta pedig egy HTML kódsort. Kattints a kódsorra és jelöld ki, majd klikk a “Copy” gombra!

6) A kimásolt kódot másold be az értékesítési oldalad HTML kódjába a megfelelő helyre (WordPressnél ne felejtsd el a szerkesztőt HTML nézetre átállítani, mielőtt bemásolod a kódsort)!

A végeredmény így fog kinézni:

pdf beágyazása honlapba


2. Videók egy sorban

A vevőiddel készített videók, az ő véleményük nagyon hatékony bizalomépítő eszköz a honlapodon. Ha több vevővideód van, megteheted, hogy feltöltöd őket a Youtube-ra, és szépen egymás alá beágyazod őket, de ettől túl hosszú lesz az oldal, sokat kell görgetni.

Elegánsabb megoldás a jobb oldali oldalsávba betenni a vevőiddel készített videókat, ehhez azonban át kell méretezned őket, mert az eredeti méretben túl szélesek lennének. Ezt a következőképpen tudod megtenni:

Technikai megoldás

1) A Youtube-on bejelentkezés után a jobb felső sarokban a felhasználónevedre kattintva megnyíló menüben a “Saját videóim” linkre kattintasz.

2) A megnyíló új oldalon láthatod a feltöltött videóid listáját, itt rákattintasz annak a videónak a címére, amit be szeretnél ágyazni.

3) Miután megnyílt a videó, alatta láthatsz 4 gombot, amiből a jobb szélső a “Beágyazás” gomb. Erre rákattintva megnyílik a beágyazáshoz szükséges kód, amit egyszerű rákattintással vagy a mezőbe való kattintással és CTRL+A-val jelölhetsz ki és CTRL+C-vel tudsz kimásolni.

4) A kód valahogy így néz ki:

<iframe title=”YouTube video player” width=”640″ height=”390″ src=”http://www.youtube.com/embed/LF_yidNV4zA” frameborder=”0″ allowfullscreen></iframe>

Ebben a “width” érték a videó szélessége, a “height” a videó magassága. Ezt írd át úgy, hogy az oldalsávnak megfelelő szélességű legyen (kb. 200 pixel széles az ideális, a magasság arányát hozzá kell igazítanod a szélességhez) tehát pl. így írhatod át: width=”200″ height=”121″.

4) Ezután az átméretezett videó kódját bemásolhatod az oldalsáv HTML kódjába (WordPress esetén egy Szöveg/HTML widgetet kell felvenned és abba bemásolni)

Ha nem szeretnél oldalsávot az értékesítési oldalra, arra is van elegáns megoldás: tedd lejátszási listába a videókat és illeszd be magát a lejátszási listát az értékesítési oldalba!

Technikai megoldás

1) A videó alatt kattints a “Hozzáadás” gomb mellett a lefelé mutató nyílra, majd a lenyíló listában az “Új lejátszási lista” feliratra!

2) Add meg a lista nevét (pl. Gazdagmami Tanfolyam vásárlói vélemények)! Nyomj egy ENTER-t és máris létrejött a lista, a videó pedig belekerült.

3) Menj végig a saját feltöltött videóid között az összesen és mindegyiket, amit ebbe a lejátszási listába szeretnél tenni a “Hozzáadás” gomb mellett a nyílra kattintva és a lejátszási lista nevét kiválasztva!

4) Miután minden videót hozzáadtál a lejátszási listához, menj be a “Saját videóid” menüpontba és a bal oldalsávban keresd meg a lejátszási lista nevét, majd kattints rá!

5) Ezután a “Megosztás” gombra kattintva megjelenik a beágyazási kód, amelyet az értékesítési oldalad HTML kódjába tudsz bemásolni.

Ha mindent jól csináltál, akkor így fog kinézni a videód (két oldalt a kis nyilakkal lehet navigálni a videók között):

Youtube lejátszási lista beágyazása

Ennél már csak egy sokkal szebb megoldás van: a Vimeo.com videómegosztónak van egy badge nevű szolgáltatása, amivel a videóidat igazán szép kis gyűjteményekbe pakolhatod (a Vimeonak egyébként is nagy előnye, hogy gyönyörű a lejátszója, és van pl. kimondottan tv-stílusú videózást lehetővé tevő widgetje is). A badge készítést bejelentkezés és videófeltöltés után a “Tools” menüpont “Make widgets” almenüjében találhatod.

A végeredmény valahogy így fog kinézni (többféle beállítás is van):

vimeo video badge


3. Búcsú script

Talán már találkoztál olyan honlappal, amit, amikor be akartad zárni, megjelent egy ablak, amiben egy újabb, jobb ajánlatot kaptál, vagy egy ajándék tanulmányt ajánlottak letöltésre. Ez a kis “búcsú script” nagyon sokoldalúan használható, például arra, hogy

  • aki nem vásárolt az értékesítési oldalon, annak elkérd az elérhetőségeit, így később talán vásárol majd,
  • aki vásárolt annak upsellként valamilyen egyszeri ajánlatot tegyél (pl. a megrendelése mellé olcsóbban kap meg egy másik terméket)
  • ha valaki nem vásárolt, annak valamilyen egyedi ajánlatot adj, esetleg felajánlj egy olcsóbb terméket, vagy az eredeti terméket, de más konstrukcióban, több ajándékkal stb.

A script úgy működik, hogy amikor valaki be akarja zárni az oldalt, betöltődik neki egy új oldal (rajta az ajánlatoddal) és felette megjelenik egy szürke ablak, ami arra kéri a látogatót, hogy kattintson a “Mégsem” gombra, így el tudja olvasni az ajánlatodat (vagy ha az “OK”-ra kattint, akkor bezáródik az ablak)

Technikai megoldás

1) Az oldal </body> tag-je elé kell bemásolni ezt a kódot:

<SCRIPT language=”javascript”>
var PreventExitPop = true;
function ExitPop() {
if(PreventExitPop != false)    {
window.location=”ajanlat.html”;
return “***************************************\n\n VÁRJ! NE MENJ MÉG EL… !\n\n  KATT A *MÉGSEM* GOMBRA \n     ÉS KAPSZ EGY AJÁNDÉK KÖNYVET.\n\n  (AZONNAL LETÖLTHETED)!\n\n  KLIKK A [MÉGSEM] GOMBRA!…\n\n***************************************”
}
}
window.onbeforeunload = ExitPop;
</SCRIPT>

2) A kódban egyrészt a window.location=”ajanlat.html” nevű részt kell átírnod: itt az ajanlat.html helyére annak az oldalnak az elérési linkje szerepeljen, amit szeretnél, hogy megnyíljon kilépéskor.

Másrészt a két idézőjel közötti részben a ***************************************\n\n VÁRJ! NE MENJ MÉG EL… !\n\n KATT A *MÉGSEM* GOMBRA \n ÉS KAPSZ EGY AJÁNDÉK KÖNYVET.\n\n (AZONNAL LETÖLTHETED)!\n\n KLIKK A [MÉGSEM] GOMBRA!…\n\n*************************************** szöveget szabadon átírhatod. Itt a “\n” mindig a sortörést jelzi, ahol tehát új sort szeretnél kezdeni a szövegben, mindig ezt kell bemásolnod.

Na, melyiket próbálod ki legelőször? 🙂





57 Comments

  • Móni

    Reply Reply 2016. január 01. péntek

    Szia Ági! Boldog Új Évet!

    A felugró búcsú script-et szerettem volna megvalósítani, de nem történik semmi. Bemásoltam a phooter.php-ba a body tag elé a kódot, átírtam az átírandókat, frissítettem a file-t, nem változott semmi. Intuition sablonom van. Vajon mit hagytam ki?

    Köszönöm előre is a választ, persze nem most várom, hanem majd a dolgos hétköznapokon, csak nekem most van időm megírni a kérdést. Köszi,

    Móni

    • Vida Agi

      Reply Reply 2016. január 02. szombat

      A html fájlt elkészítetted? Hova töltötted fel? Az szokott lenni a gond, hogy nem a megfelelő elérési útvonalat írják be a “window.location=”ajanlat.html”;” részbe. A az ajanlat.html helyére a teljes URL-t be kell írni pl. “http://www.domainneved.hu/fajl.html”

      • Móni

        Reply Reply 2016. január 05. kedd

        Szia Ági!

        Csak most láttam a válaszod. Az “ajánlat.html” részbe az e-book feliratkoztató formnak az oldal URL-jét másoltam be.

        Ez így néz ki:

        “http://mamainvacanta.com/formular-de-inscriere-la-e-book/”
        html végződés nélkül.

        Nem tudom, hogyan kell html fájlt elkészíteni és feltölteni?

        Előre is köszönöm a válaszod,
        Móni

        • Vida Agi

          Reply Reply 2016. január 05. kedd

          Vannak olyan sablonok, amik nem szeretik az ilyen scripteket, érdemes lenne esetleg inkább pluginnel próbálkoznod, pl. https://wordpress.org/plugins/yeloni-free-exit-popup/

          • Móni

            2016. január 07. csütörtök

            Köszi a választ Ági.

            Szóval nem az a probléma, hogy nem html végződésű? Még mindig nem értem, mi a különbség.

  • gabi

    Reply Reply 2013. március 23. szombat

    Szia Ági!
    A script-et szeretném beilleszteni WP sablonba. Az lenne a kérdésem melyik php- ba kell beilleszteni?
    Előre is köszi,
    Gabi

    • Vida Agi

      Reply Reply 2013. április 02. kedd

      Általában a footer.php-ben van a záró body tag.

  • Nagy Tímea - birge -

    Reply Reply 2013. január 23. szerda

    Tudom, hogy régi a bejegyzés, de hátha érkezik még rá válasz:)

    Megpróbáltam a harmadikat wordpressben, de az égvilágon semmi nem történt. Mondjuk ott kezdődik a probléma, hogy HTML nézetben egyáltalán nem látom a és a tagokat. Lehet, hogy WP alatt nem működik a dolog?

    Előre is köszönöm!

  • Radó László

    Reply Reply 2011. november 19. szombat

    Sok ember azért nem tudja az internetes munkát csinálni mert nem lehet érteni a leírásokat amit útmutatónak kijelölnek. Ahhoz számítás technikai szakembernek kell lenni, hogy a leírtak alapján ezt végig tudja vinni. Már régóta számítógépen keresztül dolgozom de csak a munkához szükséges programokat tudom használni mert nincs egy normális leírás ami alapján lehetne követni, hogy mit kell csinálni. Lehetetlent kérek, hogy magyarul legyen az útmutatás és ne legyenek olyanok, hogy “beágyazás”, a franca ágyat szoktam ágyazni.

  • Noé

    Reply Reply 2011. május 23. hétfő

    Egy érdekes észrevétel a Scribd és beágyazott dokumentumok használatával kapcsolatban: három lehetőség közül lehet választani (html5, flash és wordpress formátum), amikor a kódot szeretném kimásolni a beágyazáshoz. Mivel a most készülő WP honlapomba szerettem volna beszúrni egy görgethető dokumentumot, így evidens volt, hogy a 3. lehetőséget (WP formátumot) választom. De nem működött. Van ötleted Ági, hogy miért nem? Végül a flash kóddal sikerült, de nem értem, hogy mi a baj a WP formátumú kóddal. Pedig html nézetben szúrtam be a kódot az oldalba, de ennek ellenére a kód látszott a vizuális nézetben és a valóságban is. Mi lehet az oka?
    Köszi előre!

    Noé

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. május 25. szerda

      Noé, a HTML formátumot kell választani, a WordPress.com formátum csak a wordpress.com-on található blogoknál használható.

      • Noé

        Reply Reply 2011. május 25. szerda

        Oh! Ismét okosabb lettem.
        Nekem a HTML formátumban nem lett görgethetős a dokumentum, pedig az volt beállítva, hanem a pdf képét beszúrta az oldalba és ha rákattintottam, akkor elnavigált a scribdre. Ezért választottam a Flasht. Flashnek van valami hátránya a HTML formátummal szemben?

        Lenne még egy kérdésem az első pontnál maradva: ha blogbejegyzésbe szeretnék letölthető sablon linkjét betenni, akkor a dokumentumot előzőleg hova, melyik könyvtárba kell feltölteni a tárhelyemen?

        • Vida Agi

          Reply Reply 2011. május 27. péntek

          A legjobb az, ha csinálsz egy külön könyvtárt a tárhelyeden az ilyen dokumentumoknak (Total Commanderben F7-el lehet új mappát létrehozni a tárhelyen)

  • Kriszta

    Reply Reply 2011. május 17. kedd

    Szia Ági,
    én a scriptet szerettem volna betenni az egyik sales oldalamba, de nem működik.Csak a window.location=”www.penzugyitanoda.hu/coaching” és a szöveg egy része lett átírva. Mit rontottam el?

    Köszi a választ előre is.

    Kriszta

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. május 18. szerda

      valószínűleg az a gond, hogy kimaradt a http:// a link elől. a példában ugyanis egy azonos mappában levő html oldalt hívok meg, de te egy külső oldalt akarsz, ott már kell a http://

  • KrisztaAgnes

    Reply Reply 2011. május 07. szombat

    Kedves Ági!

    Igazán klassz az anyag, és próbálkozom is, hogy az elkészített e-book-ot feltöltsem a saját domain alá, saját tárhelyre… nem megy 🙁 Ne nevess ki, de én az Interworks Control Panelben a Fájlkezelő alatt próbáltam meg… jól tettem? Mert ugyan az uploadra kattintottam, de nem találom, hogy hová került, és a cikkedben írt fájl letöltési linket meg aztán végképp nem találom. Rossz helyen próbálkozom?
    Köszönöm az iránymutatást előre is:

    Ági

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. május 08. vasárnap

      Ott is lehet, de az nem túl átlátható. Helyette használd a Total Commandert (totalcommander.hu), telepítsd fel, menj be a fájl menüpontba, az Új kapcsolat menüben add meg az FTP adataidat (ezeket akkor kaptad meg, amikor foglaltad a tárhelyet), majd mentsd el és a Kapcsolódás gombra kattintva kapcsolódj a szerverhez, ezután egy csomó mappát fogsz látni, amiben tárhelytől függően a public_html-re vagy a domainneved.hu-ra kattintva tudsz feltölteni a tárhelyedre.

      • KrisztaAgnes

        Reply Reply 2011. május 11. szerda

        Köszönöm Ági, igazán klassz hogy ha az ember megakad a Gazdagmami tananyagban, vagy a blogodban adott ötletek kivitelezés során, mindig számíthat rád!

  • Eszter

    Reply Reply 2011. április 06. szerda

    Szia!

    Jó a cikk, csak az elején PDF konvertáló szoftvereket ajánlasz. Holott a Word 2007 verziója (és afelett, pl 2010) már biztosítja a lehetőséget, hogy egyből PDF formátumban mentsük el a dokumentumot, nincs szükség egyéb szoftverekre és az OpenOffice-ra sem.
    Egyébként jó cikk, csak kiszólt belőlem az infotanár.
    Nekem a búcsú script ötlete tetszik, bár mint felhasználó meg remélem, nem fogja ezt mindenki nyakló nélkül alkalmazni, mert az idegesítő. 🙂
    De nagyon jól és érthetően írod le a dolgokat. 🙂

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. április 06. szerda

      Eszter, igen ez így van, de a felhasználók többségének még nincs 2007-es Wordje (a saját tanfolyamomon is tapasztalom, hogy kb. a 80% Open Office-t vagy még a 2003-as Word-öt használja)

  • Bernadett

    Reply Reply 2011. március 18. péntek

    Javítva: Nekem is hasonló a problémám, kiegészítve azzal, hogy az egész kódsorozatból ez marad meg: kacsacsőr div kacsacsőr szöveg kacsacsőr per div kacsacsőr

  • Bernadett

    Reply Reply 2011. március 18. péntek

    Kedves Ági!

    http://www.gazdagmami.hu/online-marketing-forum?mingleforumaction=viewtopic&t=57

    Nekem is hasonló a problémám, kiegészítve azzal, hogy az egész kódsorozatból ez marad meg: szöveg
    Még a doboz se jelenik meg.

    A http://www.gazdagmami.hu/kincses/gagyimami/gagyimami.html videóban az általad megadott kódsorozat csak bizonyos sablonokon működik? Vagy hogy van ez?

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. március 19. szombat

      A kód mindenhol működik, de lehetnek olyan sablonok, amikben alapból tiltva van a div-ek használata (ritka, de létezik)

  • VKati

    Reply Reply 2011. március 08. kedd

    Kérdezhetek valamit?
    Már többen is vannak, akik feliratkoztak a wordpress alatt futó honlapon, mint felhasználó. Velük van valami teendőm? Lehet, hogy hírlevelet akartak, csak rosszul oldottam meg valahol a feliratkozást? Vagy mit akarhatnak? Ott csücsülnek, én nagyon örülök nekik, mert jó látni, hogy már van felhasználónk is, de kell csinálnom velük valamit? Hírlevelet küldjek nekik?
    KÖszi, ha tud valaki segíteni!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. március 08. kedd

      Igazából, ha nincs vele külön célod (pl. fórum), akkor nem kell kitenni a WP feliratkoztatóját. Ha viszont kint van és fel lehet iratkozni, és szeretnél nekik hírlevelet is küldeni, akkor érdemes kiírni azt is, hogy a feliratkozás után hírleveleket is fognak kapni.
      Viszont azoknak, akik nem hírlevélre iratkoztak fel, nem szerencsés hírlevelet küldeni, mert nem kérték, így gyakorlatilag spamet küldesz, hiába regisztrált felhasználók ők, mert hírlevelet nem kértek.

      • VKati

        Reply Reply 2011. március 09. szerda

        Köszi! Így már tisztul a kép.

  • Polgár Zsuzsi

    Reply Reply 2011. március 04. péntek

    Gondolatilag nagyon közel vagyok, a konkrét megvalósítást illetően viszont még viszonylag messze ezektől a megoldásoktól, de nagyon megnyugtató, és jó tudni, hogy ha eljön az ideje, tudom hol keressem a megoldást! Köszönöm.

    • VKati

      Reply Reply 2011. március 08. kedd

      Zsuzsi! Szerintem jól mentsd el akkor ezt a bejegyzést, mert Ági annyit képes írni :-), hogy később, amikor majd szükséged lesz rá, esetleg nem találod. Tapasztalatból mondom, mert én már jártam így! Hamar eljön az a pillanat, amikor majd itt tartasz, és fogod a fejed: JAj, azt hol is olvastam????
      Kívánom, hogy hamar termőre forduljon, ami most a gondolataidban érlelődik!!

  • tanó móni

    Reply Reply 2011. március 04. péntek

    Köszi Ági! Bár a tárhelyen még most gondolkodom, olvastam, hogy blogspotba nem sikerült. Azért jól elmentem magamnak ezt a bejegyzést. A technikai segítség mindíg nagyon jól jön:-) A múltkor a Google Docs használatát tanultam Tőled, amit mindjárt alkalmaztam is a blogomon. Köszönöm:-)

  • Valent Mária

    Reply Reply 2011. március 03. csütörtök

    Szia Ági!

    Sok embernek, nekem is nagy segítség a tovább lépéshez a fejlődéshez!
    És persze nagy szükségünk van a biztatásra és a tapasztalatok átadására is! Sok felesleges kínlódást üres járatot lehet vele megspórolni.

    Kérdésem: bár még sok javítani való van a web lapomon egy kicsit félve is adtam meg, hiszen nincs még kész, szeretném a jövőben fizetőssé tenni. Szerinted érdemes megpróbálni? Ha nem tudok számlát adni és nem vagyok vállalkozó akkor is lehetséges? Hogyan?

    Gondolom másokat is érdekel ez a téma.

    Köszi a véleményed.!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. március 03. csütörtök

      Ha vállalkozni szeretnél, akkor előbb-utóbb muszáj kiváltani a vállalkozóit vagy céget alapítani. Nagyon átmeneti megoldásként lehet ún. 7-es adószámot váltani és így végezni tevékenységet, ameddig csak időszakosan vagy ritkán vannak bevételeid, de ezt valójában nem erre találták ki (hanem arra, hogy mondjuk bérbeadd a lakásodat és ezt be tudd vallani, le tudd adózni stb.) ezért ez csak időszakos megoldásnak jó.

      • Valent Mária

        Reply Reply 2011. március 04. péntek

        Szia Ági!

        Köszi a gyors választ! Mint minden kezdőnek nekem is az a gondom, hogy nem tudom, hogy jön be az elképzelésem a próbálkozásom. Feleslegesen, esetleg alkalmanként néhány ezer forint reményében nem szeretnék vállalkozóit kiváltani. Persze ha beindul az üzlet, akkor boldogan.
        Megnézem ezt a 7-es adószámot, amit javasoltál. Köszönöm a tippet.

  • Pipra

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Szia Ági!

    Én a blogomba eddig főként pdf-eket (leginkább letölthető anyagok játékok készítéséhez) tettem fel. Google Docs-t és Dropboxot használtam. Ez nem értékesítési oldal, blogolási célra eddig ez is megfelelt. Igazság szerint abba nem is gondoltam bele, hogy elhagyják vele az oldalt (én mindent jobb gombbal új lapon nyitok és visszatérek), de jó tudni, hogy később – üzletiesebb oldalakon még erre is kell figyelni. Ezt is kipróbálom majd… Köszi.

  • czirakib

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Ági, ez óriási, hogy ilyen kincset érő trükköket és tapasztalatokat megosztasz mindenkivel! Közérthetően, egyszerűen, bárki megtudja csinálni!
    Megérdemled a sikert, mindannyiunk előtt példaértékű, amit csinálsz, árgus szemekkel figyelek és tanulok 🙂
    Köszi!

    • Szilvia

      Reply Reply 2011. március 03. csütörtök

      Egyetértek, Ági szuperek a cikkeid! 🙂

  • VKati

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Köszi!
    Már ki is javítottam a widgetben a bemutatkozó videót! Kilógott egy ici-picit az oldalsávból, és még a gyerekeink -mint legfőbb kritikusaim- is cikiztek miatta. Remélem, ma nagyot növök a szemükben!
    A többi is nagyon hasznos lesz, de az még kicsit odébb van, addig azokat elrakom a “spájzba”!

  • Mónika

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Kedves Ági!

    Kipróbáltam a 2. pontban írt scribd.com segítségével a pdf dokumentum “beágyazását” BLOGGER ingyenes blogkezelőbe. Jelentem, hogy minden gond nélkül sikerült! Tökéletes volt az iránymutatásod! Köszönöm!

  • Zoli

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Sziasztok!

    A csoda megoldása:
    Amiről Ági is sokat beszél, gondolom a piackutatás, szóval tudja, hogy mikor milyen témára van igény, kereslet, érdeklődés, mik foglalkoztatnak titeket, szóval szerintem ezért ír mindig pont akkor róla, amikor nektek szükségetek van rá.
    Ugye, megfejtettem a titkot?

    Minden jót, üdv:László Zoli

  • Manianyu

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Szia Ági!
    Nekem is pont jókor jött a bejegyzés, csak én a blog.hu alá szeretném rakni, majd meglátom, hogy sikerül-e.
    Lenne egy kérdésem ehhez kapcsolódóan: ha egy olyan kérdőívet szeretnék rakni az oldalra, amelyet excelben készítettem el, és amelyet szeretném, ha kitölthető formátumban maradna (nem pdf-ként), azt hogyan tudom megtenni?
    Lehet, hogy nagyon egyszerű a megoldás, csak én túlbonyolítom…

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. március 02. szerda

      A Google Docs űrlapkészítőjével meg tudod oldani.

  • Csányi Andi

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    A beágyazható pdf-et fogom kipróbálni. A búcsú script is nagyon tetszik, de olvastam a hozzászólásokban, hogy bloggeren nem működött. Na nem baj, jól megjegyzem magamnak és amint meglesz a saját tárhely élek a lehetőséggel.

  • Mészáros Adrien

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Igen, Ági nagyon ráérez, vagy nagyon figyeli mire van igény, úgyhogy csillagos 5-ös!

  • Ganna

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Kedves Ági,
    Olvaslak egy ideje és tényleg mindig akkor írsz, amikor valami nagyon érdekel 🙂

    Segítséget szeretnék kérni.
    Van egy működő honlapom, ami pénzt termel de tudom, hogy ennél több van benne. Vannak is ötleteim a vállalkozás fejlesztésére, aminek a honlapon is meg kell majd jelennie.

    Azt gondolom, hogy nagy segítség lenne számomra valamely vagy akár több oktató anyagodra is, dönteni azonban nem tudok.

    Ami jól jönne az a „haladó csomag”, és az „infótermék csomag”. Mind a kettőhöz ajándékba kapnám tőled a kritikus tömeg anyagot 🙂

    A leírás alapján azonban a „profiknak csomag” is nagyszerű.

    Kérdésem, hogy te melyiket javaslod, illetve a profiknak csomag esetleg kiváltja az említett kettőt az ajándék harmadikkal?

    Válaszod előre is köszönöm, Anna

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. március 02. szerda

      A profiknak szóló csomag (Gazdagmami Akadémia) gyakorlatilag magában foglalja az infotermékeset azzal a különbséggel, hogy itt a gyártási részekből kevesebb van, inkább az online tanfolyamokon van a hangsúly, de van átfedés a kettő között, a tartalomfejlesztés anyagban is van kevés átfedés a Gazdagmami Akadémiával, összeségében az Akadémia anyaga a legátfogóbb haladók számára.

  • Faragóné Keserű Judit

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Létrehozni egy értékesítési oldalt, az sem mindig túl könnyű feladat. De az csak az első lépésekhez tartozik.. Hogy hatékonyan működjön, ahhoz még nagyon sok apróságot, ötletet, kreativitást kell beletenni. Ez a bejegyzés azért is nagyon jó, mert nem csak azt írod le, hogy csináld ezt és ezt, hanem azt is leírod, hogyan.
    Teljesen egyetértek, hogy a bizalomépítés kulcsfontosságú tényező! Most jó eszközöket mutattál be, ennek erősítésére.
    Én a 2. pontot szeretném mielőbb megvalósítani.
    Köszönöm! 🙂

  • Szilvia

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Szia Ági!

    Köszi a – megint csak – nagyon hasznos ötleteket. 🙂 A scribd.com-os anyagok oldalba való beágyazását már több alkalommal is alkalmaztam, és valóban nagyon jól működött. Most, számomra a “Búcsú script” megvalósítása a legaktuálisabb.

  • Várőri Adrienn

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Pont ezeken gondokodtam, hogy hogyan lehetne a legkönnyebben megoldani. Köszönöm az alapos útmutatást!

  • Heni

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Szia Ági,
    megint egy nagyon hasznos írás, jól el is mentem magamnak! 🙂
    Apró megjegyzés: nekem a Word is képes egy gombnyomással pdf-ként menteni szöveges dokumentumot, valószínűleg az újabb verziók már erre is képesek. Ami nekem pedig gondot okoz, hogy érdemes-e látványos címlapot készíteni az anyagnak – és ha igen, akkor hogyan.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. március 02. szerda

      Igen, a 2007-estől felfelé már képesek rá. De direkt javaslok inkább ingyenes szoftvereket, mert nem mindenkinek van a legújabb Word a gépén.

  • Pentachord

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Szia Ági,
    az 1-es pont most nagyon jól jött nekünk, pont azon elmélkedtem, hogy lehet letölthető anyagokat feltenni a honlapunkra!
    Köszönöm szépen,
    Bea

  • Mónika

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Kedves Ági!

    Többször említették már olvasóid, hogy pont ilyen és ilyen problémával küszködtek, és Te éppen akkor írtál róla…. Az első gondolatom az volt, hogy na persze….. pont akkor??

    És most TÉNYLEG PONT AKKOR írtál a beágyazható pdf fájlokról, amikor ezt a témát kutattam 🙂
    Ugyan nem értékesítési szempontból kerestem, pusztán egy ingyenesen letölthető bevásárlást könnyítő listát akartam feltenni a bejegyzésemhez.
    Leírásod alapján megpróbálom a BLOGGER-en, remélem működni fog. Köszönöm szépen!

  • Orsolyák Györgyi

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Kedves Ági!

    Én a 3-as ponttal próbálkoztam. Sajnos sikertelenül. Ezt vajon blog-nál is lehet alkalmazni?
    És ha igen, elmondanád, hogy pontosan hova kell bemásolni az általad megadott kódot? (én a HTML-kódok szerkesztése résznél próbáltam, de hamar beletörött…)
    Köszönöm: Györgyi

    • Vida Agi

      Reply Reply 2011. március 02. szerda

      Elvileg a Bloggeren is ott kellene hozzáadni a sablonhoz a HTML kódok szerkesztésében, de előfordulhat, hogy az ilyen ingyenes rendszereknél le van tiltva a scriptek futtatása vagy valamilyen más technikai beállítás miatt nem tud lefutni a script.

  • Kriszta

    Reply Reply 2011. március 02. szerda

    Ági ez, megint nagyon jó írás!!
    Éppen egyik nap volt táma nálunk ez a búcsú script téma, s törtem a fejem, hogy honnan tudjak meg az elkészítéséről valamit.

    A sales oldallal kapcsolatos dolgok engem most napi szinten foglalkoztatanak, éppen egy ilyet készítek, már a finisben vagyok, éppen jókor adtál ismét nagyon hasznos információt!!

    Az opendrive-ra feltöltött anyagok linkjeinek beillesztésével gondom szokott lenni. Gyakorlatoznom kell, hogy hogyan illesszem be az oldalba, bejegyzésbe a linket úgy, hogy letöltést/ megnyitást ajánljon fel ,és ne az opendrive-ra kalauzolja át a látogatót.

    Kriszta

Leave A Response

* Denotes Required Field