Eladás tukmálás nélkül: Hogyan?

Sokan félnek az eladástól, értékesítéstől. Én is sokáig utáltam és tartottam tőle, kifejezetten kínosan éreztem magam a hasonló helyzetekben. De van valami, ami megszabadít ettől a félelemtől: a marketing. Lássuk hogyan használd okosan!

Ha próbáltál már valaha üzletkötőként, értékesítőként boldogulni, de nem ment, akkor ismerős lesz ez az egész. A problémák ott kezdődnek, hogy az üzletkötésbe, értékesítésbe gyakran olyan emberek vágnak bele, akiknek nincs más lehetőségük és az anyagi hátterük is hiányzik, ezért kétségbeesetten próbálnak üzleteket kötni, elérni legalább a töredékét az ígért bevételeknek. A kezdőknek szóló tréningeken általában nagyon nagy bevételeket ígérnek, és a többség azzal a lelkesedéssel kezd bele az értékesítésbe, hogy ő ezt majd el fogja érni. Megnézi mások hogyan csinálják: telefonálnak, házalnak, ismerősöknek adnak el, aztán ő is belekezd. Köt 1-2 üzletet, aztán alábbhagy a lelkesedése, mert arra az 1-2 üzletre tucatnyi visszautasítás jut. Persze hallott arról, hogy a visszautasítások számát lehet csökkenteni, de nem tudja hogyan és a gyorstalpalón elsajátított technikák sem viszik előbbre.

Lássuk, hol van a medve elásva! Az értékesítés, és ezt bármely céghez is jelentkezel, a tréningen elsők között megtanítják, a nagy számok törvényén (is) múlik. Ha felhívsz 100 telefonszámot, abból biztosan lesz néhány ember, akiket pont akkor találsz meg, amikor éppen fogékonyak a mondandódra, és mindeközben rutint is szerzel a telefonálgatásban. Csak éppen egy kezdőnek a 100 telefonból szerencsés esetben lesz 1-2 eladása, a többi visszautasítást pedig nagyon nehéz elviselni, és ráadásul mindez sok időbe kerül.

Van néhány alapelv, amelyek mentén felépítve a vállalkozásodat, sokkal eredményesebben juthatsz előre:

1. Ne hívogass ismerősöket, barátokat! Erre tucatnyi okot mondhatnék magyarázatként. Mert megutálnak, mert tőlük még rosszabbul esik a visszautasítás stb.stb.stb. A barátoknak és ismerősöknek elmesélheted, hogy mivel foglalkozol, de ez ne abból álljon, hogy a termékeket reklámozod, hanem elmeséled, miben segítesz az embereknek, és ez máris vonzóbbá teszi számukra is a dolgot, talán még vásárolni is fognak.

2. Az alapokat kell megváltoztatni Bármilyen termék értékesítésének a halála, ha rá akarod sózni az emberekre az árudat, miközben őket egyáltalán nem is érdekli a dolog. Ha nagy körben csinálod és elviseled a visszautasítást, akkor jó dumával és némi rutinnal akár 5% körüli arányt is elérhetsz, azaz százból 5 ember fog tőled vásárolni, ők azok, akik már hallottak a cégről, szeretnek vásárolni, és éppen vásárolni is akartak, te meg pont megtaláltad őket.

Sokkal több érdeklődőt szerezhetsz, ha ahelyett, hogy rögtön a termékek előnyeit kezdenéd ecsetelni, először az ügyfél valamilyen problémájára igyekszel választ adni.
Itt indul a jó marketing: segítesz, információt adsz, mielőtt eladnál. Megismernek, mielőtt vásárolnának tőled.

Ez sokkal egyszerűbb, ha nem egy vadidegennel veszed fel a kapcsolatot, hanem olyasvalakivel, akiről már van néhány információd. Itt jöhet segítségedre az internet, hiszen egy weboldal, blog vagy közösségi oldal segítségével gond nélkül érheted el azokat, akiknek olyan problémájuk van, amit az általad forgalmazott termék meg tud oldani. Ha például kozmetikumokkal kereskedsz, létrehozol egy blogot vagy honlapot, ahol hasznos tanácsokat adsz a különféle bőrproblémák megoldására, tippeket-trükköket árulsz el anélkül, hogy szóba hoznád a termékedet. Az oldalon emellett felajánlod az ingyenes tanácsadás lehetőségét is, és az így hozzád fordulóknak már nyugodt szívvel ajánlhatod az általad forgalmazott termékeket, mint megoldást.

Soha ne próbáld az összes terméket egyszerre eladni az oldalon keresztül, mindig válassz ki egy témát vagy termékcsoportot, egy problémát, amire egy adott termékcsoport a megoldás, így az üzeneted egyértelmű lesz az oldal látogatói számára, akik azzal a problémával küszködnek, amit te az oldalaon leírsz azonnal harapni fognak a tanácsadási lehetőségre.

3. Előzzön meg a híred! Sokan emailekben meg üzenetekben próbálnak eladni, pedig ez a legkevésbé hatékony módja az ügyfélszerzésnek. Számos jó ötlet létezik egy termék eladására. Az egyik lehetőség -terméktől függően persze- megkeresni olyan partnereket, akiknek hasonló az ügyfélkörük, mint amit te is szeretnél. Pl. ha táplálékkiegészítőkkel foglalkozol, készíttetsz egy adag kupont az ingyenes tanácsadásodra (amelyen egyedi megoldásokat ajánlasz a hozzád fordulóknak), megkeresel egy fitness-szalont vagy egy kozmetikát, és felajánlod, hogy a vendégeik számára adjanak ingyen kuponokat (ne felejtsd el a kuponokra ráírni, hogy hány forint értékben ingyenes a tanácsadás, az ingyenes dolgokat sokan nem veszik semmibe, de ha ráírod, hogy 3000 Ft értéket kap ingyen, akkor nem fogja a kukába dobni). A kozmetika számára jó, mert hozzáadott értéket adtak oda, ami nekik semmibe nem került, számodra jó, mert érdeklődőket szerezhetsz. Ha a kuponod nem csak egy papír, hanem valamilyen funkciója is van (pl. a hátlapjára fel lehet írni 1 héten át mit evett az illető, vagy van rajta egy bőrtípus teszt, vagy egy jópofa fejtörő), akkor nagyobb hatást érhetsz el.

Az is egy jó módszer, hogy standot építesz valahol, ahol a potenciális ügyfeleid járhatnak, pl. egy uszodában, fitnesz szalonban, élelmiszerbolt előtt, piacon, kultúrházban, rendezvényen (persze előre meg kell beszélni) és ott valamilyen ingyenes, érdekes szolgáltatást nyújtasz (ha a termékeidet árulod, azért fizetned kell). Ha pl. aloeval foglalkozol, készíthetsz egy mini-kiállítást arról, hogyan használták az indiánok az aloét, ha kozmetikumokkal, tarthatsz ingyenes sminkelést, ha parfümökkel, szervezhetsz egy játékot, ahol becsukott szemmel kell megállapítani, melyik parfüm melyik. Az itt érdeklődőknek máris adhatsz 1-1 kupont vagy elkérheted az e-mail címüket azzal, hogy küldesz nekik egy részletes útmutatót a problémájuk megoldásáról, és így máris szereztél jópár érdeklődőt erőlködés és ismeretlenek zaklatása nélkül, számodra is élvezetes módon.

4. Mutasd meg az egyéniséged! Ha megnézed azokat az embereket, akik sikeresen értékesítenek valamit, azt tapasztalod, hogy egytől egyig érdekes emberek. Nincs ebben semmi különös, hiszen mindannyian érdekes emberek vagyunk. Ők abban nyújtanak többet, hogy az egyéniségüket fel merik vállalni, bele merik vinni a munkájukba. Ehhez pedig arra van szükség, hogy fel merjed vállalni magadat és a terméket, amit forgalmazol. Ha hülyeségnek tartod az egészet és nem bízol benne, hogy bárki meg fogja venni tőled „ezt a vacakot”, akkor valóban senki nem fog tőled vásárolni, ha viszont tényleg jónak tartod, ha bízol benne, hogy ez tényleg megoldja az emberek problémáit, akkor bátran állj a dolog mellé, add hozzá a személyiségedet. Ha pl. egy érdeklődővel beszélgetsz vagy a honlapod szövegét írod, használj olyan szófordulatokat, mint a mindennapi beszédben, legyél közvetlen és őszinte, ezt sokkal jobban szeretik az emberek, mint a mézesmázos hivatalos szövegelést.

5. Legyél szakértő! Ha eldöntötted milyen területtel kívánsz foglalkozni, válj az adott terület szakérőjévé! Felesleges pl. fogyókúrás termékekkel foglalkozni úgy, ha nem tudsz minden apró részletet a fogyókúráról, a fogyókúrázók gondolatairól, érzelmeiről. Ha az emberek látják, hogy nyugodtan fordulhatnak hozzád a kérdéseikkel, mert megérted őket és segíteni tudsz nekik, akkor szívesen vásárolnak tőled, elhiszik, hogy tényleg a számukra legmegfelelőbb terméket kapják. Gondolj bele, ha bemész egy műszaki áruházba és az eladó semmit nem tud a tévékről, akkor nem fogsz ott szívesen vásárolni. A tanulás és az önfejlesztés nagyon fontos része az értékesítési munkának. Olvass olyan könyveket, weboldalakat, oktató anyagokat, amik a témádhoz kapcsolódnak. Ha sokat olvasol, máris többet fogsz tudni az adott témáról, mint az emberek 90%-a. Ha mindemellé elkészíted a saját kis oktató füzetkédet vagy vezetsz egy blogot, ahol hasznos tanácsokat, praktikus ötleteket adsz, máris nyerő helyzetben leszel.

6. Lógj ki a sorból! A legtöbb MLM-es cég tizesével veszi fel az embereket, valamilyen gyorstalpaló tanfolyamon elmondják nekik, hogyan kéne eladni a termékeket, aztán a frissen képzett ügynökök mennek és próbálkoznak. Általában ugyanúgy, ugyanolyan módszerekkel, mert azt mondják neki, hogy ez a jó.
Mindeközben azok érik el az igazi sikereket, akik mernek kilógni a sorból, akik a maguk útját járják. Biztosan találkoztál már Te is különféle internetes oldalakkal, amiket szorgos MLM katonák gyakorlatilag ugyanolyanra csináltak, csaknem ugyanazokat a termékeket, ajánlatokat hirdették rajtuk, még a szövegek is ugyanazok. A mdószereik is megegyeznek: apróhirdetési oldalakon, fórumokban hirdetik magukat, az iwiwen küldözgetnek ajánlatokat, a Google Adwordsben hirdetnek. Egyes témákra már egyszerűen nem lehet rákeresni a keresőben, mert ilyen oldalak tucatjait dobja ki találatként. És még csak igazán meg sem éri nekik, mert minimális hatékonysággal dolgoznak, a többség egy idő után fel is adja.
Csak akkor tudsz sikereket elérni, ha nem úgy csinálod, mint mindenki más: találj ki egyedi ötleteket, amiktől más lesz a honlapod, mint a többi, kísérletezz kreatív megoldásokkal, egyéni szövegekkel! Ha mást csinálsz, mint az átlag üzletkötők, akkor sokkal többet érhetsz el, mintha egyen-honlapokat gyártasz, ugyanolyan a szórólapod, mint mindenkié, és a telefonban ugyanazokat a buta szövegeket szajkózod, amiknek a hallatán a legtöbb ember azonnal bezárja az oldaladat, kidobja a kukába a szórólapodat, és leteszi a telefont.

7. A kettőt együtt ne Ha MLM üzletben utazol, azaz más üzletkötőket is beépíthetsz magad alá, akkor soha ne hirdesd egyszerre a termékvásárlási lehetőséget és a munkalehetőséget. Ha honlapod van, készíts két külön honlapot a két ajánlatnak, ha szórólapot vagy újdághirdetést készítesz, ne írd rá mind a kettőt. Ez olyan, mint amikor az apróhirdetés végére odaírják, hogy „Ugyanott Trabant eladó”. A két ajánlatoddal két célcsoportot akarsz elérni. Az egyiknek valamilyen problémája van, amire a terméked a megoldás, a másik csoport több pénzt szeretne keresni. Szólítsd meg őket külön! Érezzék úgy, hogy az a hirdetés, amit olvasnak róluk szól, az ő problémájukról, az ő kérdéseikről, és nem csak arról, hogyan lehetne üresebb a pénztárcájuk néhány Forinttal.

14 Comments

  • Tamás

    2018. február 11. vasárnap

    Egy online videoban láttam és nagyon megfogott, hogy az a lényeg, hogy az emberek jöjjenek hozzád és ne te kergesd őket. Tényleg nagy különbség!

  • Ványi Zsolt

    2014. szeptember 21. vasárnap

    Milyen érdekes így 6 év után is még ugyan azok a gondok vannak az MLM-en belül. Persze ma már egyre inkább vissza szorulóban van a hagyományos MLM világa és ezzel együtt a rátukmálós módszerek. Nem kell már ismerősöket kergetni üzleti ajánlatokkal. Az online MLM megteremtette a kényelmes oldalát az üzletépítésnek. Ha megtanulod az online üzletépítés technológiáját, akkor Téged fognak keresni a jelöltek, hogy miként tudnak veled dolgozni.

    Szóval szerintem ma már létezik az MLM egy emberi formája, amely mindenki számára elérhető. Ha egy kicsit valaki keres, akkor meg is tudja találni, hogy hol tudja ezt a módszert tökéletesen megtanulni!

  • Marcsi

    2008. július 16. szerda

    Szerintem egy jó termék önmagát adja el, függetlenül attól, hogy MLM hálózatban működik-e, vagy sem.
    (Egy jó mozifilmnek sem kell a reklám, mert az emberek egymásnak ajánlják.)

    A meghívás ma már egy erőltetett dolog, és elavult is.Az internetben sokkal nagyobb és eredményesebb lehetőség rejlik, ha azt jól használják.

    Személy szerint olyan rendszerben vagyok, ahol nincs kötelező vásárlás.Elégedett vagyok (és mások is) a termékekkel.

  • optimista38

    2008. június 30. hétfő

    Ági

    Kezdésként nagyon érdekelne a partner program.

    Remélem tudunk erről majd bővebben beszélgetni a tanfolyamon.

  • M. Szendrey Piroska

    2008. június 21. szombat

    Úgy gondolom, hogy sokunkat már többször is megkerestek különböző MLM cégektől, sokan be is léptünk egyikbe-másikba, esetleg még sikereket is el tudtunk érni. Az én véleményem az, hogy nem szabad ezeket a lehetőségeket rögtön elutasítani, hiszen nem tudhatjuk előre, hogy mi lesz belőle. Azonban mindenképpen jó előre tájékozódni, milyen a cég, milyen a termék. Ha tudunk azonosulni vele, jónak tartjuk, akkor szívesen ajánljuk másoknak. Ha pénzünk is származik belőle, annál jobb.

    Balogh Béla: azt írod, hogy nincs pénzed ingatlanba befektetni, sem tőzsdézéshez. Ez egy tévhit, hogy ezekhez a befektetésekhez sok pénzre lenne szükség. Két évvel ezelőtt elhatároztam – az első tőzsdetanfolyam elvégzése után – hogy szeretnék részt venni még több tőzsdével foglalkozó tanfolyamon és ingatlantanfolyamokon, még hozzá ingyen. Mára ez a célom teljesült.
    Sőt, múlt héten találkoztam egy olyan MLM rendszerrel, aminek a terméke épp egy tőzsdézést segítő program. Nem gondolom, hogy ezt a lehetőséget fel fogom ajánlani azoknak az ismerőseimnek, akik még a tőzsde szó hallatán is megijednek. Szerintem bármennyire is azt mondják az MLM vezetők, hogy írj egy listát, amiben minden ismerősöd neve szerepel, neked kell eldöntened, hogy kinek szólsz. Ez már a múlté, ma már sokkal jobb lehetőségek vannak a partnerek felkutatásához. Pl: egy jó weboldal.

    Ági: az oldalad épp azért tetszik, mert nem csak olyasmiket ajánlasz, amikből hasznod származik, hanem sok más egyéb dolgot is, pl. partnerprogramok, MLM.

    Most látom, hogy a hozzászólásom egy kicsit hosszúra sikerült. Remélem, azért a lényeget le tudjátok szűrni belőle.

  • Balogh Béla

    2008. június 05. csütörtök

    Kedves Erika!

    Csak 1 kérdésem van. A fel nem használt termékeket miért nem küldted vissza? A korrekt MLM cégek (mondjuk ezekből kevés van) 1 éven belül kérdés nélkül visszaveszik a fel nem bontott terméket és a vételár kb 90%-át visszatérítik.
    Ezzel is minimalizálják a kockázatodat.

    Most engedd meg hogy egy kicsit gonosz legyek.
    Megcsináltad a havi minimum 15 marketinget????
    Ott voltál a képzéseken? Képezted folyamatosan magad?

    A képességek különbséget tesznek! Megtanultad ezt a szakmát?

    Ha nem akkor a te hibád, hogy nem jutottál sehova. Vagy a szponzorod is ludas lehet a dologban, lehet hogy nem mondta el neked hogy min havi 15 marketinget kell csinálni.

    Kb 1000 embernek kell megmutatni az üzletet még gyémánt leszel. /6-8 jó embert kell ehhez találni kb/ Cégtől függően ezen a szinten kb 1 millió-3millió Ft-ot keresel havonta.
    Neked kell eldönteni, hogy megéri-e megtartani az 1000 bemutatót.

    Az MLM (persze ez csak a jó cégekre igaz) a nagy számok törvénye alapján működik. /A gagyi cégekre, gagyi termékre, átverős marketingre nem igazak az állításaim/ Ha 1000 tetszőleges embernek elmondod pl a mi üzletünket, akkor gyémánt vagy, ha az összes ismerősöd visszautasítja az ajánlatot akkor is.

    Szóval vállald a felelősséget a sikertelenségedért.

  • Anya

    2008. június 05. csütörtök

    Persze MLM és MLM között is van különbség. Én is elmentem egy tájékoztatóra és felmerült néhány számukra „bosszantó” kérdésem, amire egyszerűen nem is válaszoltak vagy közölték, hogy „ez már szakmai”.
    Sokat olvastam a cégről többnyire fórumokon, és valaki megfogalmazta amit éreztem: sokszor az üzletkötő sem tudja, hogy becsapja a vevőt. Te írod alá a szerződést, Te vagy a felelős, de feletted más mondja meg, hogy mi a jó a vevőnek. Vagy neki?
    Te meggazdagodsz belőle, de mi lesz a szerződött ügyfeleddel -akinek örök hűséget ígértél-, ha már te nem termelsz és kitesznek. Ő nem a céget fogja keresni, hanem téged emleget.
    …és törvényszerű, hogy a piramis egyszer összeomlik.

    Nekem nem jött be, de még egyszer hangsúlyozom, MLM és MLM között is van különbség.

  • Dr. Kovácsné Erika

    2008. június 05. csütörtök

    Véleményem az MLM-ről.
    Engem is megkerestek, 2x is. Mind a kétszer kölcsönkért pénzből megvettem a nagy „csomagot”, hogy majd én, pozitív gondolkodású, elszánt, és nagy ambicióimmal megmutatom a világnak mit tudok kihozni belőle. Rá kellett jönnöm nagyon hamar, hogy: SEMMIT!
    A doboz átvétele után máris rájöttem, hogy becsaptak. A felső vezetőim egy „testem- lelkem nem kívánt előre összeállított” termékcsoportot „vetetett” meg velem. Később kiderült, hogy ugyanezért az összegért, kedvemre bármit összeválogathattam volna, amit jóleső érzéssel használok el. A vége az lett, hogy a méregdrága autósamponnal mostam fel a metlachit, hogy elfogyjon. 🙂
    Soha többé MLM!!!

  • Balogh Béla

    2008. június 04. szerda

    Én is tudok még néhány módot a passzív jövedelemre.:) Csak sajnos egyik sem az átlagember lehetőségeihez van szabva.

    Nincs pénzem ingatlanba befektetni. Nincs pénzem tőzsdézni.
    Könyvet írni sem tudok.(bár még nem próbáltam)

    Nincs pénzem saját vállalkozást indítani, terméket fejleszteni több 10.000.000Ft ból.
    Az MLM cég ahol dolgozom biztosítja a terméket, a képzést nekem már csak működtetni kell a vállalkozást.

    Nekem összesen 1 ismerősöm haragudott meg amiatt, hogy felajánlottam az üzleti lehetőséget, de ő mindig is szűk látókörű ember volt. Én ezt szűrőnek tekintem, akivel összeveszel az üzlet miatt, azzal szerintem felül kell vizsgálnod a kapcsolatodat.

  • Vida Ági

    2008. június 04. szerda

    Szia!

    Szerintem nem szerencsés ismerősöket hívogatni, de ez attól is függ, milyen a kapcsolatunk az ismerőseinkkel. Az első 1-2 üzletét mindenki ismerettségi körben köti úgyis, így feloldódnak a gátlások, de úgy látom, sokan meg is ragadnak itt. Attól is függ, mi a termék. Pl. ha egy termék nekem magamnak is sokat segített, akkor nyilván szívesen ajánlom barátoknak is megoldásként, de így nem az az üzenete a dolognak, hogy „rá akarok sózni valamit”, hanem hogy segíteni szeretnék.

    Csak ne szóld le a partnerprogramokat! Ismerek néhány embert, akik havi szinten több milliót keresnek vele. Nagyon jó partnerprogramok léteznek, csak meg kell őket találni (itthon kevés a jó partnerprogram) és jól kell tudni használni őket.
    Nekem még nincs partnerprogramom, nem amiatt ajánlom, hanem mert kezdőknek, vagy ha nincs terméked, akkor ez egy kényelmes és jó lehetőség.

    Én tudok még néhány módot a passzív jövedelemre az MLM-en kívül 🙂

    Mindenki sztorija egyedi, hiszen mások vagyunk. Két sikeres MLM-es is teljesen különbözhet egymástól, de ez kell is, mert ha megfigyeled, akik jól csinálják, azok mind egyéniségek, nagytudásúak, ismerik a terméket, ismerik az embereket, értik a dolgok lényegét. A baj az, amikor erőltetve próbálnak eladni, hálózatot építeni, módszereket másolni, anélkül, hogy az egyéniségüket hozzáadnák a dologhoz.

  • Balogh Béla

    2008. június 04. szerda

    Szia Ági!

    Érdekes, amit írtál az MLM-ről. Sok dologban igazad is van.
    DE… Van néhány dolog amiben nem értünk egyet. Én MLM-ben utazom, többet keresek belőle, mint egy magyar átlag fizetés. Az a tanácsod, hogy ne hívjuk fel az ismerőseinket butaság. Miért ne hívnánk fel őket? A mi cégünknél tudtommal még mindenki tudott szponzorálni 2-3 embert az ismerősei közül. És ezzel már el is indultak.
    Azt jól látod, hogy az MLM-esek 98%-a teljesen képzetlen.
    Pedig a multi level marketing és az üzletkötés között őrült nagy különbségek vannak.

    Az ingyenes ebook-odat is olvastam. Az a kérdésem ezzel kapcsolatban, hogy miért ajánlasz partnerpogramokat pénzkereseti lehetőségként? Persze minden szentnek maga felé hajlik a keze tudom. A te érdeked az, hogy pl a saját partnerprogramodat népszerűsítsd.(már ha van partnerprogramod)

    DE a partnerprogramok nem használják ki a hatástöbbszörözés erejét. Ez a különbség az MLM és a partnerprogramok között.

    Az MLM-nek nem az a célja hogy 2 nap alatt meggazdagodjál. Nem is a pénz az elsődleges érték. Hanem az hogy SZABAD lehetsz.

    Egyik barátomnak pl jelenleg 2,5 millió Ft a havi átlag jövedelme. DE neki nem volt más esélye, egy isten háta mögötti kis faluból indult. Nem volt semmi pénze, kölcsönt vett fel a kezdőcsomagra és megcsinálta.

    Én nem ismerek más bevált módot arra, hogy passzív jövedelmet hozz létre és szabad ember lehess csak a multi level marketinget.

    A te sztorid is EGYEDI. Ahogy látom senki más nem ért el átütő sikert rajtad kívül a 25 hét tanfolyam résztvevői közül.

    Arról már nem akarok itt hosszan értekezni, hogy nem minden MLM egyforma, illetve hogy az MLM cégek legalább 90%-a életképtelen. Nincs egyedi, minőségi termék, rossz a marketing(gyakorlatilag átláthatatlan az átlagember számára) nincs megfelelő képzés. Én is futottam néhány felesleges kört még találtam egy megfelelő céget ahol haladni is lehet.

    Ajánlottad Robert Kiyosaki egyik könyvét. Azt nem tudom, hogy tudod-e hogy Kiyosaki az MLM lelkes híve. Talán nem véletlenül.

  • Györgyusz

    2008. május 29. csütörtök

    Nahát-nahát 🙂 visszafelé olvaslak, mert csak most találtam Rád, és máris újra csak ámulok!!! Örülök, hogy nem csak én látom így ezeket a dolgokat, és jó ezeket a gondolatokat leírva látni! El is küldöm a felső vonalamnak, hátha ettől majd kevesebbet ütnek a fejemre 😉

  • Benke Gábor

    2008. május 28. szerda

    Kedves Ági!

    Szenzációs amit írtál az MLM-ről és az ahhoz való helyes hozzáállásról,
    nagyon sokszor megfogalmazódtak már bennem is ezek a gondolatok, de ilyen összeszedetten… Köszönöm!

    Gábor

  • Szerecz Róbert

    2008. május 28. szerda

    Szia Ági!

    Megnéztem az interjúdat, tényleg le a kalappal előtted!!!
    Most olvastam az MLM-mel kapcsolatos cikkedet, nagyon tetszik és tanulságos. Ha megnézed a honlapom, láthatod a lényeget. Szerintem sokszor el fogom még olvasni ezt a cikkedet, mert nagyon-nagyon hasznosnak tartom.
    Üdv: Robi (én is 25hetes voltam…)