Uborka vagy Paradicsom? (letölthető tanulmány)





Soha nem sikerült rájönnöm a finom saláták valódi titkaira, de szerencsére Te nem konyhaművészetet szeretnél tanulni tőlem 🙂 Viszont megtanultam néhány olyan finomságot, ami megkülönbözteti egymástól a fejlődő és a visszafejlődő vállalkozásokat.

Ezeket a gondolatokat foglaltam neked össze az “Uborka vagy Paradicsom?” című tanulmányomban.

A tanulmányt letöltheted ide kattintva: www.gazdagmami.hu/uborka_vagy_paradicsom.pdf

Vagy elolvashatod itt is: http://www.scribd.com/doc/32319310/Uborka-vagy-Paradicsom

Melyik rész tetszett?

Mit valósítanál meg belőle? Melyik gyakorlatot próbáltad ki azonnal? Mi a kedvenc mondatod belőle?

Várom visszajelzéseideket a tanulmánnyal kapcsolatban a hozzászólások között!





11 Comments

  • Kereki Kriszta

    Reply Reply 2010. június 25. péntek

    Hmmm, sok mindent át kell gondolnom. Az 1. szakaszon talán már túl vagyok, de az alapokban még sok minden hibádzik, pl tudom-e, mire vágynak az ügyfelek, milyen problémáik vannak és hová akarnak eljutni? A gyöngyékszerek terén nagyon nehéz válaszokat találnom, és itt nagyon igaz, hogy ki kell tűnni a tömegből! Viszont most megint tudom, mi a következő lépés: megkérdezem őket arról, amit nem tudok! Erre építve pedig megint tovább tudok lépni. Köszönöm, Ági!

  • Valentina

    Reply Reply 2010. június 05. szombat

    Egytértek Barbara, azt hiszem az én első bevételeim is Áginál landolnak majd! 🙂

  • Körözsi Barbara

    Reply Reply 2010. június 05. szombat

    Kedves Ági!

    Nagyon jó a tanulmány és vágyakozva olvasok az akadémiáról is….sajnos még úgy állunk, hogy nem engedtehetem meg magamnak, de nemsokára indítjuk a Te ötleteid alapján felépített blogot! Ígérem, sőt megfogadtam, hogy az első bevételekből tőled veszek anyagokat. 🙂

    Egyébként még nagyobb kedvcsinálónak nem árulod el, hogy mi volt az az egy apróság, amin a kocsi múlott? :))))

  • Vida Agi

    Reply Reply 2010. június 03. csütörtök
  • Kern Ági

    Reply Reply 2010. június 03. csütörtök

    Június 3. Türelmetlenül várok! 🙂

  • Nagy Éva

    Reply Reply 2010. június 02. szerda

    Nekem a tökéletesítéssel van a legnagyobb problémám.
    De most elhatároztam, hogy csinálok egy “utolsó simítás” mappát és abba teszem a szövegeket, ha már használható, a feltöltésig pedig már csak egyszer nyúlhatok hozzá. Ha viszont hozzányúltam, akármilyen fel kell tennem:) Máshogy sosem leszek kész, mert mindig átírok egy-egy mondatot, jön egy újabb ötlet..
    De kitűztem egy határidőt aztán lesz ami lesz:)

  • Vida Agi

    Reply Reply 2010. június 02. szerda

    Bernadett, a topsy egy tweetkereső oldal, azért van itt fent a linkje, mert ez a post kapott onnan egy trackbacket, amikor kiment a linkje Twitterre.

  • Anna

    Reply Reply 2010. június 01. kedd

    🙂 Én talán az azt sem tudom, mihez kapjak vagyok. Már nagyon sokat olvastam az online marketingrol, látogatottsűgnövelésről, hirlevelezésrol stb… egy infoterméket fogok értékesiteni (egyenlore egyet…) es alig varom mar, hogy kesz legyen es tesztelgethessek, seo-zhassak stb kedvemre… de meg legalabb 1 honap munkam lesz a termekkel.
    Nem tudom, a tobbieknek mi a tapasztalata, de egy szinvonalas anyag osszeallitasa azert nem 2 het…
    Ami tetszett a tanulmanyban: hibázz sokat és gyorsan! En ezt szeretnem elkezdeni vegre! 🙂

  • Réka

    Reply Reply 2010. június 01. kedd

    Ez a tanulmány fantasztikus! Az eddigi írásaid közül ebben olvastam a legtöbb hasznos infót! Én a “Mindennel kész vagyok?” fázisban vagyok, állandóan tökéletesíteni akarom a weboldalamat, keresem az új termékeket a webáruházamba és közben nem foglalkozom a látogatottsággal, a hírlevelekkel, nincs értékesítési rendszerem! És erre most jöttem rá…
    Ez a tanulmány nekem egy lökést adott a folytatáshoz! Köszönöm Ági!

  • Bernadett

    Reply Reply 2010. június 01. kedd

    Ági,
    a topsy.com oldalon mit lehet beállítani és mérni?

Leave A Response

* Denotes Required Field