Mindjárt vége az évtizednek! Visszaszámlálás … 4





Tudtad, hogy most nem csak egy évnek, de a 21. század első évtizedének is búcsút intünk 2010. december 31.-én? Izgalmas végiggondolni, mi minden történt 10 év alatt. 10 év alatt átlagember legalább egyszer autót cserél és legalább kétszer állást. 10 év alatt egy pici babából ötödikes nagyfiú lesz és egy facsemetéből sokat termő gyümölcsfa. Az új évtizedhez szükséges útravalót már összekészítettem számodra, figyelj csak:

Kifőztem számodra valamit 🙂 Ebben a néhány rövid videóban összefoglaltam, milyen változásokra kell számítanod 2010-ben a magyar piacon, mik azok az újdonságok az internet marketingben, amikre fel kell készülnöd, ami változást hoz majd az életedbe bloggerként, honlaptulajdonosként. Az első részben a Google legfontosabb újdonságáról lesz szó, amire mindenképpen fel kell készülnöd a keresőoptimalizálás kapcsán:

A videóhoz készítettem egy gyorspuskát is, amiből gyorsan átfuthatod a lényeget és a tennivalóidat:

http://www.scribd.com/doc/24537297/2010-trendek-1-resz-Googlecsirip





16 Comments

  • Vida Ági

    Reply Reply 2010. január 04. hétfő

    Ida, itthon én nem érzem még ezt a trendet, élő kapcsolatom van számos emberrel a Facebookon, a Twitteren. Szilveszterkor pl. egyik ismerősöm feltette a Twitterre, hogy egyedül van, nincs hova mennie és meghívtam hozzánk szilveszterezni.
    De idén várható, hogy sokan kezdik majd használni, akkor biztosan erősödik majd az automatizálódás is.

  • Kiss Ida

    Reply Reply 2010. január 04. hétfő

    Végkövetkeztetés:

    hamarosan eljön az idő, amikor a Twitteren az automatizált marketing üzenetek fognak egymással kommunikálni. Ez lesz az internet marketing felmagasztosulása.

  • Kiss Ida

    Reply Reply 2010. január 04. hétfő

    Sajnálom, hogy a google rátelepszik a közösségi médiákra.

    Több mint kellemetlen élményem volt az ünnepek alatt a twitterezés. Itt, ahol élek, többmillió lakosú régióban több mint egy tucat nagy tűzvész volt. Napról napra több. Karácsony napján három helyről ömlött felénk a füst, a Nap csak egy vérvörös pötty volt a sötétszürke égen. Amint egy tüzet eloltottak, máris borzasztó hangon újból felüvöltött az önkéntes tűzoltókat riasztó sziréna. Vasárnap estére végre elcsendesedett minden, a levegő is kezdett tisztulni. Kiültünk az erkélyre, amikor a lányom szól: nézd, anyu, ott szemben, a hegyen ég valami!

    A twitteren rendszeresen írtam a tűzről magyarul, angolul, spanyolul. Válasz semmi: csupán az automatizált marketing üzenetek sorjáztak gépiesen, szeretetről, háláról és hasonlókról. Meg néhány nyegle magyar marketinges hülyéskedései.

    Egyetlen ember nem akadt, aki azt írta volna: Ida, szörnyű lehet, együttérzünk veletek.

    Innentől kezdve, meg kell mondjam, utálom a twittert, és a “közösségi” jelző rossz tréfa.

  • HCsilla

    Reply Reply 2010. január 02. szombat

    Rövid leszek: jó volt!

    És köszi!

    Üdv:

    🙂 Csilla 🙂

  • Nagy Eszter

    Reply Reply 2009. december 29. kedd

    Köszönöm Ági, jót főztél, várom a folytatást!

    Bár szerintem is 2011-ben kezdődik az új évtized, ez nem változtat azon, hogy újra hasznos anyagot állítottál össze. 🙂

  • Kovács Magdolna

    Reply Reply 2009. december 29. kedd

    Rövid és lényegretörő, Ági – no meg praktikus is az oldalakkal, melyek segítenek gyakorlatban használni a közösségi site-okat.
    Gratulálok!

  • Anikó

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Kedves Ági!

    Én személy szerint reméltem, hogy nem jön el az az idő, amikor ezekkel az eszközökkel élnünk kell, pedig a marketing-előrejelzések már két éve a közösségi oldalak üzleti szerepének felerősödését hajtogatják. Nekem nem tetszik sem a twitter, sem a többi emltett internetes közösségi fórum – de az ember nem mindig foglalkozhat pusztán azzal ami tetszik, ugye?

    A munkád – mint mindig – messzemenően kiváló, köszönöm:)

  • Szilágyi Anett

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Nagyon ötletes, szellemes!

  • $Norbii$

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Még mindig nem tudok hozzászólni a nevemmel (Ági még mindig blokkolva vagyok?), csak azt akartam írni, hogy végre eljött ez az idő is, hogy a közösségi marketing elemek is beépülnek a találati listába.

  • Koós Gyula

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Már elnézést kérek kedves Ágnes, de Ön nem ír, helyesen! A következő évtized 2011-ben kezdődik, vagyis jó 1 év múlva! Kérem tegye el ezt a cikket a következő év végére!

  • Mester Éva

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Nagyon tetszik, egyszerre szórakoztató és tanulságos. Várom a folytatást!

  • admin

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Én is meglepődtem rajta, de az évtized 2000-ben kezdődött, nem 2001-ben…

  • Chi*** Csapó Ida

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Csatlakozom az előttem szólókhoz – szuper, Ági!

    Mestere vagy a szórakoztatásnak is. Azt már nem is említem, hogy a témák terén előljársz – mindenki tanulhat tőled, nem is keveset, aki csak akar, aki nyitott erre.

    Bőséges-boldogságos BUÉK mindenkinek!
    Ida*** szeretettel

  • Zoli

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Ági, én úgy tudom, hogy még csak 2009-et írunk jelenleg, vagy csak nálam telik ilyen lassan az idő?

  • Vidi Rita

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    :)))
    Hát kész vagyok a műsortól teljesen 🙂 Ez nagyon profi Ági, bár tőled mégis mit várhatnánk ;)) Gratula!

  • Kollár Gabi

    Reply Reply 2009. december 28. hétfő

    Köszönöm, Ági.
    Megint tanultam valamit, várom a folytatást.
    Boldog és eredményes Új Évet kívánok.
    Gabi

Leave A Response

* Denotes Required Field