Nem megy a hirdetés? Most lehet kérdezni!


Nem tudod, miért nem kattintanak elegen a Facebook hirdetésedre? Hiába hirdetsz nem hoz eredményt? Szeretnéd tudni, mik a jó kattintási arányok? Ma felteheted a kérdéseidet a Facebook hirdetésekről!

Miről kérdezhetsz?

Például:
– Hogyan állíts be célcsoportokat, remarketinget a Facebookon?
– Jó-e a hirdetésed szövege?
– Milyen képet kéne választanod?
– Hogyan célozhatsz egy adott célcsoportra?
– Érdemes-e külön mobilra hirdetni?
– Mekkora célcsoportra érdemes hirdetnem?
– Miért nem működik a hirdetésem?

Gyakorlatilag bármiről, ami a Facebook hirdetéseiddel kapcsolatban számodra jelenleg fejtörést okoz.

Kérdéseidet legkésőbb október 24-én éjfélig várom a hozzászólások között.
Válaszolni írásban legkésőbb október 25-én szerdán éjfélig fogok.

Várom a kérdéseidet 🙂

85 Comments

  • Meli

    Reply Reply 2017. október 25. szerda

    Kedves Ági!

    Hogy lehet hirdetni egy olyan megfoghatatlannak tűnő szolgáltatást, mint a korrektúra?

    Már jó páran rájöttek, hogy a „helyesírás magas presztízsértékkel bíró ajánlás”, de mi van azokkal, akiknek még arról is beszélni kell, hogy a korrektor egy külön szakmát képvisel? És hogy egyáltalán nem mindegy, milyen szöveget adnak ki a kezükből…

    Azt vettük észre, hogy sokan pl. egy könyvnél rengeteget költenek a dizájnra, de megjelenés előtt nem nézetik át a szöveget, amivel többet ártanak maguknak, mint gondolnák. És sajnos a honlapoknál, Facebook-bejegyzéseknél is kihagyják ezt a lépést. (Például külföldön sokkal jobban figyelnek erre.)

    Mi ebben szeretnénk segíteni, főleg ott, ahol szinte nap mint nap meg kell küzdeni azért, hogy magyarul beszélhessünk.

    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Itt elsőként nem a szolgáltatást kell hirdetni, hanem sok-sok tartalmat gyártani arról, mi a különbség az igényes és az igénytelen kiadvány között, írni arról, milyen félreértéseket okozhat egy észre nem vett félregépelés mondjuk egy katalógus szövegében vagy egy termékleírásban. Humorosan is meg lehet közelíteni: keresni vicces hibákat termékleírásokban, használati útmutatókban, amik rávilágítanak, milyen fontos, hogy valaki átnézze a szövegeket.

      Facebook bejegyzéseknél ne is gondolj rá, hogy bárki igénybe fogja ezt venni, ott a gyorsaság a fontos, honlapoknál, hosszú időtávra szánt leírásoknál, bemutatkozó szövegeknél, amit évekig használni fognak viszont annál fontosabb. Ezt is elsősorban blogbejegyzésekben és hírlevelekben kéne kommunikálni.

      Tehát, amit neked tenned kell hirdetés szintjén:
      – összegyűjteni azokat a célcsoportokat, akiknek szükségük lehet a szolgáltatásodra
      – és nekik hirdetni egy hírlevelet, ami abban segít, hogyan legyenek igényesebbek a kiadványaik, a szövegeik,
      – aztán ebben a hírlevélben (és mellette a blogban) edukálni a követőket, hogy nyitottabbá váljanak a szolgáltatásotokra,
      – és a követőknek bizonyos időközönként felajánlani, hogy ha mostanában tervenek új kiadványt, akkor nézessék át veletek – és erre a munkára adni egy jó ajánlatot (az árajánlatkérés is nem jó, találjatok ki csomagárakat)

  • Kritti

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Lenne nekem is kérdésem:
    Fb-hirdetés esetén milyen napi összeggel érdemes elindulni?
    Csak a fb-on vagyunk, vidéki városban van a cipőbolt!
    Ahogy Margit is írta, szeretném kicsit “aktivizálni” a közönséget, több megosztás, több hozzászólás….
    Olvastam valahol, hogy a posztban ezt ki kell írni, hogy pl. ha tetszik megoszthatod v. ilyesmi, de ez így nem működik….

    Köszi!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Amikor beállítod a célcsoportot, nézd meg, hogy egy adott napi összeggel, milyen elérést és konverziót jelez a rendszer (konverzióra beállított hirdetés esetén), vagy milyen kattintási számot (kattintásra beállított hirdetés esetén). Mennyi vásárlót szeretnél? Ha azzal számolsz, hogy átlagosan 100 látogatóból 1 vásárló lesz, akkor elegendő-e annyi vásárló, amennyit a beállításoknál mutat a rendszer. Ha igen, szuper, ha nem, emelni kell a napi összegen.

      A napi összeg attól is függ, milyen gyorsan szeretnéd elérni a teljes célcsoportot. Ha már csak 2 nap van hátra az akcióból és azt szeretnéd, hogy a célközönség egésze tudomást szerezzen róla, érdemes magasabb napi összeget beállítani, míg ha ez egy folyamatosan futó hirdetés, akkor lehet kisebb az összeg.

      Arról, hogyan érj el sok megosztást itt írtam: https://facebook.com/notes/gazdagmami/mit-tegyél-hogy-sokan-osszák-meg-a-facebook-bejegyzéseidet/10150819047889959/

    • Meli

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Nagyon szépen köszönöm a választ!

  • Szabó Anna

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Pár hét múlva nyitjuk állateledel és felszerelés üzletünket. Ezt készülök reklámozni főként a közelben élő embereknek. Célom nem a több ezer követő, hanem a vásárlóim megtalálása, akiknek diszkont áron tudom tovább értékesíteni a termékeimet (ezért nyitási akciót nem is hirdethetek, mert mi nem csak nyitáskor kínáljuk kedvező áron a termékeket, hanem egész évben).

    Elég nagy az átmenő forgalom, lehet hogy nem is csak a környéken élőket kéne megcéloznom?! Azokat esetleg be tudom célozni, akiknek a munkahelye van a közelben?
    Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget.

    Üdv.,
    Anna

    A célcsoport érdeklődés szerint értelemszerűen az állatok, de ezen kívül hogyan tudom megnézni hogy pl.a különféle állatos csoportokon belül melyek még az emberek érdeklődési körei?

    Esetleg bármiféle ötleted, javaslatod van- örömmel fogadom és hálásan köszönöm.
    Sajnos eléggé kezdő vagyok a facebook oldal kezelésében és így a hirdetésekkel kapcsolatban is. (weboldalam, webshopom nincs)

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Ha új boltot nyitsz, kötelező nagy felhajtást csinálni a nyitásból, mert pont ezzel szerzed meg azokat az első vásárlókat, akik utána törzsvásárlók lesznek! Az akció nem szükségszerűen azt jelenti, hogy az árakkal mész lejjebb, adhatsz az első vásárlóknak valamit ajándékba, vagy rendezhetsz kutya- és cicaszépségversenyt a boltban (mondjuk mindenki behozhatja a kutyusát a nyitás hetében,, lefotózzátok, kiteszitek a Facebookra és akié a legtöbb lájkot kapja, az nyer)

      Csoportokon belül nem tudsz érdeklődési körökre keresni, viszont, azt meg tudod nézni, hogy akik bizonyos témába vágó oldalakat kedvelnek, azok milyen oldalakat lájkoltak még itt: https://www.facebook.com/ads/audience_insights

  • Eszter

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági!

    Étrend-kiegészítőket forgalmazó webáruházban egy gyerekeknek készült terméket hirdetünk a bolt felkeresése gombbal – elégedett vásárlói ajánlásokkal. Napi 2500 Ft-os hirdetési költéssel -hideg hirdetéssel – 8000-9500 embert érünk el, ebből változóan kb. 70-100 kattintás megy a boltba és ebből kb. 35-120 ezer forintnyi forgalmat generálunk.

    1. Jónak mondható-e ez a kattintási arány vagy ilyen megjelenésszám mellett kevés ez az átkattintás?
    2. Miért lehet az, hogy szeptember hónapban ugyanennyi hirdetési ktg mellett napi 15 000 embert is elértünk, most meg a 10 000-et sem érjük el, bárhogy variálom a célközönséget és a kreatívot?
    3. Normális-e az, hogy egy adott kreatív egy adott célcsoport felé kb. 10 nap – 2 hét alatt drasztikusan veszít a hatékonyságából, romlik a kattintási arány és a generált forgalom.
    4. Miért nem tudom a célközönség szűkítésénél kizárnom az fb oldalam kedvelőit? Egyszerűen nem veszi FB figyelembe, beállítom, majd mentés után nem jeleníti meg ezt a szűrőt.
    5. Ha hasonmás célközönséget (kb. 60 000 fő) készítek a vásárlóimból, akkor azt még érdemes tovább szűkítenem életkor, nem alapján?

    Köszönöm, ha néhány kérdésemet megválaszolod 🙂

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      1. Igen, ezek teljesen jó arányok.

      2. Az október idén nagyon gyenge volt mindenkinek Facebook hirdetés elérési szempontból, ennek több oka is lehet:
      – nyáron a nagy melegben kevesebbet Facebookoztak az emberek,
      – szeptemberben mindig nagyobb a forgalom ehhez képest az október mélyrepülésnek számított (pedig összehasonlítottam a tavalyi októberrel és az sem sokkal erősebb),
      – ha egyszerre túl sokan hirdetnek, illetve valamilyen okból a nagyobb cégek is erőteljesebben hirdetnek, akkor csökken az elérés (pl. választási kampányok idején, karácsonykor, fekete pénteken)

      3. Igen, ez normális. Idővel a célcsoport tagjai már többször is látják a hirdetést, ezért már figyelmen kívül hagyják. Ilyenkor érdemes felfrissíteni a hirdetést új képpel, új szöveggel és megint elindítani ugyanannak a célcsoportnak.

      4. Ez valami bug lehet a Facebook rendszerében (néha vannak ilyenek, de csak átmenetiek), vagy a böngésződ okozza a problémát. Néha meg szokta oldani az ilyeneket, ha kitörlöd az cookiekat a böngésződből, újraindítod és úgy lépsz be megint, vagy, ha másik böngészőből mész be.

      5. Igen. Én úgy szoktam csinálni, hogy megnézem a korábbi statisztikákat, hogy akik vásároltak azok jellemzően hol élnek, milyen életkorúak, milyen neműek és aszerint szűkítem le a hasonmás célcsoportot.

  • Kornélia

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!
    Nagyon köszönöm a lehetőséget!
    Ha a személyiség és képességfejlesztő programom komplex és a célcsoportom is széleskörű hogyan érdemes hirdetni? Külön kell választanom a témaköröket vagy a Facebookon egy oldalon belül hirdethetek, csak külön csoportokat rendeljek hozzá? A fő célcsoportom a kisgyermekes anyukák, de fiatalok és idősek is ugyanúgy érintettek lehetnek. Sajnos még nincs honlapom és tudom, hogy rá kellene mennem a tartalommarketingre, de bizonytalan vagyok. Szóban, személyesen sokkal jobban el tudom adni a szolgáltatásaimat, mint írásban. Szóval hogyan kezdjem, ha anyagi eszközeim még szerények?
    Korábban már hirdettem, de nem hozott nagy eredményt. Inkább a kapcsolati rendszeremmel tudtam eddig dolgozni.
    Mivel tudnék minél több lájkolót és ügyfelet szerezni a szolgáltatásomnak?
    Köszönöm a válaszodat!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Ha jobb vagy a személyes kommunikációban, akkor ne direktben a szolgáltatásodat hirdesd, hanem hirdess meg ingyenes személyes előadásokat (1-2 órás) vagy nagyon olcsón is adhatod ezeket (néhány ezer Forint) érdekes témákban, amik az egyes célcsoportokat érdekelhetik (mindegyik fókuszáljon más-más célcsoportra) és azoknak, akik eljönnek az előadás után személyesen mondd el, hogy mi is a programod, hol lehet rá jelentkezni stb.

  • Diana

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági.

    Kezdő vállalkozásom van, kb egy hónapja indult a oldalam.
    Online oktatás, alsós matek egyelőre.
    Eddig posztokat hirdettem meg. Igyekszem minden nap kitenni valamit. Bizalomépítés céljából, amivel a honlapomra irányítom a olvasókat.
    Vannak ingyenesen megnézhető videó anyagok, leckék, amelyhez regisztráció szükséges.
    Így most van kb 230 követőm a fb oldalon, és a honlapomat kb 300-an látogatták meg.
    Ma végre sikerült két hirdetést is létrehoznom, egyiket oldalkedvelésre a másiakt bejegyzés aktivitásra állítottam 3napos időtartamra.
    Eladással még nem próbálkoztam, kevésnek gondolom a látogatók számát és a fb oldal kedvelőit is (amiből 85 lájkoló nem is releváns).
    Kérdések:
    1. Jó úton járok-e? Az eddigi eredmények milyennek számítanak? A statisztikákat is nézem, analitics, az átlagos oldalon eltöltött idő 2-3 oldal, persze vannak akik több videót is megnéznek.
    2. A hirdetések milyen tipusát mikor érdemes alkalmazni? Erről jó lenne valami konkrét írás, hol keressek? A fb leírásait is olvasom, de néha kevésnek tűnik.
    3. Mennyi oldallátogató, kedvelő esetén érdemes remarketinggel foglalkozni? És eladáshoz mennyien szükségesek legalább?
    4. Hány napos hirdetéseket érdemes létrehozni? Gondolom ez több dologtól függ.
    5. A 300 weboldal látogató alapján készítettem egy hasonmás csoportot és azoknak adtam fel az egyik hirdetést. Ez jó ötlet-e?
    6. Célzás: van amikor célzok az ország területére, de van amikor csak nagyobb városra,korban igyekeztem betájolni kiknek lehetnek alsós gyerekei , nőket állítottam be, mert szerintem ők többet foglalkoznak a gyerekekkel, és a szülők legyenek 6-8 ill 8-12 éves gyerekkel. Valamint egyé bérdeklődés oktatás, tanulás, matematika, alsós matek. Mit érdemes itt még beállítani? Jók-e szerinted ezek a beállítások? Pl. jó lenne fizetőképes vásárlókat szerezni, de őket hogy találom meg?
    7. Többen nézik mobilon mint asztali gépen. Ebben az esetben vannak-e eltérések, amire jobban kelllene a hirdetéseknél figyelni? A hirdetés kinézetét mindig megnézem mobilra is.
    Szerintem lenne még kérdésem, de most abba hagyom :-).
    Köszi a segítséget

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      1. Ezek nem rossz számok így az elején és az, hogy sok időt töltenek az oldalon azt jelzi, hogy jól állítottad be a célzást, akik átmennek, azokat valóban érdekli a dolog.

      2. Ezt nem ilyen egyszerű megmondani, mindegyik típus sokféleképpen alkalmazható. (itt a reklám helye, az új tréningem sokat segít ebben is: http://gazdagmami.hu/treningek/hirdess-okosan/)

      3. A Facebook azt írja ki, hogy 1000 fő alatt nem fog megjelenni a hirdetés a remarketing listánál, az én tapasztalatom az, hogy már 500 főnél is szépen tud működni a remarketing lista.

      4. Nagy átlagban 3-5 naposakat. A szombat mindig gyengébb, ha spórolni szeretnél, azt hagyd ki és a hosszú hétvégéket is (de ez terméktől is függ, tömegtermékeknél, pl. ruháknál, kozmetikumoknál, a hétvége is jól működik, mert akkor ráérnek böngészgetni az emberek)

      5. Igen.

      6. Ha nem lokális a szolgáltatásod, akkor nem kell helyet beállítani, az jó ötlet, hogy csak nőkre célzol, mert többnyire ők aggódnak a matek miatt 🙂 Fizetőképes vásárlókra nem tudsz célozni, de nem is kell, mert a te bizniszed egy problémáról szól, amit anyagi helyzettől függően meg akarnak oldani a szülők, akinek fontos, az kifizeti az árát, mert segíteni szeretne a gyerekén.
      Érdemes lehet rácélozni azoknak a portáloknak az olvasóira, amik többet foglalkoznak az iskolás korosztállyal is, pl. családinet, családháló

      7. Arra figyelj oda, hogy mobilon nem jelenik meg a teljes hirdetés szövege, tehát a lényeget ne a hírfolyamleírásba tedd, hanem a szöveges leírásba.

      • Diana

        Reply Reply 2017. október 25. szerda

        Köszi 🙂

  • Marcsi

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági 🙂

    Nagyszerű ez a lehetőség! Kozmetikusként, gyógymasszőrként és aromaterapeutaként dolgozom. Az oldalamon elsősorban kezeléseimről, újdonságokról, visszajelzésekről, aromaterápiáról és a megtapasztalásaimról írok… Az elmúlt hónapokban kezdtem igazán figyelni az általad javasolt lehetőségeket, hirdetéseket, melyek új ismeretségeket, vendégeket hozhatnak a praxisomba… Az elmúlt időszakban már próbálkoztam a hirdetésekkel is…de nem igazán hoztak átütő sikert… A vendégeim, akik ismerik a munkámat…szeretik az olajkeverékeimet, masszázsolajaimat..de hát akik még nem engem választottak…természetes, hogy kissé bizalmatlanok. Nagyon szeretném ha a kezeléseimet itt a facebook oldalon is “el lehetne adni”… Kérlek segíts nekem abban, hogy egy ilyen témakörben mit kellene másként csinálnom és hogyan?
    Ez a blogom, melyet igen sokan olvasnak a világban, de természetesen nem kifejezetten ez a cél hanem, hogy eljöjjenek hozzám, vásároljanak tőlem..és idővel bizalmat is kialakíthassanak velem a vendégeim, vásárlóim 🙂
    Ez a blogom:
    http://noivarazs.blogspot.hu/
    Ez pedig a facebook oldalam linkje:
    https://www.facebook.com/noivarazs.muhely/?ref=bookmarks
    Köszönöm szépen, hogy időt szentelsz a soraimra…és esetleg rápillantasz az oldalaimra is.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Idegeneknek elsőként az írásaidat kéne hirdetned pl. írhatnál arról, hogyan érdemes olajat választani, milyen problémára lehet megoldás az aromaterápia, hogyan segítsünk a makacs nyakfájáson, hátfájáson stb. Minden cikk alatt legyen ott egy kis bemutatkozás rólad és az, hol tudnak bejelentkezni (szerencsésebb az online bejelentkezés és időpontkérés, mint a telefonos)

  • Nagy Tímea

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági!

    Rendszeresen hirdetünk a facebookon. Azt vettem észre, hogy korábban ugyanazzal a célcsoportos beállítással több embert értünk el ugyanakkora költségkerettel, mint most ősszel. Nem lehet, hogy a facebook így emelt árat? Adott összegért már nem ér el annyi embert, mint korábban? vagy változtatni kell újra a célcsoport beállításokon? Sétákat rendezünk helyieknek, és a séta tartalmától függően vannak belőve a célcsoportok. Köszönöm válaszod előre is.

    Üdvözlettel:
    Timi

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Nem emelt árat a Facebook. Szeptemberben kimondottan jók voltak az elérések, most októberben lecsökkentek, de ez csak a magyar piacra volt igaz és nem minden célközönségre. Ennek sokféle oka lehet, én gyanítom, hogy már a jövő évi választási kampány miatt elkezdtek a nagyobb pártok is többet hirdetni és amikor nagyobb cégek, szervezetek dömpingben hirdetnek, visszaesik az elérés (pl. fekete péntek környékén, amikor az összes nagy webáruház hirdet, mint az őrült).

      Amit ilyenkor lehet tenni, hogy több olyan organikus posztot kell csinálni, aminek nagyobb az elérése (pl. élő videók) és utána azoknak hirdeni, akik abban aktívak voltak, illetve hírlevélfeliratkozást hirdetni és aztán eladni azoknak, akik feliratkoztak.

  • Kitti

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági,

    Ez egy szuper lehetőség nekünk is. Köszönjük!
    Nemrég nyitottuk meg a webáruházunkat, gyermek futóbiciklit forgalmazunk Ausztria és Németország területén. Természetesen van FB oldalunk, ahol elkezdtünk hirdetni/kiemelni, de egyelőre nem sok eredménnyel. Vannak ugyan like-ok (nem sok), de érzésem szerint azok sem valódiak, inkább fizetett vagy kamu profilok, ugyanis nem igazán a célcsoportunkból való, érdekes nevű/nemzetiségű férfiak.
    A hirdetésnél állítottam be célcsoportra szűkítést (területi, életkori szűrőt illetve érdeklődési körnél is kiválasztottam azokat, ami kisgyerekkel, ajándékkal, játékkal…stb kapcsolatosak.
    Hol rontottam el? Mit nem állítottam be jól? Érdemes egyáltalán FB-on hirdetni vagy más marketinges eszközökkel nagyobb eredményt lehet elérni?

    Köszönettel,
    Kitti

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Nézd meg, milyen országból érkeznek ezek a kamu profilok és a Facebook oldalad beállításaiban az “Ország szerinti korlátozások” résznél állítsd be azokat az országokat (amit érdemes beállítani: India, Indonézia, Pakisztán, Banglades, Szíria, Egyiptom, Afganisztán, Tunézia, Algéria, Marokkó, Törökország, mert a legtöbb kamu lájk innen érkezik.

      Futóbiciklit jellemzően az 1,5-4 éves gyerekek szülei keresnek. Az érdeklődési köröket állítsd be és az életkort. Az érdeklődési körnél megjelölhetsz olyan oldalakat, amiket ezek az szülők olvasnak:
      – szülőknek szóló portálok,
      – az ovis korosztály szüleinek szóló blogok, portálok,
      – más hasonló oldalak, amik gyerekbiciklit, kismotort és hasonlókat árulnak,
      – sportáruházak (tipikusan, aki szívesen vesz ilyesmit a gyerekének, az elsőként sportáruházban gondolkodik)

      A demográfiánál meg állíts be korosztályt (30-50 között), és azt, hogy “szülők kisgyerekkel”

      A Facebook mellett neked még érdemes lehet a Google Adwordsben is hirdetned kulcsszavas hirdetéssel és a display hálózaton azoknak, akik ilyen témában olvasnak cikkeket éppen a neten.

  • Boglárka

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!
    Macskás baglyos kézműves termékekkel hogyan lenne célszerű megcélozni a célcsoportot?
    Pl van több létező macskafan csoport, de hogyan tudom elérni az ott található embereket? Hamarosan összekrampácsolódik a webshop, de hogyan, tudom majd beindítani? Milyen reklám, marketing lenne célszerű, úgy, hogy nem sok pénzem van rá?
    Előre is köszönöm a válaszodat! Minden jót kívánok!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Csoportokra nem tudsz hirdetni, viszont hirdetésfeladáskor az érdeklődési köröknél beállítható a macska. De nem feltétlenül csak ők a célcsoportod, sokkal inkább azok, akik szeretik a jópofa és szép dolgokat, ezért beállíthatsz olyan webáruházakat célcsoportnak, ahol kézműves termékek vannak, szép dizájner termékek, vicces vagy különleges tárgyak.

      A te terméked tipikusan szerelemtermék, ezért elsősorban posztokat hirdetnék, amiben látszik a termék, benne van milyen és már a hirdetésbe bele lehet írni, hogy “Tetszik? Már csak 3 van belőle, vidd el most!”

  • Márti

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Köszönöm a lehetőséget.
    Ha egy bizonyos helyszínen tartandó tanfolyamot hirdetek (célcsoport megvan, kor, nem, és érdeklődési kör), milyen típusú hirdetés lenne a legcélravezetőbb?
    Kisbabás anyukáknak hirdetek, de nyilván első látásra nem biztos, hogy beleszeret a hirdetett tanfolyamba,hiszen nem ismeri, hogy miről van szó, vagy hallott róla valakitől, de ettől nem biztos, hogy tudja, hogy ez milyen jó volna neki.
    Eseményt szoktam hirdetni, de nagyon sokat költök rá, és egyáltalán nem tudom kiszámítani az eredményt. Ami egyszer működik, máskor nem.

    Tudom, a remarketinget kellene megtanulni. De mégis mivel tehetném jobbá az elérést, és hogy a megfelelő anyukákhoz jusson el az eseményem? Vagy mivel kezdjem, és kinek a hirdetést, hogy végül kedvet kapjanak a tanfolyamhoz is?

    Köszönöm szépen!

    Üdv,

    Márti

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Egy lépésben nem jelentkeznek az emberek egy ilyen tanfolyamot, tehát több lépésben kell gondolkodnod:
      1. meghirdetsz egy érdekes blogbejegyzést a témában és a blogbejegyzés végén egy bannerben hirdeted a tanfolyamot.
      2. meghirdetsz egy blogbejegyzést, aztán meghirdetsz ugyanannak a célcsoportnak mégegyet és még egyet, akik valamelyiket olvasták, azoknak remarketing hirdetésben hirdeted a tanfolyamot.
      3. egy hírlevelet hirdetsz és akik feliratkoznak azoknak adsz el (ez mindig sokkal hatékonyabb, mint a “hideg” eladás)

  • Eszter

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Köszönöm szépen a lehetőséget.
    Eddig csak egyszer próbálkoztam a hirdetéssel, de nem hozta meg a várt sikert.
    Milyen adatokat célszerű megnézni, amiből kiderülhet, hogy mit rontottam el?

    5 napig hirdettem, 12 022 megjelenésem volt, de csak 5 új feliratkozóm lett.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Először is meg kell nézni hányan kattintottak a hirdetésre. Állítsd be a nézetnél a legördülő menüben azt, hogy “Teljesítmény és kattintások”, majd keresd meg a CTR oszlopot! Ha 2% alatti, akkor a kattintás volt kevés.

      Ha legalább 100-an átkattintottak és 1 sem vásárolt, akkor az oldallal és az ajánlattal lehetett a gond és nem a hirdetéssel.

      • Eszter

        Reply Reply 2017. október 25. szerda

        Kedves Ági!

        Köszönöm, megnéztem a CTR adatot, 40 fő volt. Kevés volt a kattintás.

  • Bedo Eva

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági,
    Nagyon örvendek ennek a kérdezős lehetőségnek, mert ez az online marketing nekem még nagyon zavaros. A cégemet 2011 ben inditottam(Préselt virágokkal foglakozok, mostanra eléggé jól megy, de nem online. Már rájöttem, hogy az igazi jövő az az online piacban van, ezért most már saját oldalt inditottam, és tanulok mindent…
    Már blogot is irok, nem mindennap, de aránylag rendszeresen. Ez csak magyarul megy persze.
    oshiban.blogspot.com cim alatt.
    Mennyira hatarozzák meg a cimkék a kereső hatékonyságát. És miért nem kattintanak az oldalra sokan, attól eltekintve hogy nagyon sokan lattak a hirdetést.
    Én Romániában élek, igy hat az oldalam is kétnyelvű. Mert ugy nem csinálhattam két oldalt, egy románt és egy magyart.
    Min kellene valtoztassak, mit csinaljak maskent?
    Egy csodalatos hetet kivanok Neked.
    Es a neved CsodaMami kellen hogy legyen, hiszen annyi emberen segitesz, hogy ez már csoda.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Köszi 🙂

      A címkék segíthetnek benne, hogy a keresőből több látogatód jöjjön, de csak akkor, ha olyan kulcsszavakat használsz a címkékben, amikre keresnek az emberek a Google-ben.

      Ha sokan látják a hirdetést és nem kattintanak, annak általában az az oka, hogy vagy nem a megfelelő célcsoporthoz jutott el a hirdetésed vagy nem megfelelő a szövege, nem elég érdekes, ezért nem kattintanak rá.

  • Ákos

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági,

    Számunkra is nagyon jókor jött ez a lehetőség, nagyjából egy hete lett kész a webshopunk és most tervezzük feladni az első hírdetéseinket.

    Mi női táskákat tervezünk és készítünk el sajátkezűleg. Nyugat európai piacra tervezzük értékesíteni őket.

    Egy nem régi cikkedben azt javasoltam, hogy aki pl. divat cikkeket forgalmaz és esetleg van webshopja az inkább használjon like szerző hírdetést mert később a likeolókból vásárlók lehetnek. Ránk eléggé stimmeltek a leírások és megtetszett az ötlet és mivel van sok jó minőségű képünk a táskákról (és később könnyen készíthetünk még sok jó, új képet amivel fenntarthatjuk az érdeklődést) így bele is szeretnénk vágni ebbe a hírdetésbe.

    A hírdetéseinket olyan nőknek fogjuk feladni akik 25-45 évesek és akiket érdekelnek a táskák. Olvastam, hogy véleményed szerint fel kell tenni a kérdést, hogy Miket vásárolnak? Miket néznek? Miket olvasnak? – de esetünkben elég jól behatárolja csak a “táska” az érdeklődési kört. Mi a véleményed erről, túl kevés lesz ez így?

    Továbbá, nem tudjuk eldönteni, hogy jobb lenne-e egy olyan országba feladni a hírdetést ahol kicsit(vagy akár nem is annyira kicsit) rosszabb a gazdasági helyzet de kétszer – háromszor annyi likeot kapnánk ugyan annyi pénzért, mint egy erősebb gazdaságú országban. Például Olaszországba kapnánk kicsivel több mint dupla annyit mint Ausztriában. Szerintünk érdemesebb lenne ebben az esetben a vevőképesebb Osztrákokba befektetni. Mi a véleményed erről?

    Illetve plusz kérdésként: Szerinted melyik nyugat-Európai ország lenne a nyerő számunkra?

    Köszönjük szépen a válaszodat!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      A táskaimádók nagyon jó célcsoport, ez elég lehet, különösen egy nagyobb országban (de még itthon is), esetleg be lehet még mellé venni a bizsuk és a divat iránti érdeklődést is, mert a két szenvedély általában együtt jár 🙂

      A nemzetközi terjeszkedéssel kapcsolatban az a tapasztalatom, hogy a legegyszerűbb elsőként a szomszédos országokban indulni, mert ott nagyon hasonló a piac, de pl. Lengyelország fizetőképesebb és sokkal nagyobb a vásárlási kedv, Románia dupla akkora, mint Magyarország és a gyengébb fizetőképesség ellenére sokkal nagyobb a vásárlási kedv (divatcikkekben különösen). Nyelvileg ez talán nagyobb akadálynak tűnik, de hirdetési szempontból könnyebb elérni őket és a fizetési, szállítási szokások is nagyon hasonlóak.
      A következő jó választás valóban a német nyelvű piac és azon belül Ausztria, de az már valóban sokkal drágább hirdetési szempontból. Viszont itt érdemes azt is figyelembevenni, hogy a németeknél hasonlóak a vásárlási szokások és a két országban együttvéve viszont már sokkal nagyobb piacot érsz el hasonló hirdetési árakon (esetenként együtt még alacsonyabb is lehet, mint csak Ausztriára hirdetni).
      Az olasz piac nagyon tagolt és divat témában nagy a verseny, ezért arra nem fókuszálnék.

  • Gabi Gabi

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!
    Nagyon köszönjük a lehetőséget. Az egyik hátizsákos utazásomról írtam egy kalandregényt, a kaland mellett azonban hasznos információkat is találnak benne azok, akik hozzám hasonlóan hátizsákkal kívánnak az adott országban útra kelni. Nyomtatott példány nem lesz belőle, hanem e-book, a sok-sok színes kép miatt ez költséghatékonyabb. A facebook-on egy ideje írok egy blogot, ahova próbálok rendszeresen posztolni, az elmúlt héten elég sok emberhez eljutott két bejegyzésem, de még csak 340 ember kedveli az oldalt. A megjelenő e-book-ról eddig nem tettem említést. A blogban egy későbbi utazás részleteiről számolok be, nincs köze a könyv tartalmához. A kérdésem az lenne, hogyan tehetném azokat az embereket vásárlóvá,akiket elértem a bloggal? A kiadó figyelmeztetett, hogy Magyarországon egyelőre nagyon kevesen, a vásárlók 5%-a vesz csak e-könyveket, azonban én a fent említett okok miatt csak ezzel tudok próbálkozni. Gondolom, valamilyen ajándékkal vonzóbbá tudnám tenni az e-book vásárlást. Milyen ajándékot javasolsz egy ilyen könyv mellé, vagy nem is az ajándék lényeges ebben az esetben? Karácsony közeledtével többen vásárolnak könyvet. Van valami ötleted azzal kapcsolatban, hogy ebben az időszakban milyen hirdetéssel hívhatnám fel az emberek figyelmét egy indiai utazással kapcsolatos kalandregényre/útikönyvre? Megtisztelő válaszodat előre is köszönöm. Üdv: Gabi

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Itthon valóban kevesen vesznek e-könyveket csak úgy maguktól, ha azonban kommunikálod egy kampányban az ebook előnyeit (magaddal tudod vinni a mobilodon, tableteden stb.), akkor már megveszik. Viszont karácsonykor a fa alá nem lehet betenni, ezért csak maguknak vesznek ilyesmit.

      De választhatod azt az utat is, hogy csinálsz egy előrendelési kampányt, amiben a rendelők megrendelés és fizetés után megkapják az ebookot, elkezdhetik olvasni és az így keresett pénzből kinyomtatod a könyvet, az előrendelők 2-3 hét várakozás után megkapják a könyvüket nyomtatott formában is, a maradékot pedig már papírkönyvként adhaod el.

      Olyan lehetőség is van, hogy megkeresel egy ebook olvasó forgalmazót és csináltok közösen egy olyan akciót, hogy aki rajtad keresztül vesz olvasót, az megkapja hozzá a könyvedet (nyilván te itt az eladás utáni jutalékból részesülnél, tehát úgy adnál el könyvet, hogy nem a könyvet adnád el)

  • Márta

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia
    Hogyan lehet a hirdetés kattintásonkénti árát csökkenteni?
    Hogyan lehet növelni a relevanciapontszámot?
    Köszönöm.

    • Gabi Gabi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Nagyon köszönöm Ági.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      A relevancia azon múlik, mennyire jól van beállítva a célcsoport, ha 5 alatti, az azt jelenti, hogy nem a megfelelő csoportnak hirdetsz, túl széles a célzás. Ilyenkor vagy vegyél le a célcsoportból és célozz szűkebben (5-10000 fős célközönség maximum), vagy célozz más csoportra.

      A kattintásonkénti ár csökkentésének több módja van:
      – izgalmasabb szöveget írsz vagy figyelemfelkeltőbb képet teszel a hirdetésbe, hogy többen kattintsanak,
      – pontosabban állítod be a célzást,
      – más hirdetésformátumot használsz, pl. videóhirdetést vagy több képből álló hirdetést.

  • Dorottya

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Ingatlanközvetítéssel foglalkozom. Csináltam egy oldalt FB hirdetési kampányhoz, melyet nem titok egy sikeres kolléga mintájára készítettem el, az ő ajánlására. Az ingyenes szolgáltatás egy piaci ármeghatározás. Kimondottan déli régióra specializálódtam, célcsoportom a 45 felettiek, mert nekik több támogatásra van szükségük ingatlanuk értékesítéséhez. Az eredmény siralmas.Közel 8000 emberhez jutott el és csak 1 jelentkezett… A hirdetési szöveg: Ha nem csak árulni, de el is szeretné adni ingatlanát, kérje ingyenes értékbecslésünket, illetve hasonlók. Lehet, hogy valami mást kellene hirdetnem? Mást kellene felajánlanom? Vagy a hirdetési szöveg rossz, vagy a landing page? Köszönöm, ha ránézel.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Próbáld meg a fiatalabbaknak hirdetni, akár már 25 éves kortól, valószínűleg sokkal jobb eredményt fog már önmagában ez is hozni.

  • Andi

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Annyira örülök ennek a lehetőségnek!! Meg tudom kérdezni, ami nagyon foglalkoztat.. köszönöm!!

    Szépségszalonunk körül sok külföldi él és dolgozik. Nagyon ‘hideg’ vendégek.
    Próbáltam őket hírdetéssel megcélozni nemrég, de semmi eredménye nem volt.

    Angolul beszélő kozmetikust hírdettem, mert elég ritka a nyelveket beszélő kozmetikus, akinek el tudja mondani mit szeretne, milyen bőrproblémái vannak, stb és a kozmetiikus érdemben angolul tud neki válaszolni, ajánlani, vagyis tudnak érdemben kommunikálni egymással…(ez volt a szövegezés fókusza is)
    Albumban feltettem egy ‘please come in!’ képet, szalon külső-belső képét, a kozmetikus képét is.

    Természetesen angolul szólt a hírdetés és a célzásnál a nyelvekhez sokat beírtam…. amerikaitól kínaiig.
    Földrajzilag a szalonunk környékét céloztam meg 3 km-es körzetben és egyéb fontos pontokat is beállítottam.

    Van angol nyelvű landing-page is, amin bővebben kifejtem miért is jó ha hozzánk jön, stb

    Mi lehetett a gond, hogy 0 jelentkező volt….. valamin javítanom kellene, de nem tudom, hogy min.

    Kedves Ági, nagyon várom a válaszodat ! Hálás köszönettel!!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Először is meg kéne nézni, mennyi elérése volt a hirdetésednek. Lehet, hogy túl kevesen látták.

      Ha több ezren látták, akkor meg kéne nézni, mennyien kattintottak:
      Állítsd be a nézetnél a legördülő menüben azt, hogy “Teljesítmény és kattintások”, majd keresd meg a CTR oszlopot! Ha 2% alatti, akkor a kattintás volt kevés és a hirdetésen kéne javítani.

      Ha legalább 100-an átkattintottak és 1 sem vásárolt, akkor az oldallal és az ajánlattal lehetett a gond és nem a hirdetéssel.

      Ahogyan behozhatod őket:
      1. vagy folyamatosan fusson a hirdetés, hogy állandóan lássák,
      2. vagy csinálj olyan 1-2 hetes akciókat, amiben valamilyen különleges kezelést kínálsz vagy ajándékot adsz, hogy rávedd őket, első alkalommal próbálják ki a kezelésedet.

      Nem Facebook hirdetés, de érdemes lenne körülnézned, hogy a környéken lakó külföldiek hova járnak be napi szinten, pl. kisboltba, étterembe, kávézóba és ezeken a helyeken hirdetned (szórólap, közös kuponos ajánlat, amivel egymást ajánljátok)

  • Nagy Mária

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Üdv.Kedves Ági!!!
    Az Aegon biztosítási tevékenységemhez sok ügyfelet. Szeretném ha megértenék,
    hogy a nyugdíjhoz előtakarékosság, gondoskodás kell.

    A száraz tészta készítő cégembe pedig sok-sok-sok vevőt.
    (persze vannak, lesznek ajándékok is.)
    Igazi házitészták.

    Üdv.
    Marcsi

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Ahhoz, hogy ezt megértesd nem elég egy sima hirdetés: sok-sok blogbejegyzés kéne írnod, hírlevelet indítanod, ami segít megérteni, miért is fontos ez, miért kell rá előre gondolni.

      A száraztészta hálásabb téma, mert enni mindenki szeret 🙂 Itt alapvetően elég néhány olyan hirdetés, ahol van egy közeli fotó egy tésztaételről vagy magáról a száraztésztáról és egy kis nyálcsurgatós szöveg, pl. “Egy finom túróscsusza sok tejfellel, jöhet? Vigyél hozzá finom házicsuszát tőlünk!”

  • Szabóné Katona Eszter

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági!

    Ne haragudj, hogy eltünögetek, de az élet…
    3 évig poszt kiemeléseket hírdettem meg mostanában kezdtem komolyabban hírdetni. Feri könyve sokat segített, de még mindig hiányzik valami a tudásomban. A célcsoportomat szűkítem életkor szerint (25-50év) téma szerint (ADhD, Asperger, nevelés, család anyaság ilyeneket szoktam kiválasztani -igaz az a gond, hogy mind egyszerre? hopp na ez most elgondolkodtatott. Szóval nem tudom milyen fajta hírdetést állítsak be. A csalim az ingyenes teszt, sajnos nehezítésként kiadták a könyvet az anyukák nagy része a teszt után sztem megveszi, és nem veszi meg a képzésemet (online élő vagy hanganyag). Tehát, hogy forgalom vagy márka ismertség erre gondolok. A képzést is hirdettem már abszolut sikertelenül. Most jön a 4 szülinapom szeretnék majd valami akciót. Nekem ugye a cél a magyarországi bemutatása a nevelési módszernek. A teszt kitöltésével -kiértékelés után, nem mennek tovább az emberek, néhányan megveszik az e-bookot, van egy ingyenes csalim és egy fizetősöm (a módszert írtam le hosszabban a fiamon keresztül). Meg vagyok lőve…Köszönöm szépen, ha segítesz. Eszter

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Ezeket a célcsoportokat külön-külön kéne megcéloznod, nem egyben, mert az anyaság-család egy nagyon tág célcsoport, amiben még a nagyik is bennevannak, neked viszont a kisiskolás-óvodás gyerekek szülei a fő célcsoport. Nekik elsőként tartalmakat hirdetnék (blogbejegyzések) és hírlevelet, majd azoknak hirdetném a képzést, akik erre feliratkoztak vagy elolvasták a blogbejegyzéseket.

  • Anita

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Szuperérzékeny gyerekekkel foglalkozom, a gyerekeknek komplex stresszoldó terápiát a szülőknek tanácsadást szeretnék tartani. Még kialakulóban van az egész. Szeretnék egy oktatási vonalat is kialakítani a szülők számára, de előbb feliratkozókat kellene gyűjteni,ami igen nehezen megy. Hirdettem már többször a feliratkozó/csali oldalamat, de az eredeti szöveggel a facebook nem is engedte, hogy megjelenjen, mert szerinte sértette a gyerekek, nem derült ki milyen jogait. Teljesen értelmezhetetlen volt számomra. Ingyenes e-mail tanfolyamot és ajándék e-bookot kapnának a feliratkozók. A hirdetés végül egy átírt szöveggel 276 emberhez jutott el és senki sem kérte az anyagokat. Nem tudom mi lenne az igazán jó szöveg, ami felkelti az érdeklődést akár a hirdetésben, akár a csali oldalon, hogy legyenek végre feliratkozók. A meglátásaidat, tanácsaidat előre is nagyon köszönöm. Üdv.:

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      276 megjelenés nagyon kevés, valószínűleg kevés volt a kattintás is és ezért nem lett feliratkozó. A Facebook nagyon érzékeny bizonyos témákra (az amerikai szigorúbb gyermekvédelmi törvények miatt), néha nem lehet rájönni miért is van ez, csak bosszankodik miatta az ember. Ilyenkor teljesen új hirdetést kell létrehozni másik szöveggel, másra fókuszálva és ez általában megoldja a dolgot.

      Ebben az esetben az a gond, hogy a szülők többségének fogalma sincs, szuperérzékeny-e a gyereke. Tehát elsőként egy tesztet hirdetnék meg ezzel a szöveggel: “Szuperérzékeny a gyereked?”, a kitöltőknek kitöltés után az eredményt megmutatnám, majd pedig azt mondanám nekik, hogy ha segíteni szeretnének a gyereknek ebben a problémában, akkor iratkozzanak fel a hírleveledre és töltsék le az ebookot, ez már önmagában hatékonyabb lenne.

      Hogy ne érjél el túl kevés embert, amikor a hirdetést beállítod, a célközönségbeállításnál jobb oldalon nézd meg, hogy az általad megadott célcsoportban és költéssel mekkora lesz a napi elérésed, ha 1000-nél kisebb, akkor nagyobb költésre van szükség, különben nem lesznek belőle feliratkozóid.

  • Ambrus Aladár

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Írtam egy facebookra megosztott szöveget ami az alábbi linken olvasható.
    http://www.faragoszerszam.info/fafaragas-blog/
    Mit változtatnál és a legnagyobb gondom a külföldre terjeszkedés. Ha ezt a szöveget lefordíttatom angolra vagy német nyelvre vajon vevők-e rá.
    Röviden ennyi. Kösz Ambrus Aladár

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      A címsorodat mindenképpen lecserélném, mert egyáltalán nincs köze az oldal többi részéhez. Ide azt kell leírni, amiről az oldal szól, pl. “Mindig is tetszettek a csodás faragott tárgyak, de a bicskával való farigcsálás nem igazán ment? A gond nem veled van, hanem azzal, hogy nem megfelelő eszközt használtál!” És ezt követően tedd be azt a szöveget, ami arról szól, hogy milyen régóta faragsz, mióta készítesz szerszámokat hozzá, miért fontos egy megfelelő faragó szerszám.

      A külföldi terjeszkedés legnehezebb része a szállítás és az ügyfélszolgálat, ha ilyesmibe szeretnél vágni, elsőként nézz utána, milyen feltételekkel és áron tudnál külföldre szállíttatni és van-e olyan, aki tud segíteni az ügyfélszolgálatban. Gyakran kiderül, hogy jobban megéri a környező országokban kezdeni a külföldi szállítást, mint a világ távolabbi részeire.

  • Rusznák Ági

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Eddig még nem nagyon hirdettem, csak bejegyzést emeltem ki. Gondot okoz a célcsoport beállítása, szűkítése. Nem nagyon tudom, hogy 1 -1 kiemelés mikor teljesít jól. Látom, hogy elért 1000 – 2000 főt, de a tanfolyami jelentkezők számában ez nem mutatkozik meg.

    Kriston Intim Tornát tanítok, a tanfolyammal kapcsolatos posztokat szoktam kiemelni. Nincs még kidolgozott csali, olcsó fizetős termék.
    Mit kellene hirdetnem?

    Köszönöm szépen a válaszodat: Ági

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Az kéne megnézned, hogy ebből az 1000-2000 emberből mennyi kattintott át. Állítsd be a nézetnél a legördülő menüben azt, hogy “Teljesítmény és kattintások”, majd keresd meg a CTR oszlopot! Ha 2% alatti, akkor a kattintás volt kevés és a hirdetésen vagy a célzáson kéne javítani.

      Ha legalább 100-an átkattintottak és 1 sem vásárolt, akkor az oldallal és az ajánlattal lehetett a gond és nem a hirdetéssel.

      Akkor jelentkeznek az emberek ilyesmire nagyobb eséllyel, ha van rá egy határidő, tehát érdemes úgy hirdetned, hogy pl. “a november 10-én csütörtök 18 órakor induló új csoportba keresünk tagokat már csak 3 hely maradt” Ha van határidő és helylimit is, akkor többen jönnek, mintha nincs.

  • Mészáros Nikolett

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági. Hamarosan induló masszázsszalon (többféle masszázs, babamasszázs oktatás stb.) Teljesen új vállalkozás, nincs még igazán vendégköröm se (idáig nem ezzel foglalkoztam és jelenleg gyesen is vagyok még) mit és hogyan kellene elöször hirdetnem? Vannak ötleteim, de kiváncsi vagyok a véleményedre. Köszönöm Mészáros Nikolett

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Elsőként készíts néhány tartalmat (blogbejegyzést vagy videót) arról, miért jó a masszázs, miben segít, hogyan hat, kinek tudsz vele segíteni, kinek érdemes masszázsra mennie. És ugyanezt babamasszázzsal is.
      Mindenképpen határozd meg pontosan a célcsoportjaidat, a babamasszázs általában a várandós anyukákat érdekli és a kisbabásokat (max. 6 hónapos korig), később már kevésbé, a sima masszázsnál viszont érdemes azokra célozni, akiknek vagy van valami olyan problémájuk, ami miatt szükségük van rendszeres masszázsra vagy sportolnak (hobbiszinten) és emiatt szívesen járnak, mert ők körül könnyebben körülhatárolhatóak (pl. derékfájás, hátfájás, futósblog, testépítős oldalak olvasói.
      Elsőként a tartalmakat hirdetném meg nekik és minden egyes blogbejegyzés alján ott lenne, hol lehet bejelentkezni masszázsra és egy kis felhívás, hogy “Próbáld ki milyen! Imádni fogod!”

      • Mészáros Nikolett

        Reply Reply 2017. október 25. szerda

        Köszönöm szépen ☺

  • Gergely Dóra

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Először is, köszönöm a lehetőséget. 🙂

    Most indítottam a facebook oldalamat (lakberendezéssel kapcsolatban saját blog bejegyzéseket és munkákat osztok meg), első körben meghívtam az ismerősöket. Most pedig gondolkozom a hirdetési lehetőségeken. A legfőbb célom nem a szolgáltatások eladása hanem inkább a közösség építés (lájk gyűjtés) lenne. Ehhez mi a legpraktikusabb: egy érdekes blog bejegyzést reklámozni vagy népszerű munkák képeit belerakni vagy csak egy rövid bemutatkozó szöveggel hirdetni?
    Illetve ezeket milyen hosszan lenne érdemes futtatni? (vagy általánosságban 1-1 ilyen típusú hirdetést)
    Köszönöm a válaszod!
    Üdv: Dóri

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Blogbejegyzéseket érné meg legjobban reklámozni, hogy odaszokjanak az olvasók. Ezeket 3-4 napig hirdetheted, aztán hirdess meg egy másikat. Azoknak, akik már megnézték a blogbejegyzéseket remarketing hirdetésben hirdethetsz saját népszerű munkákat és ezeknek az oldalaknak az alján már ott lehet az elérhetőséged is, hogy ha ilyet szeretnének, nálad kell jelentkezni 🙂

  • Vincze István

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Az előző üzenethez a FaceBook elérhetőségem:
    https://www.facebook.com/HandletteringInUse/

  • Vincze István

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági,

    a világ minden tájára szeretnék betűrajzokat készíteni – illetve azok alkalmazását logókon, arculati elemeken, igényes boros címkéken, csomagolásokon.
    Magyarországon nem sok jó tapasztalatom van az igényes, emellett kimondottan munkaigényes grafikai tervezések megfizetésére (a hosszú folyamat látszik a FB oldal képein.
    Ezért döntöttem úgy, hogy mind a honlapomat (http://www.vincent-design.com/), mind a FB oldalamat is angolul jelenítem meg. Igényes magyar potenciális valószínűleg olvas angolul is.

    Idén szeptember 2-án hoztam létre angol nyelvű oldalamat a FaceBook-on.
    A FaceBook oldalamon az indulás óta szinte semmi mozgás nincs.
    Emellett létrehoztam oldalt a Dribbble-n (https://dribbble.com/Vincent53)és az Instagramm-on (https://www.instagram.com/vincze_istvan_53/) is.
    Ezen a két oldalon sokkal inkább látható a tetszésnyilvánítás (különösen az Instagramm-on).
    Mit javasolsz, inkább az Instagramm-on hirdessek?
    Ha a FB-on hirdetnék, ott mit javasolsz? Nem túl széles a célközönség?
    Korábban már készítettem oldalt az OnLine tanfolyamaid segítségével (http://www.csomagolas-ami-elad.hu/).

    Előre is köszönöm,
    üdvözlettel
    Vincze István

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Ha az Instagram ilyen aktív, akkor ott kezdenék el hirdetni, ott valóban aktív a vizuálisan igényesebb célcsoport.

  • Emese

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági,

    Én éppen egy eseményre érdeklődő gyűjtő facebook live eseményt hirdetek. Igyekszem kihasználni az ingyenes lehetőségeket is(sok csoportban, saját oldalamon megosztottam, ismerőseim meghívtam), és picit hirdettem is, de egyelőre elég kevés érdeklődő van. Próbáltam a saját oldalamon, saját és hasonmás közönséggel is, pl. 1200 Ft-ból két nap alatt 9 érdeklődést kaptam. De ugye hogy ebből hányan is nézik végig? Ez éppen azoknak ment, akik feliratkozóim, vagy a facebook oldalamon aktívak. Próbáltam bevezető cikket is hirdetni, aminek a végén ott volt a facebook esemény, de onnan még kevésbé jöttek. Itt az esemény linkje: https://business.facebook.com/events/288693054979169/
    mi lehet a gond, vagy jó ez így, csak ebben a témában nehéz a sok ajánlat között kitűnni? köszönöm, Emese

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Az a baj, hogy ezek nagyon pici számok. 100 érdeklődőből 1-2 konvertál egy átlagos oldalnál. Vagy az oldaladat kell felturbóznod, hogy 100-ból 10-20 konvertáljon vagy jobb kattintási arányt, nagyobb elérést kell szerezned a hirdetéseidnél. A jobb kattintási arány az erőteljesebb hirdetési szövegnek és jobb képnek köszönhető, a nagyobb elérés a nagyobb költésnek.

  • Kiss Mónika

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági!
    Remarketinggel próbálkozom mostanában, de valahogy nem igazán jön be. Egyrészt baromi drága a sima hirdetésekhez képest (sima hirdetés esetén kb 8ft/katt, kb 400e fős célközönséggel, remarketingnél 30-40ft/katt, 7-8e célközönséggel). Ez azért van, mert túl szűk közönségnek kell megjeleníteni? Az utóbbi 3 hónapban, kb 10e ember látogatta az oldalt, nekik céloztam két remarketing hirdetést, ami összesen 1 vásárlót hozott (bár még ma estig fut az akció, még beeshet néhány), viszont jó sokba került. A hirdetésben egy egyedi kedvezmény szerepelt Kedvezmény csak Neked, kuponkód: xxyy, beváltható x ideig szöveggel és a termékről voltak képek benne. Van ötleted, hogy mit kellene másként csinálni?
    Szerinted hány fő az ideális célközönség?
    Köszönöm szépen

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      A kuponkódos megoldás nem igazán jól működik Facebook hirdetésből (én is többször próbáltam, talán 1-1 ember váltotta be), az inkább hírlevélből szokott működni vagy szórólapról (pl. olyat csinálhatsz, hogy iratkozzon fel a hírlevélre és küldesz neki egy kuponkódot, amivel X % kedvezményt kap).

      A sima hirdetésnél valóban olcsóbb a katt, de kevesebb a vásárló (kivéve tömegterméknél, vagy ha nagyobb akciód van), a remarketingnél drágább a katt (a szöveggel azért lehet ezen javítani) és nem feltétlenül érdemes 2 hónapon át futtatni, én általában 5-7 napos kampányokat futtatok a remarketing célközönségeknek határidővel és ezek konvertálnak a legjobban. Ha bármeddig vásárolhatnak, akkor elhalasztják és végül elfelejtik.

  • Rózsa Margit

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia. Én gyógynövény kencékkel foglalkozom. Tettem már ki írást a gyógynövényekről, amik a termékeimben megtalálhatók, tettem mar ki az alapanyagokról pl: shea/ kakaóvajról. Nagy érdeklődést nem mutattak iránta. Beállítottam a 35- 60 éveseknek akik szeretik a gyógynövényeket, a természetes dolgokat. Ebből 1 vevő lett. Nem akarják az emberek magukat ” aktivizálni” az oldalamon. Sem játékra, sem valaszokat nem adnak aminek pl csak egy szó lenne a válasz. Mit csinálok rosszul? Köszönöm.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      A probléma valószínűleg az lehet, hogy túl kevesen vannak és ők sem kimondottak azok, akik a megfelelő célközönségedbe tartoznak. A célcsoportodat nem a hatóanyagok érdeklik, hanem a problémáik (pl. bőrproblémák) és azok a megoldások, amik ezeket segítenek megoldani (pl. shea). A posztjaid a problémákról szólnak és arról, milyen módon lehet ezeket rosszul (mesterséges anyagokkal) vagy jól (természetesen) megoldani, mi a különbség, mit okoz az egyik, mit a másik. Ez jobban fel fogja kelteni a figyelmüket, mintha csak a hatóanyagokról írnál.

      A célközönség aktivizálásáról itt írtam: https://facebook.com/notes/gazdagmami/mit-tegyél-hogy-sokan-osszák-meg-a-facebook-bejegyzéseidet/10150819047889959/

  • JuliannaLipták-Váradi

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Gazdagmamis kooperáció révén (ezért nagy-nagy hála Neked, nélküled nem jött volna össze:) most indul a honlapon, egyetemista célcsoporttal. Lassan megcsinálom az első FB kampányomat, ezzel kapcsolatban lenne kérdésem:
    Habár a célcsoport az egyetemisták, valószínűleg fontos célcsoport egyben a szülői csoport is. Őket szerinted hogyan lehetne hatékonyan megcélozni egy első, belépő FB hirdetéssel?

    Előre is köszönöm a válaszodat és a segítségedet!

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      A szülőket olyan témákkal lehet megcélozni, ami kiugróan nagy probléma nekik még akkor is, amikor már egyetemista a gyerekük (pl. Hogyan kerülheti el a gyereked a diplomás munkanélküliséget?, Hogyan segíts a gyerekednek, ha rosszul teljesít az egyetemen?, Hogyan beindítani a gyermeked karrierjét már az egyetemi évek alatt?, vagy a külföldi ösztöndíjak, szakmai fejlődési lehetőségek, munkák körüli információkban is lehet segíteni, sokan nem tudják pl. milyen értékes lehet később, ha valaki gyakornokoskodott vagy önkéntes volt külföldön pár hónapig és azt sem, hogyan találhatnának ilyen lehetőségeket a gyereküknek)

      Tehát elsőként ilyen tartalmakat (blogbejegyzések) hirdetnék nekik és aztán ott venném rá őket arra, hogy iratkozzanak fel a hírlevélre.

      • JuliannaLipták-Váradi

        Reply Reply 2017. október 28. szombat

        Kedves Ági!

        Nagyon köszönöm a válaszodat és az ötleteket, meg fogom írni ezeket a bejegyzéseket!:)

  • Bea

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ágnes!

    Készülő regényemhez szeretnék követőtábort (platformot) kialakítani. A honlapom blog-jellegű lenne, ahol a készülő regényemből rövid részleteket tennék közzé, valamint írástechnikai gondolatokat. Hogyan oldottam meg x kérdést, pl. tájleírásban, jellemábrázolásban? Ehhez mit olvastam, hol találtam anyagot? Ilyenekről és hasonló kérdésekről szólna. Mivel a készülő regényem részleteit is fogja tartalmazni, nagyon szeretnék már az elején a honlapra szerzői jogvédelmet szerezni. Amint ez, és még néhány kérdés tisztázódik, fogok domaint vásárolni, tehát a fenti honlap nem a végleges, egyébként is még csak nagyon kezdeti stádiumban van.
    Kérdésem tehát a honlapokra érvényes copyright-ra vonatkozik: hol lehet beszerezni? Mit fed le pontosan? Hol és hogyan kell intézni? Esetleg árinfó, ha van? Lehet, hogy nem csak a honlapra kellene (C)-t intézni, hanem már az elején a regényre is?

    Felvilágosításod hatalmas segítséget nyújtana.

    Előre is köszönöm.

    Beáta

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 24. kedd

      A Copyrightot nem kell beszerezni, onnantól kezdve, hogy elkészítesz egy tartalmat, megírsz egy könyvet, tiéd a szellemi joga, hiszen te készítetted és a szellemi jogi törvény minden különösebb bejelentkezés vagy egyéb intéznivaló nélkül véd téged.

  • Bea

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Krisztina!
    Ne keseredj el; az emberek nagyon szeretik az ingyenes ajándékokat. A legtöbben csak ennyit akarnak, pedig az ingyen letölthető dolgok igazából áruminták lennének. Áruminták, melyek bemutatják az eladó portékája, szolgáltatása minőségét, jellegét. De még ezt is össze szokták kötni az email-bekérő panellel. Vagyis: az kap az ingyenesből, aki megadja az email címét. Ezzel tudod növelni a címlistádat. Sőt, van, amikor ingyenes apróságokat csak azért dobnak be, hogy email címekhez jussanak.
    Nem tudom, hogy a varrás tudományában meddig akarsz elmenni; én nagyon csodálok mindenkit, aki jól tud varrni. Mi lenne, ha pl. régi Burda szabásmintákat dobnál be ingyenes ajándéknak email címekért cserébe, és beígérnéd, hogy az azok megvarrásánál előforduló problémákban tudsz gyors segítséget nyújtani akár csevegő ablakon keresztül is.
    Bocsánat, lehet, hogy elragadott a fantáziám. Nem csoda, hiszen én írásban utazom. A honlapomon egyelőre még nincs fent egy írásom sem, most kezdtem el szerkeszteni, csak egy szép piros vonat van rajta. 🙂
    Sok szerencsét!

    • Krisztina

      Reply Reply 2017. október 24. kedd

      Nagyon köszönöm 🙂
      Van egy blog amit csinálok és ott vannak fent ingyenes anyagok amiket meg lehet varrni. A komolyabb az a fizetős 🙂 A címlista gyűjtéssel bajban vagyok mert nem meg de azt hiszem erre nagyobb hangsúlyt kell fektetnem 🙂
      Sok sikert az íráshoz !!!!

  • Molnár Ildikó

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    Én az első csoportomat szervezem, elváltaknak. Nagyon izgulok 😀
    Készítettem honalpot, FB csoportot, hirdettem tagtoborzőt, teszteltem a célpiacot és lehetőségem van a tanáraim csoportját is használnom, és ők is bátorítanak, mellettem vannak.
    Tegnap este indítottam el egy nagyobb összeggel hírdetést – válás vagy önismeret vagy lélek érdeklődésű, budapesti tagoknak. Relevancia számom 7, ezt én jónak értékelem. Látom, hogy az eseménynél vannak érdeklődők, lájkolják is az oldalamat. Viszont bátor jelentkezőm egy sincs … Pedig a csoport kis létszámú, gyakorlatilag csak 5 főt szeretnék összeszedni. Amennyiben tudsz nekem segíteni abban, hogy hogyan tudom jobban a bizalmukat megnyerni, nagyon köszönöm!
    Esemény: https://www.facebook.com/events/297995953941118/

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Itt nagyon fontos, hogy írj az ismertető szövegben választ erre a 3 kérdésre: Miben segít?, Hogyan segít? és Kinek érdemes elmennie? (ezt részben már leírtad, de sok embernek gond az, hogy pl. nagyon konfliktusos a válása, nem mer róla beszélni másoknak, pl. itt írhatnál arról, hogy ez egy zárt kör, ahol megértik őt, nem kell magányosan megküzdenie ezzel a nehéz helyzettel, illetve azt, hogy jöhet-e az, aki frissen vált el, aki még csak most fog válni és bizonytalan?

  • M. Bettina

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!

    A művházunk programjaira állítottam be hirdetéseket, de a saját bankszámlámról. Csak most jöttem rá, hogy buta voltam, mert egy közös facebook-fiókról kezeltem ezt. Szeretném kitörölni onnan, és csak a sajátomról kezelni. Ezt hogy tudom megtenni?
    Nem tudok nyugodt szívvel hirdetni addig, míg ezt nem hozom rendbe.

    Köszönöm szépen.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 24. kedd

      A Beállítások alatt a “Számlázás és fizetési módok” fül alatt a “Fizetési beállítások” alatt tudod átállítani.

  • Kovács Kinga

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági,

    Nekem két kérdésem lenne:
    – hogyan lehet beállítani hirdetést konkrét csoportra, ahol már 5000 vagy akár 19000 tag kedveli az adott csoportot? Pl. https://www.facebook.com/kekkuti/ Erre a csoportra szeretnék célozni.
    – hogyan lehet úgy hirdetni, hogy csak a Facebook oldalsávban jelenjen meg?
    Köszönöm
    Kinga

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Csoportra nem lehet hirdetni. Oldalakra igen, de nem minden oldal van bent az érdeklődési körök között. Az érdeklődési köröknél el kell kezdeni beírni az adott oldal nevét és ha lehet rá hirdetni, akkor megjelenik a listában.

      Úgy tudsz csak az oldalsávban hirdetni, hogy a hirdetéssorozat beállításában az “Elhelyezések módosítása” alatt kikapcsolod a többi hirdetéstípust.

  • Tóth Lászlóné

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági!

    Túravezetéssel foglalkozom. Egyelőre ingyenes túrákat szervezek.Szeretném a segítséged kérni, hogy mi lehet a probléma a facebook hirdetésemmel? Hogy lehetne úgy átírni, hogy sokkal jobban konvertáljon? Képet is szoktan csatolni hozzá mégpedig a túra helyszínéről tájképeket.
    Ha később már nem ingyenes túrákat szervezek, azt hogy tudnám majd hatékonyan beleírni a hirdetésembe? Köszönöm szépen előre is!

    Nincs még programod 2017. október 14 – én? Szívesen kimozdulnál, de nem tudod hova? Ha egy unalmas hétvégi nap helyett inkább szuper élményekkel szeretnél gazdagabb lenni akkor sok szeretettel várlak a Szentantalfai túrámon!

    A részvétel ingyenes.

    Indulás: 2017.10.14 -én, reggel 8 órakor a Polgárdi benzinkúttól autóval. Aki tud plusz főt vinni privátban jelezze. Az is jelentkezzen aki nem tud autóval jönni.

    Túra táv: 5 km -1 óra pihenő -5 km , kétszeri rövid emelkedővel fűszerezve. Kezdőknek is bátran ajánlom.

    Számítani kell a Balaton – felvidéki Nemzeti Park BELÉPŐ JEGY fizetésére:
    FELNŐTT JEGY : 700.- Ft
    GYERMEK JEGY : ( 3- 14 éves) 400.- Ft KEDVEZMÉNYEZETT JEGY : 600.- Ft.

    Az öltözék legyen kényelmes, zárt cipő, réteges időjárásnak megfelelő öltözék, hátizsák. Javaslok megfelelő folyadék mennyiséget és szendvicseket csomagolni.

    Túráról: Szentantalfától – Hegyestűig. A Káli medence kapujának őre a Zánka és Monoszló között magasodó Hegyestű. A látvány hazánkban egyedülálló, de európai viszonylatban is ritkaság számban megy. A Hegyestűi bazalt kúpjának tetejéről csodálatos tájképen figyelhetjük meg a Balaton- felvidéket.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 25. szerda

      Ez nagyon részletes leírás, amit még beletennék:

      Milyen korosztálynak érdemes eljönni?
      Eljöhetek-e akkor is, ha egyedül mennék?
      Családdal is eljöhetek-e?
      Kisgyerekeim vannak, ők is jöhetnek-e?
      Illetve a végén legyen ott meddig kell jelentkezni (a kirándulás kezdete előtt 2-3 nappal legkésőbb záruljon le a jelentkezés) és egy link a jelentkezési oldalra, ahol be tudnak regisztrálni rá.

      Ha fizetős lesz, ugyanez a dolgod, csak beleírod az árakat is és leírod mit takar az ár, miért is fizetnek.

  • Máté Daniella

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Kedves Ági!
    Szuper ez a lehetőség, mert pont a facebook hirdetéseknél járok gyakorlatban (másfél hete nyílt a webshop) -mintha tudnád, hogy mire van szükségem!
    Az első hirdetést egy hete beindítottam (mobilról kezdtem el, nyereményjáték volt az első), és rengetegszer módosítottam a hirdetést…olvastam a 3 blogbejegyzésedet a hirdetésekről (már az is nagy segítség volt), és láttam, hogy ha nem mobilról kezdünk hirdetni több lehetőség van a célcsoport kialakítására (pl. Lájk, komment stb). Ezt jól látom? Vagy mobilról is elérhető minden, csak nem néztem meg jól?
    A másik nagy dilemmám az “érdeklődési körök”. Először nem állítottam be semmit, de nem is volt hozzászóló sem..aztán beállítottam 4-5-öt de akkor sem láttam változást. Valószínüleg nem volt telitalálat. Pont láttam egy Mango vagy Reserved hirdetést, megnéztem és nekik “vásárlás és divat” volt beállítva, na ezt én is beírtam az érdeklődési körökhöz végül, és jónak minősül. De nem tudom még mindig, hogy mi alapján választja ki az embereket az érdeklődési kör alapján, tehát az én webáruházam unikornisokkal foglalkozik, akkor milyen érdeklődési kört kellene hogy válasszak? Ha többet választok akkor az jó, vagy elég egy?
    Egyébként egy hét alatt 13000 felhasználó “organikus”, 12000 felhasználó hirdetésből látta a bejegyzést (4000 ft volt a keret, holnap jár le), 500-600 között volt a látogatók száma a weboldalon egy héten, és érkezett egy rendelésem(a legelső)! 🙂 Szerinted ez jónak számít? Kicsit félek, hogy a második hirdetésnek nem lesz ilyen nagy sikere, mert a mostani nyereményjáték, és bár nem feltétel, de rengetegen megosztották. Most tervezem a második hirdetést, úgyhogy lehet hogy holnapig még felkereslek. Bocsi a regényért!
    Köszönöm a lehetőséget!!
    Daniella

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 24. kedd

      Mobilról a funkciók többsége nem elérhető, ha profin akarod beállítani a célcsoportodat, asztali gépről kell létrehoznod a hirdetéseket.

      Az érdeklődési köröket abból találja ki a Facebook, hogy milyen oldalakat, posztokat, témákat lájkoltál, osztottál meg, illetve miket adtál meg kedvenc könyvnek, zenének stb.

      Hogyan válassz érdeklődési köröket? Először is gondold végig, mi lehet az, ami az unikornisokon kívül érdekli még a célcsoportodat. Mennyi idősek? Miket vásárolnak? Miket néznek? Miket olvasnak? Gyűjts össze olyan webáruházakat, ahol hasonló termékek kaphatóak (nem feltétlenül unikornisos, de mondjuk hasonló ízlésvilág, stílus) és próbálj ezekre hirdetni.

      5-600 összes látogatóból 1 vásárló az jónak tűnik így elsőre. Nyilván a nyereményjátékokat többen megosztják, de a termékeid elég látványosak, ha ezekből mutatsz egyet-egyet, az is nagyon jó eredményeket hozhat.

  • Krisztina

    Reply Reply 2017. október 24. kedd

    Szia Ági!
    1000 kedvelő van az oldalamon. Ha nekik hirdetek nem túl hatékony a hirdetés. A “hideg” hirdetés jobban bejön, olyankor “idegenek” jobban kattintanak. Próbáltam azt is hogy a 90 napja aktív tagoknak. Az sem hozott eredményt igazán. Az ingyenes anyagok nagyon bejönnek, aktívak is a tagok az oldalamon, de ha már fizetni kellene érte .. elkeserítőek a számok. Csak arra tudok gondolni hogy a célközönség rossz?
    Nagyon kezdőknek készítettem varrás oktatás anyagot. Táska varrás. Talán nem is ide tartozik de még az értékesítési oldal lehet gyenge. A hirdetések mind ide irányítják a leendő velőket. Ha néhány jó tanácsod lenne számomra megköszönném.

    • Vida Agi

      Reply Reply 2017. október 24. kedd

      Valószínűleg itt az érkezési oldallal és az ajánlattal lesz a probléma.
      A leggyakrabban elkövetett hiba az szokott lenni, hogy nincs limit az ajánlatban, ezért úgy gondolják, ráérnek még megrendelni, majd jól nem rendelik meg, el is felejtik.
      Tedd határidőssé a megrendelést mondjuk 5 napra, írd ki mikor zárul le a kampányt és ebben az időszakban irányítsd oda az embereket az oldalra! (a megrendelést utána tényleg zárd is le)

      A másik, ami segíthet: adj ajándékokat a csomaghoz, olyasmit, ami nagyon praktikus, hasznos, jó kiegészítője a tanfolyamnak!

Leave A Response

* Denotes Required Field