Közösségi média kényelmesen

A közösségi médiával sok kezdő felhasználónak az a baja, hogy rendszeresen kell foglalkozni vele. Automatizálással és néhány gyorsan használható szoftver segítségével kényelmesebbé tehető a Facebook-Twitter-Youtube-Linkedin-Flickr-… használat. Íme egy megoldás, ami segíthet:

Tovább →

Hogyan növekszik egy blog?

A kezdő bloggerek többsége nagy lelkesedéssel és hittel vág neki az írásnak. Naponta többször nézegetik a statisztikáikat, örülnek, ha kettővel többen jönnek szerdán, mint kedden és örömtáncot járnak, amikor végre megérkezik az első komment. Aztán a lelkesedés alábbhagy, mert a látogatottságban elérkezik egy plató, ahonnan hetekig, hónapokig nincs előrelépés és fogalmuk sincs, mit tehetnének. De…

Tovább →

Csüccs fel a hullámra!

Egy honlap vagy egy blog látogatottságát, ismertségét többféleképpen lehet növelni. Hosszútávon mindenképpen érdemes olyan módszereket alkalmazni, amik stabil és passzív látogatószámot biztosítanak, mint például a keresőoptimalizálás, a tartalomépítés, vagy a linképítés. Rövid távon azonban nagy ismertséget, sok látogatót tudsz szerezni és a piacod új szegmenseit elérni, ha meglovagolsz éppen aktuális hullámokat, trendeket. Az, hogy hol…

Tovább →

Hogyan add el a könyved? – avagy a könyvmarketingről

A Kreatív által szervezett könyvmarketing konferencián jártam ma, amelynek célcsoportja elsősorban a kiadók volt, azonban mindenki számára érdekesek lehetnek az ott elhangzott információk, aki szeretne könyveket írni és eladni.

Tovább →

Hogyan épül(het) fel egy online kampány?

Tegyük fel, hogy van egy terméked vagy szolgáltatásod, amit szeretnél internetes eszközökkel eladni. Hogyan tudod ezt megtenni? Milyen eszközöket kell/érdemes használni a minél jobb eredmények elérése érdekében? Mik azok az eszközök, amiket semmiképpen ne hagyj ki, ha tisztességes bevételhez szeretnél jutni a kampányoddal?

Tovább →

Közösségi média és automatizálás

“Nem használok közösségi oldalakat, mert sok időt vesz el, kényelmetlen, folyton ott kell lenni: egyszerűen nem fér bele az időmbe. Most abban szeretnék segíteni, hogyan tudsz időt nyerni, gyorsabbá és hatékonyabbá tenni a Facebook és Twitter kommunikációdat.

Tovább →

Keresőoptimalizálás és közösségi média

Hamarosan 1 éves lesz a Gazdagmami Motivátor magazin, ebből az alkalomból elkészült a magazin különszáma, a mini Motivátor benne a 2010-es év trendjeivel és ötletadókkal, kész megoldásokkal, ahogyan azokat a saját online vállalkozásod javára fordíthatod. A mini Motivátor első számában a látogatottságnövelésről van szó, arról, hogyan használhatod ki a Twitter és a Facebook kommunikációdat arra,…

Tovább →

Az évtized utolsó éve jön! Visszaszámlálás ..3

Mit hoz számodra 2010, ha internet marketinggel foglalkozol? A videósorozat 2. részéből megtudhatod, hova tart az e-mail marketing, érdemes-e még listát építeni és hogyan építsd fel az online kampányaidat 2010-ben.

Tovább →

Mindjárt vége az évtizednek! Visszaszámlálás … 4

Tudtad, hogy most nem csak egy évnek, de a 21. század első évtizedének is búcsút intünk 2010. december 31.-én? Izgalmas végiggondolni, mi minden történt 10 év alatt. 10 év alatt átlagember legalább egyszer autót cserél és legalább kétszer állást. 10 év alatt egy pici babából ötödikes nagyfiú lesz és egy facsemetéből sokat termő gyümölcsfa. Az…

Tovább →

Közösségi oldalak és webkettő

Tegnap végre rendes kötés került a kezemre, így ma már majdnem teljes értékűen vagyok képes írni (8 ujjal a 10 helyett) és végre eljutottam odáig, hogy összeszedjem a web2-vel kapcsolatos alapvető tudnivalókat. Mostanában többen is kérdeztétek, hogy mi az a web2 és mire jó. Ezekre az alapvető kérdésekre szeretnék most válaszolni.

Tovább →