Pinterest marketing: Hogyan fogj bele?

Az egyik legjobb ötletmegosztó platform egyre növekvő célközönséggel: mire használhatod a marketingedben?

Tovább →

Hogyan döntsd el, melyik közösségi média felületen jelenj meg?

Ha még kezdő vállalkozó vagy és most tanulod a marketinget, időnként úgy érezheted azt sem tudod, hol áll a fejed. Új marketingeszközök, Messenger bot, blog, Youtube videók, Facebook LIVE, Youtube LIVE, Twitter, Instagram, hírlevél, csoportok, podcastek, SEO, Adwords, Facebook hirdetés. Melyik legyen a fókuszban? Melyikkel kezdd el? Melyikbe fogj bele?

Tovább →

[ÉLŐ] Instagram és Pinterest marketing

Mit mutass meg a vállalkozásodról képekben? Hogyan kezdd el használni az Instagramot a vállalkozásod marketingjére? Miért és kinek érdemes Pinterestet használni? Hogyan fogj bele?

Tovább →

Ingyenes marketing stratégiák nagy tömegek elérésére

Az adás vázlata: Ingyenes eszközök, amikkel látogatókat, érdeklődőket tudsz szerezni: Facebook csoport, Vendégblog, Tartalom, amit sokan osztanak meg, Partnerek, PR, Pinterest, Élő videók (Facebook és Youtube), Facebook események Nyereményjátékok. Nem az eszköz a lényeg, hanem az, hogy hogyan használod, a stratégia, valamint az, hogy utána mire használod az elért tömegek, van-e stratégiád, rendszered arra, hogyan…

Tovább →

[ÉLŐ] Ez az új márkaépítés: Hogyan építs közösséget?

Régen a cégek márkát építettek, ma a közösség az új márka. De hogyan építs a vállalkozásod köré közösséget?

Tovább →

Segítség bloggereknek: Hogyan legyen mindig elég témád és maradj naprakész állandó böngészgetés nélkül?

Bloggerként, Facebook oldaltulajdonosként, tartalommarketingesként követned kell a friss témákat, híreket, szeretnéd tudni azt is, milyen tartalmakat tesznek fel a versenytársak. Ugyanakkor rengeteg időt visz el a böngészgetés, keresgélés, akár a hírfolyamot nézed végig minden nap, akár az egyes megfigyelt oldalakat egyenként nézegeted végig. Íme néhány tipp, amivel rengeteg időt takaríthatsz meg és mégsem maradsz le…

Tovább →

Mire érdemes odafigyelni?

Mindig vannak olyan új eszközök, trendek az online marketingben, amik aktuálisan “menők” és olyanok, amik még a nagy robbanás előtt állnak, amiknek most fog eljönni az ideje. Persze mindig sok új eszköz van a piacon és nehéz megjósolni azt, melyikbe érdemes időt, energiát vagy éppen pénzt fektetni. Mik lesznek a jövő “nagy” eszközei? Mi alapján…

Tovább →