Hogyan találd meg a legjobb vállalkozási ötletet?

Brian Tracy szerint egy átlagembernek naponta legalább 4 olyan ötlete van, amire sikeres vállalkozást lehet építeni, mégis lebeszéli magát róluk. „Erre nincsen fizetőképes kereslet”, „Az embereknek nincsen pénze ilyesmire”, „Én ezt nem tudnám csinálni” – erről szól a kifogások többsége. De vajon hogyan hozod meg ezeket a döntéseket?

Tovább →

Lehetetlen üzleti ötletek és a károgók

„Jééé, hát ezzel is lehet pénzt keresni!?”-lepődött meg az egyik ismerősöm, amikor elmondtam, mivel foglalkozom. Ilyenkor persze jön a sok értetlenkedés: „De hát annyi kismamáknak szóló könyv van… Annyi gyereknevelésről szóló tananyag… Annyi kismamaportál… Hogy mertél egyáltalán belevágni ebbe?” Hát kéremszépen: végiggondoltam ezeket a kifogásokat, majd pedig félresöpörtem őket és onnantól kezdve csak a saját…

Tovább →

Beszélgessünk a piackutatásról!

Soha nem tudok eleget beszélni a piackutatásról. Szombaton tartottam az Infotermék MOST tréninget, és meglepődtem, hogy azok a piackutatási, adatgyűjtési, igényfelmérési apróságok, amikről -úgy érzem- már ezerszer beszéltem itt a blogban, a Gazdagmami Tanfolyamon és a többi képzésben még mindig újdonságnak számítanak. Pedig a piac ismerete nélkül olyan vállalkozást indítani, mint csukott szemben átszaladni az…

Tovább →

Kifogások hete: Csak a szerencséseknek sikerülhet

Többen feltették már nekem a kérdést, vajon nem lehet-e, hogy jókor voltam jó helyen és ezért lett ilyen sikeres a vállalkozásom. Nos igen ez igaz: jókor voltam jó helyen, mert éppen tanulni akartam és éppen akkor indult egy tanfolyam, de ezzel a szerencsék sora véget is ért.

Tovább →

Te mit csinálsz, ha szomjas vagy?

Becsapós kérdés ám ez itt a címben. Mert ugye mi sem lenne természetesebb, mint hogy az ember iszik, ha szomjas. Nemrégiben azonban beszélgettem egy nénivel, aki cukorral kínálta a kisfiaimat és elmondta, hogy ez a cukor „nagyon jó szomjúság ellen”. Vajon miért kell szomjúság ellen cukrot szopogatni, amikor attól csak még szomjasabb leszel? És miért…

Tovább →

Van egy jó ötletem

Máig tartja magát a tévhit, hogy egy jó vállalkozás elindításához egy jó ötletre (isteni sugallatra, múzsa csókjára, szerencsés véletlenre) van szükség. A napokban írt nekem egy anyuka és éppen ezt a kérdéskört boncolgatta. Élből bebizonyította, hiába van egy jó ötlete, abból soha nem lesz semmi, mert …

Tovább →

Amit senki nem mond el a vállalkozási ötletekről

Mostanában annyi lelkes levelet kapok olyanoktól, akiknek van valami szuper ötlete és nagyon szeretnék megvalósítani, csak éppen maguk sem tudják valóban jó-e. A kérdés általában az, hogy vajon szerintem is olyan jó-e az ő ötletük és életképes lesz-e ez a piacon. Az ötletelőknek két csoportja létezik, a „Szerelmesek” és az „Örök ötletelők”, mindkét variációból van…

Tovább →

Page 2 of 2